 | Problem z tłokiem i cylindrem po szlifie. |  |
Wysłany: Nie 23:28, 05 Sty 2014 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam. Ostatnio zrobiłem szlif w 223. Tlok jeden z tych co się na allegro pojawiły bodajże oryginał. 2 pierścieniowy. zrobiłem pod niego szlif i jest już z 70 km na dotarciu. ale mam taki problem ze jak przeciągnę chociaż chwile na jakimś biegu to odrazu dziwny świst z silnika czy zgrzyt nie wiem jak to opisać i motor słabnie. Po puszczeniu gazu wszystko jest z powrotem ok. Docieram sobie robie przerwy co 1-2 km bo się bardzo grzeje. Jeżdżę delikatnie i nie daję całego gazu jak przyspieszam, ale nie wiem czy opłąca się to docierać po tym incydencie. Motorek chodzi elegancko tak poza tym. czy to puchnacy tłok? Jak kupiłem pierścienie pod ten szlif co robiłęm to musiałem je podpiłować troszkę bo nie wchodziły do cylindra. Czy to źle zrobiony szlif?
Pierwsze 20 km jeźdizłem 1;20 z olejem stihl a teraz 1;25 z mobil 2t extra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Nie 23:35, 05 Sty 2014 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może to za duży pierścień jest bardzo ciasny i nie pozwala narazie na wyższe obroty z powodu dużgo tarcia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:51, 05 Sty 2014 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
szczelina w pierścieniach była za mała. rozszlifowałem to pilniczkiem do paznokci tak żeby po włożeniu pierścienia do cylindra szczelina miała o 0.05 więcej niz moze być minimalnie ( nie pamiętam ile tam miałem luzu chyba 0.25 dopuszczalne minimalne 0.2) więc za mała szczelina odpada |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 19:12, 07 Sty 2014 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dopuszczalny maksymalny luz na pierścionkach wg. książeczki to 0,4mm, ale pierścionki powinny wchodzić na wymiar do cylindra możliwe że kupiłeś o rozmiar za duże pierścienie mimo że rozpiłowałeś rowek to nic nie daje bo jak założysz tłok z za dużymi pierścieniami one ułożą się ciaśniej, a jeżeli na zimnym silniku też słabnie po dodaniu gazu to pokombinuj z gaźnikiem albo zapłonem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 22:35, 07 Sty 2014 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
temat chyba do zamknięcia. Swozeń który kupiłem był za duży i tłok nie miał luzu na boki. Układ był na sztywno. Zrobiłem to + owalizacja tłoka i śmiga jak trzeba.
Zamykam, jak coś to pisz/50g |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|