| Problem z odpalaniem. POMOCY! | |
Wysłany: Sob 18:45, 27 Mar 2010 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Mam jawke pseudo 60 cm. i mam taki problem gdy jest zimna to nie chce odpalac. Iskra jest. Odkrece kranik i probuje odpalic i nic. po meczącym kopaniu odkręcam świece i co? zalana... no to wymieniam świece wkładam inną. i dalej kopie. i tez nic pare razy przekręci i koniec znowu zalana. Dopiero za 5 swięca tak odpali i jakos przepali i wtedy już pali normalnie. Iskra jest raz mniejsza raz większa ale to chyba od świecy zalezy. Możecie pomóc? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:32, 27 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A przelewasz ją ,bo nic nie napisałeś o tym A co do słabszej i mocniejszej iskry to zobacz czy platyny ci się ładnie schodzą i w jakim stanie masz kondensator ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:34, 27 Mar 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Motor ma ci odpalić na pierwszej świecy. Jak tak nie jest to widocznie do regulacji. Wypadałoby zacząć od świecy... pewnie wkładasz byle jakie i stąd takie cyrki. Ciepłota F75, przerwa między elektrodami 0,5mm. Jak to nie pomoże to daj mu mniej paliwa, wyczyść/wymień filtr paliwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:46, 28 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
O ile mi wiadomo to przerwa na świecy musi być taka sama jak na przerywaczu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:05, 17 Kwi 2010 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wsadzilem śwece F-75 . Iskra jest zajefajna. Ale dalej nie odpala. Co mam zrobić ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:13, 17 Kwi 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A zalewa ci świecę po próbie odpalenia? Pewnie gaźnik, zapłon do regulacji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:57, 17 Kwi 2010 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
teraz właśnie mam troche inny problem. Przestawiłem zapłon i na zwykłej świecy jest iskra a na F-75 już niema. i jak na zwykłej świecy chcem jechać to najpierw muszę podpompować i wtedy pojedzie, niestety tylko kawałek. Po kawałku gaśnie. Tak jak by teraz było za mało paliwa. Co zrobic?
PS. świeca się nie zalewa |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DawidStm dnia Sob 18:59, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:12, 17 Kwi 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Podegnij blaszkę tak żeby podnieść poziom paliwa w komorze pływakowej i spróbuj odpalić (powinno chodzić po tym zabiegu)...... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:46, 21 Kwi 2010 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
odpaliłem ! Ale jawka jest coś słaba. Co mogło się stać?? Podejżewam ze pierścien pękł. Ale jak wy uważacie? Może być inny powód tego? zapala od kopa normalnie ale na dwojce nawet pod gorke nie podjedzie. proszę o pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DawidStm dnia Śro 20:47, 21 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:51, 22 Kwi 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli pękł by ci pierścień to już byś to usłyszał jak nie poczuł A przyczyną tego może być zapłon jak najbardziej no i gaźnik niestety |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:15, 23 Kwi 2010 |
|
|
miszcz2105 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 24 Mar 2010 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
najpierw wyreguluj zapłon i gażnik, a dopiero potem zadawaj pytania co dalej. rozregulowany silnik zachowuje sie dziwnie i trudno przewidzieć co jest nie tak. REGULACJA! I NOWA ŚWIECA a nie jakiś STARY SZROT! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|