 | problem na wysokich obrotach:/ |  |
Wysłany: Pon 19:23, 21 Kwi 2008 |
|
|
kuki100 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 04 Lip 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Cieszyn |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mam taki problem: na wysokich obrotach jawka trochę przerywa da się z tym normalnie jeździć. rusza normalnie i odpala z 1 lub 2 kopa ale nieda sie rozpędzić do max. prędkości (zawsze jechała 60-65km/h a teraz tak 50)
z góry dzięki:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 22:12, 21 Kwi 2008 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Objawy wskazują na zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:42, 21 Kwi 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
najpierw przeczysc układ paliwowy i sprawdz jego droznosc
wyczysc w szczególnosci cały gaznik i sprawdz jak chodzi motor,przy okazji sprawdz filtr powietrza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 8:36, 24 Kwi 2008 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kuki u mnie tak tez bylo na początku a potem to juz klapa wszystko sie zjebąło i nie chce jechac. Wydaje mi sie ze zegulacja gaźnika i wyczyszczenie ukłądu paliwowego jak koledzy mówia wystarczy  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:20, 24 Kwi 2008 |
|
|
kuki100 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 04 Lip 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Cieszyn |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no wyczyściłem wszystko i nic. a może to mieć związek z pierścieniami?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:32, 24 Kwi 2008 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pierścienie nie raczej nie. Ale przerwa na kowadełku. Nie za duża? U mnie zbyt duża przerwa była przyczyną przerywania.
Tak samo i przerwa między elektrodami świecy. Spróbuj zmniejszyć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krawiec_ dnia Czw 17:34, 24 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:39, 24 Kwi 2008 |
|
|
kuki100 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 04 Lip 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Cieszyn |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
misiak162 napisał: | kuki u mnie tak tez bylo na początku a potem to juz klapa wszystko sie zjebąło i nie chce jechac.  | no i już nastąpił ten czas kiedy się wszystko zjebało i nie chce jechać (przerwy ustawione układ paliwowy wyczyszczony) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuki100 dnia Pią 13:54, 25 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:33, 29 Kwi 2008 |
|
|
siwex19 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 26 Kwi 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moja rada zmień se świece, a przerwa ma być 1-1,5mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:58, 29 Kwi 2008 |
|
|
losiu |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
siwex19 napisał: | a przerwa ma być 1-1,5mm. |
przerwa miedzy elektrodami świecy ma być 0.4/0.5mm.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 5:53, 30 Kwi 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
U mnie podobnie było myślałem że to kondensator miałem drożny gaźnik i na nowo ustawiony zapłon nic to nie dało co się okazało cewka butelkowa pod bakiem miała przebicie po wymianie na inna,niebo.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:59, 30 Kwi 2008 |
|
|
siwex19 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 26 Kwi 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
losiu napisał: | siwex19 napisał: | a przerwa ma być 1-1,5mm. |
przerwa miedzy elektrodami świecy ma być 0.4/0.5mm.... |
Chodziło mi o przerwe na stykach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:29, 30 Kwi 2008 |
|
|
losiu |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cytat: | Zdejmujemy głowicę cylindra. Przy pomocy klucza obracamy wałem korbowym kręcąc śrubą mocującą krzywkę dopóki tłok nie osiągnie górnego martwego punktu (tłok najdalej wysunięty w przód). W tej pozycji ustawiamy luz 0,4 mm pomiędzy młoteczkiem, a kowadełkiem po obluzowaniu śruby [2] |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|