| problem z: kompresja?, swieca?, gaznik? | |
Wysłany: Sob 20:11, 17 Mar 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam naderwana uszczelke miedzy glowica a cylkiem (nie jest przerwana tylko naderwana). Jak ruszam kopnikiem to nie slychac zeby mieszanka z cylka uciekala, motor pali od kopa, jest zrywny lecz po pewnym czasie dosyc nagle zaczyna tracic moc, da sie jechac tylko na 1 bez wiekszego dodawania gazu(moto probuje sie rozpedzac ale na pewnej predkosci zwalnia i potem znowy powloi przyspiesza). Gdy juz motor nie ma sily wtedy slychac ze cos syczy z cylka, moze to paliwo bo jest troszeczke nakapane na cylku ale gaznik jest wyregulowany na bardzo malo paliwa w komorze plywakowej ze nie powinno leciec, mimo to na rozgrzanym leci z krocca(strasznie powoli), a jak jest zimny to nie) Iglice mam na 2 rowku.
Jak na do rozgrzanego dam inna swiece (zimna) to jest to samo.
mam pytanie: czy te syczenie na rozgrzanym moze byc spowodowane zla uszczelka Moze jak cylek jest goracy to jest wieksza kompresja albo cos sie powieksza i z tad te syczenie, przez ktore nie ma kompresji i silnik nie ma sily. Co wy na to Macie inne pomysly |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 20:17, 17 Mar 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wymień uszczelke i koniecznie ustaw zaplon i wymien kondestrator i sprawdz stan pierscieni i tloka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:24, 17 Mar 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
wyjmij tą uszczelke i jeżdzij bez niej. sprawdz jaki kolor ma swieca? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:24, 17 Mar 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po co ustawiac zaplon i dawac nowy kondensator jak pali od kopa?
swieca ma kolor brazowy
z tym zdejmowaniem uszczelki to zart?
wymienic pierscienie? jak by byly zle to chyba wogule by sie nie dalo jezdzic albo cos by stukalo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:20, 18 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
wywal tą zużtą i załóz nową. pierścienie nie muszą dzwonić i mogą być zuzyte. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:28, 18 Mar 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no moze pierscienie rzeczywicie zuzyte ale przeciez jak jest zimna to jest ok. Dlaczego?
jak dam pierscienie od innego silnika to tez trzeba docierac? jak tak to ile? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:37, 18 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
pierścienie daj nowe a nie używane. docieranie samych pierścieni trwa 200km. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:54, 18 Mar 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok zrobie jak mowicie, wymienie te czesci i sie zobaczy
ale nurtuje mnie jedno pytanie:
no moze pierscienie rzeczywicie zuzyte ale przeciez jak jest zimna to jest ok. Dlaczego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:56, 18 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
bo latem materiał sie rozszerza. pasuje ? spójrz na linie wysokiego napiecia. latem prawie ziemi dotykaja a zima są napiete jak gumka u majtek :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:32, 18 Mar 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
A pozatym olej z mieszanki lepiej uszczelnia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:26, 19 Mar 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nom, rzeczywiscie zuzyte pierscienie. Jutro kupie i zaloze nowe, moze rzeczywiscie to byla wina pierscieni. A ta uszczelka miedzy cylkiem a glowica musi byc obowiazkowo Tamą starą zdarlem bo byla calkiem zniszczona |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:31, 19 Mar 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
musi być jeżeli chcesz mieć dobrą kompresje to załóż uszczelkę lub wytnij z papieru |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:32, 19 Mar 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
z papieru??? np. z bloku technicznego moze byc??
na serio z tym papierem?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:37, 19 Mar 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pod głowicę nie może być papierowa uszczelka, tylko ALUMINIOWA Nie zrób tego błędu! Pod cylinder musi być papierowa, ale nie pod głowicę! Pamiętaj
Niekonieczna jest uszczelka pod głowicą. Wywal ją, skręć i zobacz czy dobrze będzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:50, 19 Mar 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
aha sory za mój błąd przynajmniej ja się czegoś nauczyłem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|