| problem po wymianie tłoka | |
Wysłany: Nie 13:12, 03 Cze 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. wczoraj wymieniłem tlok z pierscieniami w jawce kumpla i teraz ma taką kompreche ze upchnąc nie idzie i tłok wali cały czas o głowice i nw co zrobic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:03, 03 Cze 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
takie teraz części są....... niepasujące platynki do simsona, za wysokie tłoki do jawki itp. A czy głowica nie była planowana ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:06, 03 Cze 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jedyne co mogę poradzić to zmierzyć dokładnie o ile tłok jest wyższy i dorobić podkładkę pod głowicę o tym wymiarze lub ściągnąć materiał z denka tłoka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:20, 03 Cze 2012 |
|
|
GaZoWaNy |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Kwi 2012 |
Posty: 87 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
widocznie kupiliscie złego tłoka, ja kupiłem komplet 60cm i wszystko git-- kopa ma kuR** tylko że teraz stoi rozebrana bo na wahacz czekam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:36, 03 Cze 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ew. z umiarem przyciąć tłoka bodajże o 1 mm można ale nie wiadomo jakie grube jest denko badziewia które kupiliście. ( Nie chodzi mi o obcinanie nóżek tłoka tylko denko*) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:54, 03 Cze 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
aha zapomniałem dodać ze wał ma dosyć wyczuwalny luz gora dół |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:03, 03 Cze 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To natychmiast trzeba wymienić wał. na dłuższą mete jazda z takim luzem nie przejdzie... Nawet koło domu strach jechać ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:15, 03 Cze 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Podana przez ciebie informacja zmienia postać rzeczy. Nie rób nic z tłokiem. Wymiana wału lub regeneracja i dopiero można kombinować jeżeli dalej tłok będzie stukał o głowicę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:11, 04 Cze 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzisiaj zobaczyłem ze tłoki są identyczne i tez spostrzegłem ze tłok wychodzi za cylinder okolo 1 mm i co mam teraz zrobić? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:43, 04 Cze 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
NO to jak tłoki są identyczne, no to ten wał trzeba wymienić, i można dać podkładkę pod głowice,. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:51, 04 Cze 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a moge go dać do regeneracji? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:55, 04 Cze 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Prawdopodobnie łozysko dolnej główki korbowodu do wymiany, tez z tym teraz stoje. Tylko pamiętaj, że jak rozbierzesz wał, będziesz musiał dać go później do osiowania. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:47, 04 Cze 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przecież nie musi sam wału rozbierać, zanosi do regeneracji, i przechodzi i ma zrobione.
Po pierwsze, jak sie nie ma czym rozbierać, to nawet nie ma co próbować
Po drugie, lepiej dać to komuś kto robi to często i zna sie 100 razy lepiej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:13, 04 Cze 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale to dziwne ze jak zmieniłem tłok to automatycznie zaczoł walic o głowice |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:45, 04 Cze 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może sworzeń mniejszy od tłoka, byś musiał stary włożyć.
I z tą głowicą sprawdzić, czy nie była planowana. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|