| problem z oświetleniem | |
Wysłany: Czw 20:49, 29 Mar 2007 |
|
|
m-c-ool |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2006 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Zabrze |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam mam takie pytanie mam jawke pancerke i jak otwarłem klosz to tam była taka żarówka jak w aucie (krótkie i długie światła) a ja jak włącze światła i przełączę na kierownicy to mi gasną a moim zdaniem powinny się długie oświecić !! aha ma jawka wogule długie światła ?? i wisi mi jeden kabel (zielony) pod napięciem który wychodzi najprawdopodobniej ze stacyjki !! czy to może byc przez ten kabel |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:19, 29 Mar 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
zielony kabel jest od klaksonu. a jeżeli chodzi o światła to daj jawce maxymalne obroty i wtedy sprawdzc czy sie swieci żarówka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 7:33, 30 Mar 2007 |
|
|
młody |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 30 Sty 2007 |
Posty: 211 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pruszków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może jedno włukno ci się przepaliło miałem ten sam problem i okazało się że jedno włukno jest przepalone i wymieniłem żarówke i było ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:23, 31 Mar 2007 |
|
|
m-c-ool |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2006 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Zabrze |
|
|
|
|
|
|
|
|
już jest OK ale klakson działa mimo tego że ten jeden kabelek jest urwany ;/ ale światła zrobiłem w stacyjce był jeszcze jeden luźny odkeciłem ten przełącznik i się okazało że to jest kabel z przełączniki teraz działają i długie i krótkie tył , brzęczek wszystko jest ok !! tylko niewiem czemu mam duże kłopoty żeby ją odpalić jak jest zimna !! no popych metr popchne i pali a na kopke to z 20 minut trzeba kopać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:52, 31 Mar 2007 |
|
|
tsubasa |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 10 Gru 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
U mnie jest to samo to chyba swieca jest wiesz coś mi tak sie zdaje poprubuj na innej swiecy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:26, 01 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
słuchajcie,jest na to rada
kupcie nowe styki i kondensator,zdemontujcie dokładnie zapłon,wyczyśccie,ustawcie
kupcie nową iglice i dyszki do gażnika,wyczyście go dokładnie,i ustawcie
to powinno pomóc a jak nie to kwestia drobnych poprawek
jeśli jednak wasze silniki już troche sa pojeżdzone to remont |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:21, 01 Kwi 2007 |
|
|
m-c-ool |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2006 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Zabrze |
|
|
|
|
|
|
|
|
świece kupiłem nową w tatmym roku pod koniec wakacji , kondensator mam noy i gaźnik jest w połowie powymieniany !! wydaje mi sie że mam zawysoki stan paliwa może to byc przez to |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:20, 01 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Raczej przez za niski, bo przeciez bogata mieszanka potrzebna jest do rozruchu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:21, 01 Kwi 2007 |
|
|
Durex |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 20 Wrz 2006 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam podobnt problem. Tylko ze moja jak jest zimna to wogóle ją baaaarrdzo ciężko odpalic. Zawsze jak gdzies jade to musze 10 minut biegac z nią zeby odpalila i zeby sie rozgrzała... To jest wkurzające:/ tez niewiem co zrobic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:43, 01 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ustawić gaxnik i przelewać gaźnik przed odpaleniem jak jest zimna. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:19, 01 Kwi 2007 |
|
|
Durex |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 20 Wrz 2006 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
przelewam inadal tak samo. Ustawic? to co mam niby zrobic??:P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:43, 01 Kwi 2007 |
|
|
m-c-ool |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2006 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Zabrze |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie mieszanka mam ustawioną na bogata (ta igiełka w komorze z przepustnicom ) ale mi chodzi o poziom paliwa w komoże pływakowej (regulacja tą blaszką ) bo nie mam okapnika i głowica jest cigle mokra z benzyny i ciągle tam coś po troszku kapie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:41, 02 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To normalne,że będzie trochę kapać.
Durex w dziale problemy rozwiazane jest opisane jak ustawić gaźnik i za pisanie postów jak to zrobić można dostać WARNA. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|