| Problem z odpaleniem po 20 latach | |
Wysłany: Nie 18:44, 22 Gru 2013 |
|
|
jinsek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Gru 2013 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam problem z odpaleniem jawki po 20 latach choć już ją odpaliłem ale nie miała siły ruszyć a teraz nawet nie chce załapać prosze o pomoc męczę się z nią już ponad rok ;(
iskra jest
paliwo dochodzi
kranik wymieniałem
gaźnik itp czyściłem |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jinsek dnia Nie 18:47, 22 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:02, 22 Gru 2013 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykręć przerywacz, wyczyść papierkiem ściernym o granulacji ~400 jego styki, wkręć i przerwę między stykami w stanie rozwarcia ustaw na 0.4mm.
Iskra jakiego kolorku? Może jeszcze kondensator ze starości zdechł... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:23, 22 Gru 2013 |
|
|
jinsek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Gru 2013 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no ale jak odpaliła chyba niebieski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:07, 22 Gru 2013 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kiedyś nie miałem przerwy, albo była znikoma, parch odpalał, na jedynce i dwójce jechał, za trójce ni huhu... Tylko nie pamiętam jak iskra wyglądała.
Możesz jeszcze spróbować wstrzyknąć odrobinkę paliwa pod świecę, czy w dolot. Nie wiem czy od plaka/samostarta silnik załapie. Jak tak, no to wiadomo, że jednak coś z gaźnikiem.
No, jeszcze mogą być wyrypane łożyska lub simmeringi na wale. Ale to tylko teoretyzowanie, jak to bywa w internetach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:10, 22 Gru 2013 |
|
|
jinsek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Gru 2013 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 3:50, 23 Gru 2013 |
|
|
januszf_1992 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2013 |
Posty: 64 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: opole Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po 20 latach szlak trafia uszczelniacze rdza w cylindrze szlak trafił pierścienie i osiadły olej w komorze korbowej wiec... zdejmij glowice i cyl i zobacz jak w środku to wszyskto wygląda |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:06, 23 Gru 2013 |
|
|
jinsek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Gru 2013 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spokojnie już to robiłem mojim zdaniem bardzo dobry stan cylindra |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 0:09, 03 Lut 2014 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
jinsek, wyczyść wszystko porządnie, wymień uszczelniacze, mam taką jawke też stała 20 lat. Iskra jest paliwo ma, coś tam łapie ale nie odpali... Tak ze stwierdzam ze po takim postoju najlepiej jest rozebrać silnik wymienić wszystko to co wyeksploatowane i poskładać do kupy. Jak poskładam ETZ to zabieram się za jawke.. Szkoda sie mordować lepiej zrobić coś raz a porządnie a nie codziennie do tego wracać i męczyć sie może być przebicie na platynkach. Oryginalne były filcowe podkładki które z biegiem czasu napewno szlak trafił. Jeśli nie chcesz rozbierać silnika to skup sie na gaźniku i zapłonie, sprawdź czy nie ma przebicia, zawór iglicowy czy podaje paliw czy pływak jest ok. Platynki jak już irzyk powiedział wyczyść porządnie. Raz a dobrze i masz długi czas z głowy znam to z doświadczenia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 10:36, 03 Lut 2014 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Uszczelniacze na bank szlak trafił .Miałem kilka sprzętów które po postoju 15 letnim zagadały po czyszczeniu gaźnika od strzała. Na drugi dzień jednak już nie było szans odpalić bo uszczelniacze szlak trafiał.Będzie Ci zarzucało świece i w życiu nie odpalisz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:30, 03 Lut 2014 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Poradził sobie już na pewno do tego czasu, ewentualnie wywalił na złom
Zamykam, jak coś pw. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stachu.G dnia Pon 14:33, 03 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|