| Problem z Mustangiem | |
Wysłany: Wto 20:20, 11 Mar 2014 |
|
|
Andrzeju_ |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Mar 2014 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam,
Mam problem z jawą 50 mustang. Otóż odpala kiedy jej się podoba, gdy już odpali to zaraz gaśnie. Jeżeli uda się ruszyć, to po wrzuceniu 2 słabnie i zdycha( przy dłuższej jeździe też pada).
Nie wiem jakim cudem się to stało, ale tydzień temu paliła od kopa za pierwzym razem (od tamtej pory do wczoraj nawet jej nie wyprowadziłem z garażu) a teraz pali za 10-15 razem.
Za wszelkie odpowiedzi dziękuję.
Dodałeś 3 takie same tematy rozumiem, że to nie specjalnie, ale jak tak będziesz dalej robił to posypią się warny./50g |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 18:34, 12 Mar 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Próbowałeś na innej świecy? Świeca mokra? Tłumik nie zapchany? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:29, 12 Mar 2014 |
|
|
Andrzeju_ |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Mar 2014 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Świecę kupiłem nową i latała na niej, tłumik czyszczony. Dzisiaj ustawiłem zapłon i pali ładnie od kopa, lecz nadal nie idzie jeździć ze względu na to , że przy wkręcaniu jej dostaje muła i gaśnie. Na wolnych obrotach również długo nie pochodzi, próbowałem dzisiaj wyregulować gaźnik, ale bez skutku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:50, 13 Mar 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Uszczelnij dobrze gaźnik i jego połączenie z cylindrem. Nie ciągnie Ci lewego powietrza? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:30, 13 Mar 2014 |
|
|
Andrzeju_ |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Mar 2014 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pomiędzy cylindrem a gaźnikiem jest uszczelka dobrze zaklejona.
Gorzej z uszczelką pomiędzy gaźnikiem a króćcem tam uszczelka jest tylko nałożona nie przyklejona.
Nie jestem za bardzo obeznany, więc nie wiem czy łapię czy nie. A, jeżeli łapię to, co można z tym fantem zrobić??
Sprawdzałem świecę dzisiaj, ma kolor kawy z mlekiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Andrzeju_ dnia Czw 19:31, 13 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:42, 13 Mar 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
świeca ma dobry kolor. Na którym rowku masz iglice? Próbowałeś na innej świecy? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 10:52, 16 Mar 2014 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak rzeczywiście kawa z mlekiem to ok możesz spróbować dać iglicę rowek wyżej jeżeli nic to nie da daj ją spowrotem na ten rowek co była i pobaw się w komorze pływakowej prawdopodobnie jest tam za mało paliwa, przy wysokich obrotach może być za mało paliwa i zasysa powietrze i muli, blaszka musi otwierać cały zaworek iglicowy, a regulujesz poziom paliwa tym języczkiem na końcu blaszki w twoim wypadku spróbował bym podgiąć języczek do góry co zwiększy ilość paliwa w komorze pływakowej i jeszcze przedmuchaj cały gaźnik tak na wszelki wypadek może się gdzieś zatkał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 18:48, 16 Mar 2014 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lewe powietrze możesz zdiagnozować psykając samostartem\plakiem na łączeniach. Moto oczywiście odpalone na biegu jałowym, jeśli wzrosną lub spadną obroty będzie to oznaczało że gdzieś jest nieszczelność. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:51, 16 Mar 2014 |
|
|
bora98 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2014 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Równe (podkarpackie) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może przyczyną są zapiekające się pierścienie ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:06, 16 Mar 2014 |
|
|
Andrzeju_ |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Mar 2014 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaźnik czyściłem. Muszę spróbować tą iglicę podnieść i obejrzeć pierścienie.
Chciałem się zapytać jeszcze czy paliwo ma z kranika ściekać jak krew z nosa ? Bo jak odkręcę do góry lub na dół to leci tak samo. I nie wiem czy, by kranika nie kupić nowego, stary czyściłem, ale to nic nie dało. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 23:14, 16 Mar 2014 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może być że kranik za słabo przepuszcza paliwo... W dziale tutoriale masz temat o regeneracji kranika. Wystarczy w zupełności dokładnie przeczyścić, szkoda kasy na nowy kranik. No i jeszcze mógłbyś wyczyścić bak, jeśli jest mocno zasyfiony.
A jeśli nie to, to spróbuj wymienić kondensator - też może świrować już. Tylko zamiast kupować chińszczyzny, lepiej zainwestować w kondensator od Żuka, czy innego polskiego pojazdu - parametry te same, śmiem twierdzić że jakościowo lepiej, a cenowo to w ogóle bajka... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|