 | Problem z jawką |  |
Wysłany: Sob 15:36, 21 Lis 2009 |
|
|
kudi |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 24 Kwi 2009 |
Posty: 140 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam, MAm problem z moją jawką a mianowicie ,Gdy dodam gazu są obroty gdy puszcze on nadal jest i po chwili sam sie opuszcza Miał moze ktos tak? prosze o odpowiedzi bo już niewiem co robić! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 15:47, 21 Lis 2009 |
|
|
Joker |
Moderator |

|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Spróbuj się pobawić z gaźnikiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:55, 21 Lis 2009 |
|
|
kudi |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 24 Kwi 2009 |
Posty: 140 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Joker to chyba wiadomo że coś z gaźnikiem,podaj przyczyne! bezsensowne nabijanie postów! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:08, 21 Lis 2009 |
|
|
Joker |
Moderator |

|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sorry, Poustawiaj tę śrubkć między dyszami i spróbuj pozmieniać dawkę paliwa też coś takiego miałem i dawka paliwa pomogła.Tam gdzie linka od gazu wchodzi tam pomajstruj z tą dawką.xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:23, 21 Lis 2009 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
może wystarczy po prostu wymienić linkę gazu ? bo się postrzępiła i przycina się, sprawdź ją
jak dalej nie to to zobacz czy przepustnica się nie przycina itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Godzik dnia Sob 16:25, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:11, 21 Lis 2009 |
|
|
kudi |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 24 Kwi 2009 |
Posty: 140 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
właśnie przed chwilą zmieniałem dawke i teraz juz woogule nie pali bo zalewa Filtr cały bo za duża dawka,
w poniedziałek sąsiad mi zrobi :]] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:54, 21 Lis 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza jak dalej będziesz miał taki problem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:39, 21 Lis 2009 |
|
|
mateunio |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zatkana dysza główna, albo linka, ja tak czesto miałem jak nie miałem filtra |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 0:49, 22 Lis 2009 |
|
|
tara5123 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 17 Sty 2009 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja zawsze miałem problem z ustawieniem poziomu paliwa w komorze pływakowej aż znalazłem na czeskiej stronie jak to było fabrycznie i od tego czasu moto jest o wiele mocniejsze na niskich obrotach lepiej się wkręca i przede wszystkim spalanie od tamtego czasu jeszcze nigdy nie było większe niż 3l/100km a ogar jest po przeróbkach i zawsze jeździ prawie na full jedynie nie pale gumy ani nic z tych rzeczy dobra masz link bo sie rozpisałem jak ustawisz tak jak koleś radzi to będzie wszystko ok jeśli to wina gaźnika. [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez tara5123 dnia Nie 0:50, 22 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 10:30, 22 Lis 2009 |
|
|
kudi |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 24 Kwi 2009 |
Posty: 140 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wielkie dzięki kolego Bardzo mi pomogłeś daje Pomógł! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:31, 22 Lis 2009 |
|
|
tara5123 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 17 Sty 2009 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:36, 22 Lis 2009 |
|
|
kudi |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 24 Kwi 2009 |
Posty: 140 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Działa lewe powietrze łapała przy kagźniku bo uszczelek nie było. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:24, 22 Lis 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
seba13 napisał: | Działa lewe powietrze łapała przy kagźniku bo uszczelek nie było. |
A nie mówiłem ? A jak teraz z mocą bo chyba grzebałeś coś w gaźniku nie ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:29, 22 Lis 2009 |
|
|
kudi |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 24 Kwi 2009 |
Posty: 140 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Z mocą nawet troche więcej ma ale nie szarżuje bo niemam tylnego hamulca kurde niewiem jak zrobić złączke linki ze stopką michał_b17 mam prośbe mógłbyś zrobić fotke złączenia linki ze stopką? pliska jak byś mógł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:33, 22 Lis 2009 |
|
|
tara5123 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 17 Sty 2009 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pewnie nie masz takiej tulejki co sie wkłada w linke a tą tulejkę w nóżkę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|