| Prędkościomierz | |
Wysłany: Nie 20:55, 07 Wrz 2008 |
|
|
Rogu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2008 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam ponownie .
Mam nietypowe pytanie... ostatnio składałem tylne koło i stwierdziłem że ten ślimak (bo chyba tak to się nazywa, zdjęcie nr1) daje dość spory opór na łożysku, więc tak sobie pomyślałem że można go ściągnąć i po problemie. Wiem jaka będzie pewnie wasza reakcja na to pytanie "zdejmij sobie to sie dowiesz" , więc kieruje to pytanie do tych którzy bez tego "ślimaka" jeżdżą, czy to w niczym nie koliduje...
Poza tym mam jeszcze jedno pytanie, czy w tym tłumiku (zdjęcie 2) jest coś takiego jak ten dławik? bo ostatnio zacząłem czytać tematy o blokadach na tłumiku i sie zastanawiam czy tu jest ten dławik
Zdjęcie 1 - [link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcie 2 - [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rogu dnia Nie 20:56, 07 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:08, 07 Wrz 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do tego ślimaka służy on jako dystans zębatki od wahacza a więc jazda bez ślimaka nie bardzo będzie służyć napędowi można również powkładać tam jakieś podkładki by był równy dystans tak jak ze ślimakiem,ale zresztą po co ściągać ślimak,moim zdaniem musiałbyś wymienić łożysko bo jeśli dokręcasz wszystko jak trzeba i zębatka ma opór to na pewno będzie wina w łożysku a nie w ślimaku.
Co do tego dławika masz zablokowany ponieważ jeśli wyciągniesz (wybijesz) cały dławik to zobaczysz dwie rurki gdzie nie widać końca po prostu trzeba ten koniec wywiercić tak żeby był odpowiedni przelot w rurkach ja całe rurki rozwierciłem jeszcze o tak 0,5mm by powiększyć nieco przelot. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Nie 21:08, 07 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:09, 07 Wrz 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
możesz jak masz oryginalny ślimak wyjąc te dwa dupki lub jak masz własnej roboty to lekko spiłować. Jak wyciągniesz ślimaka musisz coś wstawić w zamian.
Albo nasmaruj- masz tam specjalny otwór.
A co to tego tłumika zaciągnąłem rady ,,złotej rączki'', starszego faceta- powiedział ,,daj sobie z tym spokój, głośniej charczy i koniec''
I tam masz większy otwór przelotowy niż w mojej jawce. Wyczyść środek tłumika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:47, 07 Wrz 2008 |
|
|
Rogu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2008 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmmm ... czyli rozumiem że mogę ślimak wyciągnąć ale za to musze dać coś w zamian żeby był taki sam dystans jaki dawał ślimak ... pomyśle nad tym
Co do wydechu tak z czystej ciekawości pytałem, bo i tak jeżdże na innym wydechu (podwójnym) xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|