Wysłany: Wto 18:53, 23 Gru 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
platynki miałem nowe, więc nie były starte
nowa krzywka miała o dobry milimetr większą średnicę w miejscu garba |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Wto 18:54, 23 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 1:59, 24 Gru 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
spróbuje po świętach i zdam relacje. Jak coś to się będę pytał co i jak.
Edit:Czy za mała przerwa na platynach może być tego przyczyną |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal_b17 dnia Pią 2:21, 26 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:13, 27 Gru 2008 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
owszem moze jak bedzie za mala to nie odpali |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:10, 28 Gru 2008 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
ustaw dobra przerwe na platynach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 1:57, 31 Gru 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Krótko mówiąc suka sie uwzieła i sie nie da ustawić a uwierzcie mi że próbowałem wszystkiego. Próbuje już tydzień codziennie i nic nawet nie odpali nie mówiąc już o jeździe.Co jej może być po już zaczynam w nią wątpić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:11, 01 Sty 2009 |
|
|
matthew |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 01 Sty 2009 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja mam dziny problem ze swoim sprzetem. m.in. to ze moge ja odpalic ale po wrzuceniu jedynki i puzczeniu sprzegla motor poprotu traci na mocy i gasnie. podejrzeam o to zaplon ale nie jetem peien. proze o pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matthew dnia Czw 0:12, 01 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 3:11, 01 Sty 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to jest na 80% siemering po stonie zapłonu miałem taki sam poblem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:41, 03 Sty 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pomoże mi ktoś ? Już nie mam pojęcia co jej jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:01, 03 Sty 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale opisz trochę sytuacje. Jest iskra? Jak tak to jakiego koloru, czy świeca jest mokra, i jaki mają kolor elektrody na świecy? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymon93 dnia Sob 19:01, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:37, 03 Sty 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To tak: Iskra jest średnia , błękitna.
Świeca jest mokra i czarna. Co jej może być że nie moge ustawić tego zapłonu?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:42, 03 Sty 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
A masz zgrane nacięcie krzywki z nacięciem wirnika jeśli nie to utaw krzywke tak żeby była zgrana z wirnikiem. Ja miałem to krzywo usawione i też nie mogłem ustawić a po poprawieniu tego za 1 razem ustawiłem i było ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:46, 03 Sty 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A możesz mi opisać jak to ustawić ? Tak dokładniej mi to opisz jak byś mogł.
Bo ja mam troszke pokruszony kołnierz od wirnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal_b17 dnia Sob 21:51, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:49, 03 Sty 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Musisz wybić krzywkę z wirnika i ustawić ją tak aby wcięcie na wirniku i krzywce były w tym samym miejscu a potem ustaw zapłon. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:53, 03 Sty 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko nie wiem czy mi sie to uda bo ja mam pokruszony kołnierz w wirniku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:57, 03 Sty 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Właśnie te wcięcia służą do ściągania krzywki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|