| problem z regulacjom poziomu paliwa | |
Wysłany: Pon 20:55, 10 Lip 2006 |
|
|
m-c-ool |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2006 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Zabrze |
|
|
|
|
|
|
|
|
muj gaźnik sie rozsypał i pożyczyłem (tzn. dostałem) i tam ktoś grzebał przy komoże pływakowej(przy blaszce zamykającej zawur iglicowy)!! i nie wiem jak wyregulować poziom paliwa !! niewiem jak ta blaszka ma byc jak ona była orginalnie !! bo mi silnik zalwea paliwem a w komorze pływakowej ciągle nie ma paliwa jak sie ją rozkręci !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 23:44, 10 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gdzieś nawet dałem fotkę, jak ja miałem odgiętą - poszukaj.
Albo na części zobacz sobie na ag-mocie i może zobaczysz jak jest oryginalnie odgięta. W co wątpie, jak Ty tak ją odegniesz i będzie dobrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:17, 11 Lip 2006 |
|
|
bartek |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 24 Lut 2006 |
Posty: 180 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: TARNÓW |
|
|
|
|
|
|
|
|
moze masz za bardzo w dól wygiętą blaszke... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:57, 11 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
bartek napisał: | moze masz za bardzo w dól wygiętą blaszke... |
Też tak myślę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:33, 11 Lip 2006 |
|
|
m-c-ool |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2006 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Zabrze |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi też się tak wydaje !! a gdzie dokładnie moge znaleźć zd tej blaszki niewiesz?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:06, 11 Lip 2006 |
|
|
m-c-ool |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2006 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Zabrze |
|
|
|
|
|
|
|
|
tylko co jest najlepsze cały czas było dobrze dopuki nie dolałem benzyny !!(prawie do pełna i oczywiście z miksolem ) i teraz sie zaczeły jaja z tym gaźnikiem i z zalewaniem !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:17, 11 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprubuj odgiąć troche blaszke w dół jak ci zalewa
czy przypadkiem nie przesadziłeś z miksolem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:00, 11 Lip 2006 |
|
|
m-c-ool |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2006 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Zabrze |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale ja miałem paliwo w karnistrze (5l) dałem miksolu do karnistra i wymieszałem !! i najpierw wlałem troche a ostatnio dolałem reszte ale nie wszystko coś koło 3litrów i zaczeły sie kłopoty !! w poprzedniej "porcji" paliwa było tyle samo miksolu!! a blaszke odgiołem troche w duł ale chyba mi pływak paliwa nabrał bo jak nim poczęse to coś tam w środku lata !! może to przez to !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:35, 11 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to napewno przez to
wymień pływak bo jest nieszczelny
problemy powinny zniknąć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:00, 12 Lip 2006 |
|
|
Filipjasty |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 20 Cze 2006 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
a co ma mixol do zalwania gaźnika zastanów się co piszesz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:22, 12 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
myślałem że zalewa mu świece
ale z tym dziurawym pływakiem jestem pewien
bo jeśli coś jest w środku to znaczy że tak nie może być i jest dziurawy i nie pływa na paliwie tylko sie zanuża(od tego te problemy) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:55, 12 Lip 2006 |
|
|
m-c-ool |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2006 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Zabrze |
|
|
|
|
|
|
|
|
no bo zamuwiłęm już go na ag-mot !! tylko zastanawiam sie czy jest potrzebny ten okapnik do gaźnika !! bo mi teraz paliwo kapie na cylinder !! a jak bedzie zagrzany to może być niebezpieczne czy nie ?? i czy musze otweirać silnik?nigdy tego nie robiłem i troche sie boje !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:52, 12 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi też kapie na cylinder i to nie jest niebezpieczne bo wszystkie opary uchodzą w powietrze
ale kiedyś se kupie choćby ze względów estetycznych |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:04, 12 Lip 2006 |
|
|
m-c-ool |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2006 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Zabrze |
|
|
|
|
|
|
|
|
no ja mam zamuwiony ale nie ma ich musze czekać do wtorku!! w piątek bede miał zajęcie szlifowanie papierem ściernym tych osłoń a potem ramy całej !! tylko niewiem jak ją pomalowac na jakie kolory !! bo jak widac teraz jest taki "kość słoniowa" sie to chyba nazywa osłony a reszta jest niebieska !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:23, 12 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|