Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Problem z biegami po złożeniu. Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 10:56, 28 Paź 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Nie wiem jak inni ale ja jeżdżę na hipolu i wszystko gra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:47, 28 Paź 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Ja proponuje olej o gęstości SAE 30 czyli np. Lux 10. Hipol jest aż za gęsty i stawia w skrzyni nie potrzebne opory.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:18, 28 Paź 2007
Marcin92
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: RadoM


Niepotzrebnie pisze w tym temacie ale nie che zakladac nowego. czy jak sie wumienia pierscienie tłoka trzeba docierac silnik??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:20, 28 Paź 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Tak. Pierścionki dociera się 500 km, tłok 1000 km, a cylinder 1500 km. To są wartości już dla porządnego dotarcia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:16, 28 Paź 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Samych pierścieni w dwusuwie się nie wymienia !!! Wymienia się je razem z tłokiem i najlepiej oddaje cylinder do szlifu (jeśli jest zużyty tzn. ma rysy, progi itd.). Wymiana samych pierścieni to jak wymiana filtra oleju bez wymiany samego oleju.
Docieranie tłoka i pierścieni bez szlifu cylindra to 350 km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:12, 28 Paź 2007
Marcin92
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: RadoM


Gniewny ale sie Pawła admina i mowil ze mozna wymieniac pierscienei same!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:46, 29 Paź 2007
mateusz001
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Puławy


Ja jak miałem taką książkę od rometa to tam było napisane że przez czas zużycia tłoka wymienia sie 2 razy pierścienie. Wiec same pierścienie w 2 suwach można wymieniać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:12, 29 Paź 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Móc można bo nikt tego nie zabroni ale sensu nie ma. Poczytaj tez artykuły Tomasz Sałka - on zaleca wymianę tłoka razem z pierścieniami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:27, 29 Paź 2007
Rolnik1204
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Janówek 2


Nie chcę zakładać nowego tematu wiec zapytam się tutaj. Wiec mam taki problem złożyłem silnik zamontowałem do ramy odpalam a on wchodzi na wysokie obroty wykręcam śrubę od obrotów prawie na max- sa a on nadal ma za wysokie obroty .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:35, 29 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


zaplon ustaw, bo wyglada na to że jest źle ustawiony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:01, 29 Paź 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


sprawdz czy przepustnica weszła w rowek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:31, 29 Paź 2007
Rolnik1204
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Janówek 2


Okazało sie za miał lewe powietrze. Mam jeszcze jedno pytanie motrorek słabo sie buja z jaedynki jak to moze byc przyczyna??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:55, 29 Paź 2007
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


ja zmieniłem same pierścienie i jest git
stare były mocno zjechane ale tło mam jak nowy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Problem z biegami po złożeniu.
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin