| Problem | |
Wysłany: Wto 22:31, 17 Mar 2009 |
|
|
patrykm00 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Gru 2008 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam kłopot z Jawą, gdy zmienię poziom na iglicy na najwyższy to nie chce palić za mało dostaje benzyny. Jak zrobię na najmniejszy to idzie dobrze ale pali bardzo dużo. Co może być przyczyną? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:34, 17 Mar 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Masz coś z gaźnikiem albo po prostu nie wiesz że jawki dużo palą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:35, 17 Mar 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Uszczelnij wszystko od baku aż do cylindra. Uszczelka pod dekielek komoy pływakowej i pod komorą pływakową też - tam gdzie przykręcasz oś iglicy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:41, 17 Mar 2009 |
|
|
patrykm00 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Gru 2008 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pozwólcie że się pochwalę że ostatnio zrobiłem z wujem generalny remont silnika. Wuja znalazł orginalny czeski wał, aparat do zmiany biegów itp. Musze jeszcze dopracować i wyregulować gaznik. Jutro wymienię te uszczeli.
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|