| Problem z biegami, coś z automatem | |
Wysłany: Nie 13:30, 11 Sie 2013 |
|
|
Spoon8 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Sie 2013 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hey!
To mój pierwszy post pomijając ten z przywitalni
Od jakiegoś czasu remontuję mustanga z 82 roku, który jednym kołem stał już na złomie. Całą 'blacharkę' już robiłem, Wszystko jest już skręcone i czeka na silnik.
Jakiś czas temu złożyłem silnik i kopnik stał jak wryty a biegi ani rusz (automat chodził ale nie wrzucał biegów)
Zirytowało mnie to niemiłosiernie, przy drugim podejściu sprawdzałem biegi na każdym etapie składania, działały...aż do próby odpalenia silnika :l
Chyba potraficie wyobrazić sobie jak bardzo mnie to zirytowało, jak bardzo podwyższyło ciśnienie. Tym razem kopnik działał lecz automat wrzucał tylko 1 bieg (raz w jedną, raz w drugą stronę) Po rozpołowieniu silnika, zaczął się zachowywać specyficznie, biegi wrzucał, wrzucał wrzucał, przestawał zatrzymując się na szczycie jednego z tych 'kolców' w automacie, by później przerzucić na jedno przesunięcie 2 bieg. Nie wiem czy da sie regenerować takie automaty i jak to się robi, nie wiem nawet czy mój jest uszkodzony... Jeśli komuś nie wystarczył by mój opis to niestety najwcześniej jutro będę mógł wrzucić filmik jak to się zachowuje.
Jeśli ktoś ma pomysł i chęci by mi pomóc ale coś nie leży mu w opisie, albo nie jest w stanie rozszyfrować co kryje się za którymś z podpunktów mojego opisu proszę pisać i się nie krępować! Na ten moment nie pragnę niczego tak bardzo jak już złożyć ten silnik i się przejechać na tym motorowerze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:13, 11 Sie 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez route66 dnia Nie 14:18, 11 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 15:02, 11 Sie 2013 |
|
|
Spoon8 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Sie 2013 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki, a co do szukania to jestem w tym temacie świeży i nie wiem jakie tagi wpisywać w wyszukiwarkę, a i nierzadko wybrać coś sensownego z tego co się znajdzie wielkie dzięki za linki, na pewno się przydadzą! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:37, 11 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak jak napisał Route66 zapewne źle założony wodzik sprawdź |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:33, 12 Sie 2013 |
|
|
Spoon8 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Sie 2013 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Uhm, problem w tym że wodzik jednak jest założony poprawnie
Dodam jeszcze że skrzynia jest sucha, i zmieniałem biegi niczym nie kręcąc, może to tak oczywiste że zakładaliście że to robiłem, czy coś...nie wiem, kurna, wszystko już zrobiłem, tylko ten silnik, ta skrzynia jak kamień u nogi...
____
edit: Literówka |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spoon8 dnia Pon 18:11, 12 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:51, 12 Sie 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
skorzystaj z linku który podałem wyżej i zregeneruj zmieniacz biegów powinno pomóc korzystałem już z tego postu 3 razy i 3 razy dobrze zregenerowałem;) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:10, 12 Sie 2013 |
|
|
Spoon8 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Sie 2013 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak też zrobię, i tak nie zostaje mi nic innego, za jakiś czas napiszę czy mi się udało
______________________________________________
zadam takie pytanie które może być hiper oczywiste:
czy to normalne że stojące tryby nie chcą się przerzucać (przykładowo w samochodzie na postoju nie mam z tym problemu)
I jakby ktoś mi tak łopatologiczne wytłumaczył schemat biegów w Jawie, to jest tak oczywiste że nigdzie nie mogę tego znaleźć...jest to mój pierwszy motorower więc nie znam schematów motocyklowego światka:
Ja u siebie mam 5 biegów z czego 2 to luz'y, nie czaję tego...i czasem biegi przerzucają się o 2 oczka.
Co do automatu-miałem okazję kupić za parę złoty automat z silnika o bardzo małym przebiegu, bez luzów itp. Natomiast teraz, po rozkręceniu starego wiem, że był bardzo rozklekotany + jedna sprężynka (taka jak w długopisie) była pęknięta ++ zęby były już zaokrąglone |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spoon8 dnia Śro 22:23, 14 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|