 | problem z iskrą |  |
Wysłany: Nie 15:11, 30 Sie 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
w mojej jawce jest dziwna iskra ( duża iskra biało- żółta, pomarańczowa jest okrągła a chyba powinna być jakby taki piorun chyba ) kiedy wrzucam 1 normalnie kiedy 2 gaśnie szarpie co jest zmieniałem swiece i nic to samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 15:23, 30 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kondensator kończy swój nędzny żywot. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:28, 30 Sie 2009 |
|
|
hubert123 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 22 Sie 2009 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
sprawc sobie przerwy na przerywaczu i na świecy
przerwa na świecy powinna mic 0,5mm
ana przerywaczu 0,3mm
zobacz może to pomoże |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:02, 30 Sie 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
sprawdź wszystkie połączenia fajkę i kabel wn |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maniak dnia Nie 22:02, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:08, 31 Sie 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wymieniłem kondensator i nic iskra taka sama ale juz jakby troche lepiej jak jechałem to na 2 jechała ale jakoś marnie i przerywała a i jeszcze troche lepsze ma wolne obroty , dłużej trzyma . Czy możę to być wina przestawionego zapłonu ????? ale by chyba nie paliła na kopa nie , co to jest przerywacz ???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:02, 31 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nawet na przestawionym zapłonie ci odpali ale nie wejdzie na obroty, wyreguluj zapłon i napisz czy pomogło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:33, 31 Sie 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wchodzi na obroty tylko żę na luzie i na 1 a na 2 zaczyna gasnąć i przerywać i niewiem ale ta moja jawka tak jakoś nierówno pracuje........ może dlatego że jeszcze nowy cylinder i trzeba lepiej dotrzeć na luzie bo na 1 jedynce jezdzic to tez tak głupio |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:38, 31 Sie 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
czasami daj jej w pi!@ bo się próg zrobi; sprawdź jeszcze raz wszystkie kable i odizolowania od masy szczególnie na przerywaczu; może od drgań coś się rusza i wtedy przerywa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:43, 31 Sie 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
aloe co to ten przerywacz ?? a i jeszcze ta śrubka co sie zlewa olej tam na dole silnika to u was jest z taką literką L czy nie i czy jest dłuższa niż gwint czy nie????? bo u mnie tak |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konrad0901 dnia Pon 21:48, 31 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 15:43, 01 Wrz 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
przerywacz to jest takie urządzenie dzięki któremu iskra jest w odpowiednim momencie i określonym czasie im większa przerwa tym dłużej jest iskra
a oto przerywacz
znajduje się on pod tą klapką przykręcaną na 3 śrubki [link widoczny dla zalogowanych]
i wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
a ta śrubka to poziom oleju gdy wlewasz nowy olej to moto musi stać na równym terenie i ta śrubka musi byś odkręcona i jak zacznie lecieć olej to oznacza że już wystarczy; jeżeli ją dorabiasz to nie może być dłuższa bo uszkodzi sprzęgło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:44, 01 Wrz 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przerywa ci bo masz zapłon przestawiony. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:14, 01 Wrz 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale mi chodzi o tą śrubke co sie spuszcza olej a nie miarke ta co jest na dole samym i czy ma literke L bo wykręciłem z innej jawki bo poprzednia nie mogła sie dokręcić .... A i jakiego koloru i kształtu powinna być iskra ???
 |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konrad0901 dnia Wto 17:22, 01 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:34, 01 Wrz 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Iskra powinna być niebieska |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|