 | Problem z tłokiem |  |
Wysłany: Czw 20:31, 27 Gru 2007 |
|
|
kame911 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 123 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Dziergowice City :P |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Więc mam mianowicie taki problem. Jawka nie chce palić a przed wymianą pierścieni sworzenia chodziła bez zarzutów a właśnie wsadziłem nowa tulejkę i ciężko wchodziła do korbowodu i potem sworzeń też ciężko chodził. Kolega powiedział ze tulejka blokuje sworzeń i przez to tłok za ciężko chodzi i przez to nie chce zapalić. Iskra jest dobra ale tłok jakby nie chce sie ruszać przy próbie zapłonu. A świece lekko zalewa. Mechanik taki powiedział ze trzeba trochę tuleje opiłować wewnętrznie i wtedy będzie dobrze zgadzacie sie z tym?proszę o odpowiedzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Czw 20:47, 27 Gru 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kup nową tulejkę!
Może w innym sklepie!
A jak to nie pomoże to może faktycznie trzeba zpiłować(ale to ostateczność)! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:59, 27 Gru 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To wina tuleji... Żle została spadsowana... Sworzeń powinien lekko wchodzić ale też nie za lekko że będzie przelatywał... Najlepiej jest wtedy gdy sworzeń [jak się weżmie korbowód tak żeby ta dziurka pod tulej lub łożysko była poziomo] wypada pod obciążeniem swoejego ciężaru... |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:17, 27 Gru 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mangus, to sie nazywa sworzeń pływający, który oryginalnie praktycznie nie ma miejsca. Trzeba było posmarować tulejke i sworzeń, możliwe że wszystko musi się uchodzić. Noi najpierw ustaw gaźnik jak ci świece zalewa a dopiero potem zwalaj na tłoka. Nie ma co piłować na siłe jak może to być wina czego innego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:19, 27 Gru 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale mu zalewa świece bo tłok się nie rusza... Nie może spalić tej mieszanki co wleci więc zalewa  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:26, 27 Gru 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja nie polecam piłowania tulejek a szczególnie tej na sworzeń.. może być tak że przez pierwsze 600 km wszystko bedzie ok a potem zrobią się luzy i tłok będzie "obijał" o tuleje i wytrze ją nierówno - wtedy cylinder nadawać się będzie tylko pod szlif
Ponieważ nie spiłujesz jej idealnie równo przez co wyrobią się te luzy... chyba |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Czw 21:27, 27 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 21:27, 27 Gru 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeżeli bardzo ciężko chodzi to trzeba go troche podszlifować. Nie może wypadać, jak powiedział mangus. Ma pasować-nie ciężko i nie za lekko bo ci zrobi takie luzy jak ja mam obecnie. Musze jutro jechać po nową tulejke i sworzeń. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 21:32, 27 Gru 2007 |
|
|
kame911 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 123 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Dziergowice City :P |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dzięki jutro za opinie wasze. Jutro będę wiedzieć więcej ale teraz dziadostwa sprzedaje wszystkie tuleje były do jawki identyczne w sklepie. Nie lepiej kupić łożysko igiełkowe? Wogóle mnie to wkurza kumpel powiedział ze wiertłem 14 u siebie tak przejechał i mu pasowało. U mnie chyba tulejka sworzeń blokuje. Bo sworzeń powinien sie odwracać z tłokiem. A jeszcze jeden problem czy wyjechane tarcze sprzęgła mogą wpływać na odpalanie z kopa? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kame911 dnia Czw 21:37, 27 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 21:44, 27 Gru 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak, mają wpływ-Zjechane tarcze podczas odpalania się ślizgają i nie poruszają tak wałem jak sprawne. Słowem-musisz kopnąć kilka razy, czasem wogóle nie chce odpalić. Ale to są krańcowe przypadki, jak już nie ma wogóle korka, tylko blachami drze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:49, 27 Gru 2007 |
|
|
kame911 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 123 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Dziergowice City :P |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no to ja tak mam zjechane tarcze. Wogóle mi nie wysprzęgla mogę jechać na sprzęgle. Ale czasem jest tak że normalnie działa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:01, 27 Gru 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja nie powiedziałem że ma wypadać... Może żle tamtą wypowiedz sformuowałem... Chodziło mi o to że ma się prześlizgiwac przez tuleję własnym ciężarem i bez luzów... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:18, 28 Gru 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kame911 napisał: | no to ja tak mam zjechane tarcze. Wogóle mi nie wysprzęgla mogę jechać na sprzęgle. Ale czasem jest tak że normalnie działa |
a możesz mieć też źle wyregulowane sprzęgło oraz zły olej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:58, 28 Gru 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Albo popychacze do sprzęgła jakiś specjalista zrobił z gwoździ i się powyginały. Jak nie wysprzęgla to jest to najbardziej prawdopodobna przyczyna... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:02, 28 Gru 2007 |
|
|
kame911 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 123 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Dziergowice City :P |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
już po przyczynie tulejka wyszlifowana dokładnie. Olej LUX 10 leje. Ale to już nie wiem co jest grane z tym sprzęgłem. Jutro całe wymieniam znów trochę roboty. Jutro napiszę co z sprzęgłem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:08, 28 Gru 2007 |
|
|
losiu |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a dobre masz popychacze?,może sprobuj jakoś wyregulować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|