Wysłany: Nie 10:56, 28 Paź 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie wiem jak inni ale ja jeżdżę na hipolu i wszystko gra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:47, 28 Paź 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja proponuje olej o gęstości SAE 30 czyli np. Lux 10. Hipol jest aż za gęsty i stawia w skrzyni nie potrzebne opory. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:18, 28 Paź 2007 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niepotzrebnie pisze w tym temacie ale nie che zakladac nowego. czy jak sie wumienia pierscienie tłoka trzeba docierac silnik?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:20, 28 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak. Pierścionki dociera się 500 km, tłok 1000 km, a cylinder 1500 km. To są wartości już dla porządnego dotarcia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:16, 28 Paź 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Samych pierścieni w dwusuwie się nie wymienia !!! Wymienia się je razem z tłokiem i najlepiej oddaje cylinder do szlifu (jeśli jest zużyty tzn. ma rysy, progi itd.). Wymiana samych pierścieni to jak wymiana filtra oleju bez wymiany samego oleju.
Docieranie tłoka i pierścieni bez szlifu cylindra to 350 km. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:12, 28 Paź 2007 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gniewny ale sie Pawła admina i mowil ze mozna wymieniac pierscienei same! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:46, 29 Paź 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja jak miałem taką książkę od rometa to tam było napisane że przez czas zużycia tłoka wymienia sie 2 razy pierścienie. Wiec same pierścienie w 2 suwach można wymieniać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:12, 29 Paź 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Móc można bo nikt tego nie zabroni ale sensu nie ma. Poczytaj tez artykuły Tomasz Sałka - on zaleca wymianę tłoka razem z pierścieniami. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:27, 29 Paź 2007 |
|
|
Rolnik1204 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2007 |
Posty: 101 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Janówek 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie chcę zakładać nowego tematu wiec zapytam się tutaj. Wiec mam taki problem złożyłem silnik zamontowałem do ramy odpalam a on wchodzi na wysokie obroty wykręcam śrubę od obrotów prawie na max- sa a on nadal ma za wysokie obroty . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:35, 29 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zaplon ustaw, bo wyglada na to że jest źle ustawiony. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:01, 29 Paź 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdz czy przepustnica weszła w rowek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:31, 29 Paź 2007 |
|
|
Rolnik1204 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2007 |
Posty: 101 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Janówek 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Okazało sie za miał lewe powietrze. Mam jeszcze jedno pytanie motrorek słabo sie buja z jaedynki jak to moze byc przyczyna?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:55, 29 Paź 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja zmieniłem same pierścienie i jest git
stare były mocno zjechane ale tło mam jak nowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|