Wysłany: Czw 22:26, 21 Wrz 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no tak z checia bym sprobowal, ale gaznik mam tylko jeden a nowy kosztuje majatek. dzisiaj przeprowadzilem dodatkowe obserwacje i motor gasnie jak jest ciepły, jak jest zimny to jest lepiej niz jak sie nagrzeje. moze to wina swiecy?? odnosze wrażenie jakby dostawał za mało apliwa, bo gaśnie na chwile a potem odpalam i jedzie. wolnych obrotow prawie nie mam, musze dodawac gazu zeby niezgasl jak stoi na luzie. świece mam iskre 75. poza tym to w sumie jak jest na luzie to moge dac gaz na maksa (oczywiscie na chwile) ale sie nie dławi. moze musze ustawić jeszcze raz zapłon, moze gaźnik zapchany, co o tym sadzicie HELP!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Czw 22:46, 21 Wrz 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
gażnik przeczyść i podegnij troche blaszke w komorze pływakowej(może nie dostaje paliwa ile trzeba i przeczyść filtr powietrza) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:26, 22 Wrz 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A jak Ci chodzi na luzie to wciśnij przycisk przelewowy w komorze pływakowej i patrz na efekt jeśli zgaśnie to mieszanka jest za bogata, jeśli nie zgaśnie i będzie chodził to musisz dać bogatszą mieszankę  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:16, 22 Wrz 2006 |
|
|
thestoku |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 20 Lip 2006 |
Posty: 65 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pokombinuj z filtrem powietrza. Ja tak miałem to wyjąłem filtr i już jest dobrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 18:50, 22 Wrz 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
przeprowadziłem dzisiaj test i nie zgasła mi po dawaniu gazu wiec jest sukces, ale za to gaśnie mi na jałowych, sprawdzę z tym przlewaniem. poza tym jest dosyć mułowata, nie ma zrywności co mam zrobić jeżeli na luzie nie ma obrotów tylko zaczyna gasnąc i jak nie dodam gazu to gaśnie?? jest jeszcze tak że jeżeli jadę powoli i przed zaraz po wcisnieciu sprzegła nie dam gazu to zdarza sie ze gasnie nie zawsze ale sie zdarza
sprawdziłem z przlewaniem jak stoje na luzie i przleje gaźnik to nie gaśnie. iglice mam na przed ostatniej dziurce. mam przestawiać iglice czy wyginać blaszkę?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 20:07, 22 Wrz 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tą iglicę masz na przed ostatniej dziurce od dołu czy od góry  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:12, 22 Wrz 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Iglica na drugi rowek od góry i końcówka blaszki w komorze pływakowej też w górę  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:01, 22 Wrz 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mam drugi rowek od góry, blaszke podgiąlem troche ale jeszcze podegne i wymienie filtr powietrza na nowy. zobaczymy jutro jakie beda efekty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:27, 23 Wrz 2006 |
|
|
mateusz3333 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 14 Wrz 2006 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kUp nowa linke..bo ta jest juz do dupy....i poprowadz ja tak zeby nie zachaczala nigdzie!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 13:27, 06 Paź 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
moze sproboje na nowej lince, a dzisiaj jezdzilem i raczej było dobrze, oprocz tego ze zaczela mi sie konczyc benzyna , ale konczaca sie benzyna dawala takie same objawy jak wczesniej mialem czyli jest pewne ze dostaje za mało paliwa
kupilem nowa linke i filtr powietrza, wydaje się ze teraz jest wszystko ok i ma lepszego kopa. ale nie jezdzilem zbyt dlugo i sie nie nagrzal za mocno silnik. jutro pojezdze dluzej i zobaczymy jakie beda efekty
sprawa jest dziwna po wymianie linki i filtra okapca mi swiece na czarno, a jawka nadal sie dusi po nagrzaniu?? co mam zrobic?? co sprawdzic lub wymienic?? co ustawiac?? gaźnik został przeczyszczony w krecie.
czemu nikt nie odpisuje? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 15:21, 06 Paź 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moim zdaniem za wczesny zapłon  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:32, 06 Paź 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nom coś musi być z zapłonem  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|