| Problem z gaźnikiem | |
Wysłany: Czw 17:46, 27 Kwi 2006 |
|
|
jasiok |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2006 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Po wyczyszczeniu dysz w gaźniku i całego ukł. paliwowego jawka jeździła dobrze chodź gdy jechałem na 1 biegu i jak dałem na full manetke to dusiła się lekko a później powoli przyspieszała a jak powoli odkręcałem to było git( Przed czyszczeniem dysz było ok) a teraz poszła mi linka od gazu. No to wymieniłem, odpalam i nawet jak o 1mm! odkręce manetke to juz tak jakby pół manetki na starej lince i gdy puszcze to gaśnie a śrubka od obrotów jak dokręce to dopiero przy końcu działa i też na milimetry! w starej lince miałem luźny pancerz przy manetce ale było ok i również przed wyczyszczeniem dy sz jawa trzymała obroty spokojnie nie musiałem się martwić że zgaśnie a po wyczyszczeniu to jakoś tak dziwnie te obroty chodziły juz aż pierścienie było słychać(jakby nie na benie tylko na pierścieniach chodziła ) Aha a świeca po wykręceniu jest troche mokra. POMOCY |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 18:02, 27 Kwi 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moze się zawiesza przepustnica?? Albo źle ją wkręciłeś. Powinieneś nacelować tym rowkiem w takie wypukłe miejsce w gaźniku i cała przepustnica z iglicą powinna lekko wejść.. Nie na ''hama''! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:42, 27 Kwi 2006 |
|
|
jasiok |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2006 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wiem weszła lekko pasowałem na ten rowek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:53, 27 Kwi 2006 |
|
|
jasiok |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2006 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
myśle że chyba dostaje za mało lub za dużo paliwa bo jak dam na full manetke to gaśnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:39, 27 Kwi 2006 |
|
|
jasiok |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2006 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
teraz to ani zapalić za bardzo nie chce i troche bardziej dymi pewnie znów dysze zanieczyszczone CO robić bo zaraz ją sprzedam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:30, 28 Kwi 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmmmm.. Pobaw się jeszcze z iglicą. Spuśc ją troche w doł, czyli ustaw zapinke o jeden rowek wyzej i daj znać! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:39, 30 Kwi 2006 |
|
|
ppaawwee |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 30 Kwi 2006 |
Posty: 1 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wierzchowice 10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
co jest! wymienilem pierscienie jade gasnie , pale i odpala i jade i znowu tak samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 12:07, 01 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
ppaawwee napisał: | co jest! wymienilem pierscienie jade gasnie , pale i odpala i jade i znowu tak samo |
A jak się nagrzeje silnik to jest dalej tak samo ? Jak nie to za mało paliwa dostaje w komorze pływakowej ( sam tak miałem ). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:57, 15 Maj 2006 |
|
|
jasiok |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2006 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
miałem dziwny problem dałem gazu i gasła myślałem że za dużo beny dostaje bo świeca była mokra obniżyłem blaszke i wogóle nie zapalała no to dałem jeszcze więcej beny blaszka do góry i odpala jak jest zimna(chodź nie zawsze,wymieniłem też kondensator z malucha) i po wykręceniu świeca jest troche mokra ale jeździ przyspiesza jak zagrzeje i zgasze ją to z powrotem odpalić jej nie idzie nawet na pych to jakieś 20m trzeba jechać i zapali więc niewiem może to kondensator a może co innego gaźnik czyszczony dopiero co pomóżcie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:02, 15 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wymień świece!
Zobacz przerwe na przerywaczu [ powinna być 0,4 - 0,5mm ] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:14, 15 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
wyreguluj zapłon,idealnie ustaw gażnik,wymień swiece----powinno pomuc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:07, 15 Maj 2006 |
|
|
jasiok |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2006 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spróbuje ale raczej wymiana świecy nie pomogła ale spróbuje z przerywaczem na 0,4 bo mam 0,7 i chodziło wcześniej na 0,7 ale spróbuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:07, 16 Maj 2006 |
|
|
|
0,7 to nie wiem jakie ty masz wyprzedzenie zapłonu... a kolega na Jawce ma tak i nie za bardzo wiem co mu poradzić bo ja mam ją tak samo ustawioną jak on i jest super: mówi, że zimny silniczek chodzi cacy, ciągnie dobrze itd, gdy się rozgrzeje to go muli jak doda dużo gazu( na zimnym jest ok) a jak zgasi rozgrzany silnik to z kopa ciężko odpalić (ale się da), musi poczekać aż ostygnie. jak dla mnie to dostaje zbyt dużo paliwa i zalewa mu świece. a co wy sądzicie? |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:53, 16 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mój qmplel też w Jawce ma baaardzo dużą przerwe na przerywaczu [ nawet więcej niz 0,7mm powiedziałbym ] i chodzi jak żyleta!! DZIWNE..
Ustawiał mu to jakis mechanik :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:51, 17 Maj 2006 |
|
|
jasiok |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2006 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja teraz ustawiłem zpłon na 0,4 i jets ok świeca tez 0,4 i pali jak jest zimny, ALE jak się nagrzeje to nie idzie go zapalić później. A blaszke w gaźniku mam na maxa do góry wygietom bo jak była niżej to nie chciał zapalić albo go muliło i niechciał jechać, iglica na 2 od góry co to może być??? gaźnik był czyszczony. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|