 | problem z odpaleniem jawka--pomocy |  |
Wysłany: Wto 0:39, 23 Lut 2010 |
|
|
postal |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: gliwice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
witam,mam probblem z odpaleniem jawki,iskra niby jest ale slaba,paliwo dochodzi bo po wykreceniu swieca jest mokra,jak mozna zwiększyc iskre?silnik tak niby zapala pare razy pokreci i gasnie,i teraz mam pytanie co moze byc przyczyna moze ta iskra za slaba?,jak najszybiej ustawic zapłon?prosze o pomoc bo juz sil nie mam do tej jawki rozwazam nawet zakup innego silnika ale to wydatek rzedu 200 zl |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Wto 1:03, 23 Lut 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ta iskra to może byc wina zwarcia albo kondensator sie konczy. A co do ustawienia zapłonu to sobie poszukaj na forum  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal_b17 dnia Wto 1:08, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 8:40, 23 Lut 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie kupuj innego silnika, bo to ci nic nie da. Jeśli zrobisz ten, to chociaż na przyszłość sobie z tym poradzisz. A co do problemu... Jaką ciepłotę ma świeca? Wsadź F75 i ustaw na niej przerwe 0,5mm. Jeśli masz bardzo słabą iskrę to szukaj przebicia, wymień kondensator, platynki i wyreguluj przerwę 0,4mm. Iglicę w gaźniku ustaw na 2 rowek od góry, ewentualnie przyśpiesz trochę zapłon. A tak nawiasem to szukaj w tym dziale podobnych tematów, bo było ich setki, a w każdym znajdziesz jakąś radę... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 12:08, 23 Lut 2010 |
|
|
postal |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: gliwice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
swiece rozne wkladalem,NGK,awina i to samo,wymienie kondensator jak mowisz tyle ze nie mam na stanie akurat musze do sklepu jechac,pogrzebie z tym zaplonem i zobacze jaki bedzie efekt,wiecie jawka stala ok 10 lat nie odpalana wiec zeby ja teraz przywrocic do stanu sprzed 10 lat to trzeba sie troche urobic a i naklnąć przy tym  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:57, 23 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Iskrę f95 kup i platynki przeczyść jeśli chodziła  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:52, 23 Lut 2010 |
|
|
postal |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: gliwice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wiec tak udalo sie ja odpalic wymienilem kondensator(z kosiarki)musiaolem tylko kocowke dolutowac,zaplon ustawilem i chodzila nawet dobrze(pali od kopa) ale jak wyjechalem na dwor wrzucilem 1 to jakos slabo ciagla mocy nie miala,,gdzie szukac przyczyny??aha i kopcila na bialo-niebiesko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:45, 23 Lut 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A świeca mokra, czarna? Być może doregulować gaźnik trzeba. Daj jej mniej paliwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:48, 23 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:47, 24 Lut 2010 |
|
|
postal |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: gliwice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
swieca mokra,iglice dalem na 2 zabek od gory nie wiem czy dobrze,jak zmniejszyc dawke paliwa?po napuszczeniu paliwa plywak unosi sie na gorze odgiolem ta blaszke z pokrywki w dol ale nie wiem czy pomoglo,a co do kopcenia to taki bialy dym leci,za malo oleju w mieszance?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 9:10, 24 Lut 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Poczytaj sobie regulację gaźnika na tym forum to będziesz wiedział czy dobrze... Jak leci dym to teoretycznie jest za dużo oleju, ale w twoim przypadku to może być wina kiepskiego spalania mieszanki. Jakie świece wsadzałeś? Jeśli podajesz nazwę firmy to nic nam to nie mówi. Tu chodzi o ciepłotę. Wsadź o ciepłocie F75. Możesz troszkę przyśpieszyć zapłon i ustaw przede wszystkim przerwy na świecy i przerywaczu. Jeśli to wszystko zrobisz, dopiero napisz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 14:33, 24 Lut 2010 |
|
|
uwex |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 22 Lut 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
miałem to samo ale okazało się że rura się zatkała olejem bo jawa długo stała nie palona |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez uwex dnia Śro 14:34, 24 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:28, 25 Lut 2010 |
|
|
postal |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: gliwice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dobra pogrzebie z tym i na dniach napisze co i jak:D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:00, 25 Lut 2010 |
|
|
gasto25 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 10 Gru 2008 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeśli mogę się wtrącić to proponowałbym upewnić się co do mieszanki i gaźnika tak jak koledzy wyżej pisali, jeśli będziesz wiedział napewno że olej jest w odpowiedniej ilości i gaźnik dość dobrze wyregulowany i nadal będzie tak dymiła, a masz zamiar jawką trochę pośmigać to może warto by było zajrzeć w jakim stanie są simmeringi po tylu latach możliwe że już przepuszczają więc nie zaszkodzi wymienić tym bardziej że nie jest to droga operacja  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:54, 25 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A te spaliny mocno gęste są ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:38, 25 Lut 2010 |
|
|
postal |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: gliwice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
spaliny nie sa geste takie jakby odpalic samochod na zimnym sliniku,@gasto jawka mam zamiar posmigac ale tak bardziej w terenie(posmigac po lesie polach)wiec simeringi chyba wymienie jak mowisz,przed chwila odkrecilem tlumik w celu wyczyszczenia,i po pierwsze nie ma tam dlawika,jest jakas wyoblona blacha z kolnierzem z 2 dziurami i 2 rurkami (jakas przerobka?)aha i jak jest ta sroba co sie nakreca koncowke i ona ma na koncu blache z 8 dziurami czy ona da sie wyciagnac z tlumika?bo chwicilem ja w imadlo rusza sie ale nie chce wyjsc i boje sie czy sie cos tam nie ukreci |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|