Wysłany: Śro 16:49, 17 Paź 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
mateusz1991 napisał: | widocznie nie ma nerwów aby spokojnie siadnąc i naprawic motor. albo mu sie nie chce dobrze tego naprawic.wszystkiego nie umie sie odrazu ale wszystkiego mozna sie nauczyc:) |
Zgodze się z tym lecz żeby się czegoś nauczyć trzeba coś robić a nie sru i niech leży. Żeby coś osiągnąć trzeba być upartym i nie poddawać się mimo przeciwności losu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:56, 17 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
i nie wolno sie podawać łatwo własnie byc upartym ze uda sie i tyle. ma hulać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 13:00, 19 Paź 2007 |
|
|
more_power |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2007 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak wymieniles sprzeglo, automatycznie masz znacznie grubsze tarcze. Z tego co mowisz nie wysprzegla Ci ich do konca. Efekt: ciagnie na luzie. Jaka rada? Proponuje wymienic ta srubke od regulacji sprzegla na dluzsza, wszystko ladnie ze soba zgrac (wyregulowac sprzeglo). Zarowno na srubce, jak i na lince i musi dzialac.
Mam nadzieje, ze moglem pomoc.
Pozdrawiam
P.S: i nie poddawaj sie tak latwo. Nikt od razu nie jest specjalista. Wszystkiego sie mozna nauczyc. Trzeba miec w sobie tylko troche samozaparcia. A Ogar ma taki sam silnik jak Jawka, wiec to, ze sie nie psuje jest tylko dzielem przypadku. Moze jest w lepszym stanie. Ja np. uwazam, ze jak sie o cos dba i wszystko wymienia na czas, a naprawy przeprowadza porzadnie, a nie na odwal sie to nawet maluch Ci sie nie bedzie psul. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 13:24, 19 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
more_power napisał: | (...)A Ogar ma taki sam silnik jak Jawka(...) |
Ale jeśli dobrze pamiętam to Godzik ma Ogara 205, silnik Dezamet. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 13:25, 19 Paź 2007 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
chyba coś jest z tym prętami bo długi pręt jakoś mało wystaje z tego otworu ;p
włożyłem krótki kulke i długi a wziołem to z silnika w którym sprzęgło chodziło jak ta lala ;p
more_power napisał: |
P.S: i nie poddawaj sie tak latwo. Nikt od razu nie jest specjalista. Wszystkiego sie mozna nauczyc. Trzeba miec w sobie tylko troche samozaparcia. A Ogar ma taki sam silnik jak Jawka, wiec to, ze sie nie psuje jest tylko dzielem przypadku. Moze jest w lepszym stanie. Ja np. uwazam, ze jak sie o cos dba i wszystko wymienia na czas, a naprawy przeprowadza porzadnie, a nie na odwal sie to nawet maluch Ci sie nie bedzie psul. |
tylko ja mam silnik rometowski ;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Godzik dnia Pią 18:09, 19 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 16:14, 19 Paź 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Godzik_15 napisał: | chyba coś jest z tym prętami bo długi pręt jakoś mało wystaje z tego otworu ;p
włożyłem krótki kulke i długi a wziołem to z silnika w którym sprzęgło chodziło jak ta lala ;p |
Te pręty są napewno ok. przecież tarcze są gróbsze i poprostu te pręty głębiej wchodzą. Dla przykladu jak ja zmieniłem tarcze to mi ten długi pręt wystawał i nadal wystaje około 1cm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|