| Problem Biegi !!! prosze o pomoc | |
Wysłany: Wto 22:47, 11 Lis 2008 |
|
|
Konrad92 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam wszystkich jestesm tutajnowy i bardzo prosze o pomoc.
Mam problem z moja Jawka po zlozeniu silnika wszystko z biegami bylo ok byl luz wtedy kiedy mial byc biegi itp. gdy zalozylem nóżke do zmiany i zmienilem jeszcze kilka razy biegi to pojawil sie problem. Mianowicie gdy jest zalaczony bieg nie zawsze wraz z walem kreci sie zebatka na ktora zaklada sie lancuch czasami sie kreci czasami nie lancuszek od sprzegla caly wszystko wyglada ok. czy istnieje jakas regulacja biegow w jawka ?? bardzo prosze o pomoc.
Z gory THX |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:36, 11 Lis 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A wiesz o tym, że biegi w jawce wyglądają tak Jedynka(do góry)-> luz ->dwójka ->luz ->trójka ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:36, 12 Lis 2008 |
|
|
Konrad92 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no o tym to raczej wiem wkoncu jezdzilem na tym troszke przed remontem no i bylo dobrze po zlozeniu ale do czasu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:27, 12 Lis 2008 |
|
|
SławekP13 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2007 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Słuchaj gościu wsadź silnik w rame i wtedy sprawdź jak go odpalisz
Bo tak to mi się wydawało że też biegi nie chodzą ale jak włożyłem odpaliłem to się okazało że wszystko cyka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:26, 12 Lis 2008 |
|
|
MRTURBO |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 02 Paź 2008 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
zalej olej odpal i bedzie git mi np wszystkie biegi wypadały na sucho i trujka niewłaziła po odpaleniu były ok:0 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:38, 12 Lis 2008 |
|
|
kamal155 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2008 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
U mnie jawka jak jest nie odpalona to nie wbije żadnego biegu tylko 1. Czy to dobrze ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:43, 12 Lis 2008 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ujj czy to dobze ;P hehe..
Ja przy nieodpalonym wchodżą mi wszystkie biegi coś hyba pokreciłes;.. ale to hyba żaden problem jak doize ci wszystko chodzi to spoko;)... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:56, 12 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to nie ma znaczernia poprostu tryby sa w takihc pozycjach że wystarczy lekko przewkrecić wałkiem zdawczym i wskocza
u mnie tak jest i wszystko działa jak nalezy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:58, 12 Lis 2008 |
|
|
Konrad92 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok dzieki za wszystkie radysprawdze to w sobote i dam znac
PS a jest to mozliwe zeby wypadla ta blacha ktora laczy sie z automatem do zmiany biegow ta ktora przesowa tryba wyzej albo nize taka na takim preciku sory za takie pomieszanie ale nie wiem jak to wytlumaczyc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:03, 12 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pierwszy raz jak składałem to założyłem ja odwrotnie imiałem tylko jeden bieg
mógł ci sie tez zsunać przy nieostroznym składaniu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:07, 12 Lis 2008 |
|
|
Konrad92 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aha i do pana rutkowski mi biegi wchodza normalnie bo wiem ze czasami jak nie chce wejsc to trzeba delikatnie ruszyc walem;p ale mi ta zebatka zdawcza nie zawsze sie kreci razem z walem i chyba jak silnik jakos na bok wezme to przez jedna zmiane jes dobrze czy SławekP13 tez tak miales??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 20:23, 12 Lis 2008 |
|
|
SławekP13 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2007 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja tak nie kręciłem silnikiem ale naprawde włoż silnik w rame jak tego nie zrobiłeś, zapal i dopiero wtedy sobie sprawdź. Jak nie będzie chodzić to wtedy się będziesz martwić
Mi się np po złożeniu blokował automat ale wszystko było jednak dobrze i chodzi
PS: I tak nie jeżdże bo mi się cewka WN spaliła |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SławekP13 dnia Śro 20:25, 12 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 20:38, 12 Lis 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Eeee ? Cytat: | zebatka zdawcza nie zawsze sie kreci razem z walem |
Wał razem z zębatką kręcić Ci się będzie wtedy gdy będzie bieg wrzucony, więc co ma piernik do wiatraka ? Położenie wału nie ma znaczeniu od wrzucenia biegu...
Zastanawiam się, czy wiesz w ogóle na jak skonstruowany jest silnik od jawki... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:04, 12 Lis 2008 |
|
|
Konrad92 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no raczej czy wiem jak jest skonstruowany to tak dwa dni temu sam calego zloylem tylkodo ramy musze wlozyc ale tam w tamtej wypowiedzi to sory zapomnialem dodac ze jak jest luz to ona reka kreci sie lekko a jak na biegu to jes zacieta nie da sie jej obrucic i nie zawsze NA BIEGU kreci sie razem z walem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 23:41, 12 Lis 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miałem identyko problem jak złożyłem kartery,wszystkie biegi były,na luzie tryb zdawczy chodził lekko,a na biegu dosyć ciężko ale po zamontowaniu w ramę silnika,zalania go olejem,odpaleniu,przejażdżce,i z ciekawości zobaczenia jak to chodzi po przejażdżce to wniosek był taki że tryby się ułożyły!. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Czw 16:44, 13 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|