| problem z biegami | |
Wysłany: Czw 0:12, 16 Sie 2007 |
|
|
hammer |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
czesc, jestem nowy. jawe zakupilem niedawno za kwote az 50 zl i co oczywista sprzet za ta cene musi byc spieprzony. Chociaz odpala jest ostry problem z biegami, tzn. na jedynce jakos sie jeszcze pojedzie ale zeby jechac na wyzszych biegach to musze dociskac wajchę zmiany biegów nogą bo inaczej od razu wywala. Proszę o pomoc i to dość łopatologiczną gdyż jestem dość żółty w temacie mechaniki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 0:22, 16 Sie 2007 |
|
|
kamasutras |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 15 Sie 2007 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Orzesze |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam
Mozliwe ze wystarczy regulacja biegow
A w najgorszym wypadku padl zmieniacz albo zeby na kolach zebatych w skrzynce sie wytarly. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:29, 16 Sie 2007 |
|
|
hammer |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak przeprowadzic tą regulacje biegów?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:51, 16 Sie 2007 |
|
|
Lisciu6 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2007 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Połchowo |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wg mnie to tryby mogą być wyjechane do wymiany albo zmieniacz biegów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:22, 16 Sie 2007 |
|
|
spidi13111 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2007 |
Posty: 66 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Warka |
|
|
|
|
|
|
|
|
O ile mi wiadomo (przeczytałem to na tym forum) to w jawce nie reguluje sie biegów
Ja też stawiam na zmieniacz biegów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:57, 16 Sie 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie ma czegoś takiego jak regulowanie biegów w jawce!! jedynie mam smutną wiadomość hammer musisz rozpołowić silnik i zobaczyć co się tam stało moim zdaniem to będzie wina automatu (zmieniacz przełożenia), aha jeśli podejmiesz się rozpoławianiu silnika to możesz przy okazji zrobić jego remont czyli uzbierać jakieś 80zł na części zapasowe takie jak simmeringi,łożyska,tarcze sprzęgła,kpl uszczelek i możesz jeszcze zakupić silikon dla lepszej szczelności |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:20, 16 Sie 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mylicie sie W jawce tez reguluje sie automat zmiany biegów. Wyciaga się tą zapinke od góry, wysuwa truche górną jego częsc ( est ona połączona prętem z dzwignią) i przesuwa w odpowiednim kierunku zaleznym od tego, jakie biegi nie chcą wchodzic. Niektórzy nie wiedzą o regulacji automatu w nigdy nie rozbierali na częsci pierwsze automatu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:09, 16 Sie 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no może taka regulacja jest ale kolega hammer pewnie z nią nic nie zrobi bo moim zdaniem walnął automat a regulacja nic mu nie da
ps ja tej wajchy z automatu od góry nie nazywam regulacją choć rozkręcałem nie raz automat ale wiem że to za bardzo nie działa bawiłem się kiedyś tym ale nie było żadnego efektu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:10, 16 Sie 2007 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
maciek-konik akurat mam przed sobą automat i są tam jakieś ząbki.... Ale najlepiej kupić automat i wymienić bo ta regulacja nic zbytnio nie da.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:18, 16 Sie 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
da i to duzo... ale nie zawsze jest to wina złej regulacji automatu. Jesli ktos rzebrał automat i po jego złozeniu są problemy z biegami to jak najbardziej chodzi o regulacje. Jesli nie rozbierało się automatu to trzeba szukac gdize indziej przyczyny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:28, 17 Sie 2007 |
|
|
hammer |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli jednak rozpolawianie... dobra to co dokladnie i w jakiej ilosci zakupic?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 1:01, 17 Sie 2007 |
|
|
spidi13111 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2007 |
Posty: 66 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Warka |
|
|
|
|
|
|
|
|
To sie okaże po rozpołowieniu ale jak już rozpołowisz to przydało by sie wymienić (jeśli ostatnio nie wymieniałeś) tak jak Kam@$ mówi: simmeringi, łożyska, tarcze sprzęgła, kpl uszczelek i możesz jeszcze zakupić silikon dla lepszej szczelności. I wlej dobry olej do skrzyni. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 9:25, 17 Sie 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hammer napisał: | dobra to co dokladnie i w jakiej ilosci zakupic?? |
-Dwa simmeringi pod wał,simmering pod zębatkę zdawczą,simmering pod prawy dekiel (tam gdzie regulujesz sprzęgło)
-Dwie Tarcze sprzęgła
-Komplet uszczelek i jeszcze Silikon Wysokotemperaturowy dla lepszej szczelności uszczelek
-dwa Łożyska pod wał najlepiej weź stare na wymiar do sklepu żeby przypasowali i jak chcesz ale nie koniecznie dwa łożyska na wałek zdawczy ja tych łożysk akurat nie wymieniałem ale jak chcesz to możesz je sobie wymienić i tak jak mówiłem weź stare na wymiar.
-I najważniejsze kup olej do skrzyni najlepiej Lux-10
No i części na remont masz wypisane powodzenia z rozpoławianiem silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:09, 17 Sie 2007 |
|
|
hammer |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
okej, zaraz jade z tym koksem
yyy, pytanie: jak sciągnąc elektryke tzn iskrownik i cewki itepe
no dobra sciagnalem wszystko od strony sprzegla i nadal niespecjalnie chce sie rozejsc co moze byc przyczyną??
Dostajesz ostrżeżenie za nieużywanie opcji EDYTUJ i pisanie potrójnych postów / gniewny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:45, 17 Sie 2007 |
|
|
Grochu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2007 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Gorzyce k. Tarnobrzega |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aby zdemontować iskrownik należy wykrecić 2 śruby M5, są one na dole i u góry iskrownika i dociskają takie łapki. Po odkreceniu śrub należy pociągnąć za iskrownik moze ciasno siedziec a dodatkowo przyciąga go magneto. Cewki i platynki (przerywacz) oraz kondensator są umocowane do iskrownika i wychodzą razem z nim. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|