| Problem z prędkoscia (muł ogromny). | |
Wysłany: Pią 16:40, 02 Wrz 2011 |
|
|
tupamen |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 18 Sty 2010 |
Posty: 23 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Mam pewien problem z moją jawka mianowicei od soboty jawak strasznie straciła no mocy. Gdy jeszcze nie było problemu jezdziła spokojnie 60 km/h a nawet 65km/h wszystko elegancko działało aż tu pewnego razu jadę a ona nie chce wziąć więcej niz 40 km/h nie wspominając a tym jak długo się wkręcała muł ogromny. Wiec po powrocie do domu przeczyściłem dysze wymieniłem filtr powietrza obejrzałem świece (wyglądała prawidłowo czekoladowy kolor) i zajrzałem jeszcze do przerywacza i go wyczyściłem lecz był on i tak czysty. Żaden z moich zabiegów nie naprawił tego. Zastanawiałem się nad zatarciem silnika ale jest to nie możliwe, gdyż zawsze była wlana odpowiednia ilość oleju do benzyny tak samo spuchniecie tłoku jest trochę niemożliwe gdyż każdy wie ze nie było u nas tak gorąca (piękne lato...) bynajmniej u mnie zęby mogło się tak stać z reszta nie robiłem tak dalekich tras zęby mógł spuchnąć co 10 km przystanek ... Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo nie wiem zupełnie co jest grane a wiem ze tu mogę uzyskać odpowiedz na mój problem. Jeszcze jedna rzecz cały czas pali elegancko od pierwszego strzała trochę zastanawiające..
Z góry dziękuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tupamen dnia Pią 16:42, 02 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 17:54, 02 Wrz 2011 |
|
|
zxcvqaz |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 01 Wrz 2011 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Elbląg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak od baka do gażnika jest wężyk to weś odkręc ta blaszke .
masz tam taką blaszke .
odgnij ją do góry. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:46, 02 Wrz 2011 |
|
|
tupamen |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 18 Sty 2010 |
Posty: 23 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jaką blaszkę trochę jaśniej?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:34, 02 Wrz 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
chodzi o tą złotą blaszke co jest nad pływakiem. Chodzi o to żebyś żwiekszył poziom paliwa w komorze... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kondzio310 dnia Pią 20:36, 02 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:41, 02 Wrz 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jakby mial za mało paliwa reakcja na gaz byłaby błyskawiszna, a że jedzie 40 km/h to nie gaśnie na wolnych z powodu braku benzyny, a tak kolega pisze że muli |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:44, 02 Wrz 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
odegnij i zobacz to możę być powód jak jedzie szybciej to potrzebuje więcej paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:49, 02 Wrz 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak pompujesz gaźnik mocno naciskasz na pływak? jezeli tak lepiej odkręć pokrywke od pływaka i zobacz czy pływak nie jest pogięty
Aha i zobacz jeszcze jak go bujniesz do tych 40 km/h to naciśnij pompowanie i napisz nam czy coś to pomaga - ja tez tak kiedys mialem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:10, 02 Wrz 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja miałem tak tez i miałem syf w komorze pywakowej i pływak sie nie ruszał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:02, 02 Wrz 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie baw się blaszką, skoro nalot na świecy masz odpowiedni. Lepiej sprawdź, czy zaworek iglicowy działa jak powinien (ten wkręcany w dekielek komory pływakowej), sprawdź, czy gaźnik i dysze nie są zasyfione, często tak bywa, że dysza główna się zapycha, tak cudnie działa fabryczny filtr w baku w Jawce... Przerywacz sprawdzałeś... Ale przerwa pomiędzy stykami przerywacza odpowiednia? Przy fabrycznym ustawieniu powinno być 0,4mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:20, 02 Wrz 2011 |
|
|
tupamen |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 18 Sty 2010 |
Posty: 23 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powiem tak zwiększać poziomu w komorze nie będę bo jak kolega napisał nalot na świecy jest dobry przerwa jest dobra a co do dysz to czyściłem wymieniłem nawet na inny zestaw cały czas to samo. Jeszcze ciekawe jest ze przy ruszanie lekko przerwie a i przy wrzuceniu na 2 pierwszy moment przerywa kaszle i przestaje świece z iskry na championa zmieniłem to samo. A i za każdym razem przed zapalaniem mojej jawki zalewam komorę pływakowa aż się "wylewa" czyli tam nic się nie blokuje. Naprawdę pomóżcie.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:45, 02 Wrz 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to mu zmniejsz paliwo jak sie wylewa, ja moge cały czas mieć otwarty kranik i mi sie nie przeleje, Ale według mnie to jest problem gaźnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:53, 02 Wrz 2011 |
|
|
tupamen |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 18 Sty 2010 |
Posty: 23 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Błąd źle zrozumiałeś podczas przelewania przed odpalaniem jak wciskam "guzik" to tak długo trzymam aż po ściankach komory trochę poleci to wszystko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:02, 03 Wrz 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
muwisz ze ci kaszle ja miałem to w srode ze swoją jawką i to była wina kabelka od przerywacza bo sie odczepił i tez po tym nie było iskry na swiecy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:22, 03 Wrz 2011 |
|
|
tupamen |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 18 Sty 2010 |
Posty: 23 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale iskra jest dobra i pali od pierwszego a wszystkie kable sprawdzałem czy są po podłączane i są na swoim miejscu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:03, 03 Wrz 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale jak popompujesz to lepiej idzie czy nie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|