Wysłany: Śro 16:09, 05 Gru 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wpływa na kompresje i to bardzo
a cylek mam bez ryski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:26, 05 Gru 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Piorko napisał: | i nie chodzi tu o rysy. W tym cylindrze który kupiłem od Włosa kompresja uciekała przy oknach. Ale było to widoczne dopiero jak troche podrdzewiał ). |
Czytaj a potem pisz...A pozatym powiedz mi, jak wpływa tłumik na kompresje. Bo widze że coś ci dzwoni tylko nie wiadomo w którym kościele...
Wikipedia:
Tłumik wylotu obniża hałas towarzyszący wypływowi spalin z układu wylotowego. Liczbę tłumików w układzie wylotowym dobiera się ze względu na metody tłumienia hałasu przez różne tłumiki. Zwykle stosuje się dwa, a rzadziej trzy tłumiki wylotowe.
Pierwotnie zrobiony był tylko do tego. Dopiero później ludzie zaczeli zauważać że odpowiednie wymiary, wypełnienie itp. wpływa na moc. W żadnym wypadku na kompresje.
A tu masz definicje kompresji:
Kompresja (silniki) - potoczne określenie wielkości ciśnienia powietrza lub mieszanki paliwowo-powietrznej po sprężeniu w cylindrze silnika spalinowego tłokowego. Jeśli pomiary ciśnienia sprężania w cylindrach wykazują wysokie jego wartości, to mówi się o wysokiej (dobrej) kompresji. Oznacza to niewielkie zużycie elementów uszczelniających komorę spalania (tłok, pierścienie tłokowe, tuleja cylindra, zawory i gniazda zaworowe). Jeśli pomiary ciśnienia wykazują w jednym lub kilku cylindrach ciśnienie znacznie niższe, od ciśnienia znamionowego, to mówi się o małej (słabej) kompresji. Może to oznaczać nadmierne zużycie pewnych elementów uszczelniających komorę spania.
I nie sprzeczaj się bo nie masz racji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:39, 05 Gru 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Piorko napisał: | Piorko napisał: | i nie chodzi tu o rysy. W tym cylindrze który kupiłem od Włosa kompresja uciekała przy oknach. Ale było to widoczne dopiero jak troche podrdzewiał ). |
Czytaj a potem pisz...A pozatym powiedz mi, jak wpływa tłumik na kompresje. Bo widze że coś ci dzwoni tylko nie wiadomo w którym kościele...
Wikipedia:
Tłumik wylotu obniża hałas towarzyszący wypływowi spalin z układu wylotowego. Liczbę tłumików w układzie wylotowym dobiera się ze względu na metody tłumienia hałasu przez różne tłumiki. Zwykle stosuje się dwa, a rzadziej trzy tłumiki wylotowe.
Pierwotnie zrobiony był tylko do tego. Dopiero później ludzie zaczeli zauważać że odpowiednie wymiary, wypełnienie itp. wpływa na moc. W żadnym wypadku na kompresje.
A tu masz definicje kompresji:
Kompresja (silniki) - potoczne określenie wielkości ciśnienia powietrza lub mieszanki paliwowo-powietrznej po sprężeniu w cylindrze silnika spalinowego tłokowego. Jeśli pomiary ciśnienia sprężania w cylindrach wykazują wysokie jego wartości, to mówi się o wysokiej (dobrej) kompresji. Oznacza to niewielkie zużycie elementów uszczelniających komorę spalania (tłok, pierścienie tłokowe, tuleja cylindra, zawory i gniazda zaworowe). Jeśli pomiary ciśnienia wykazują w jednym lub kilku cylindrach ciśnienie znacznie niższe, od ciśnienia znamionowego, to mówi się o małej (słabej) kompresji. Może to oznaczać nadmierne zużycie pewnych elementów uszczelniających komorę spania.
I nie sprzeczaj się bo nie masz racji. |
W 4t
W 2t Komora rezonansowa (czy jakos tak) powoduje cofnięcie się mieszanki do cylindra przed zamknięciem okna wydechowego co zwiększa w pewnym stopniu kompresje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawlak200192 dnia Śro 16:59, 05 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:47, 05 Gru 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
W pewnym stopniu...Mam na uwadze drobny(choć i ten wzrost jest spekulacyjny ale załóżmy że coś daje) wzrost kompresji przez to właśnie cofanie mieszanki przez spaliny a nie jak gościu twierdzi że wpływa w istotnym stopniu. Weźmy przykład ze strzykawką Możesz do wylotu przegrody, i inne pierdoły wsadzać a kompresja będzie taka sama. A jak zrobisz dziure lub przetarcie w tłoczku czy cylinderku to widać różnice... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 17:56, 05 Gru 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tylko że jawka to dwusów a dwusówy nie mają zaworów
tylko że założyłem tłumik od mojej drugiej jawki i odrazu miała więcej mocy i kompresja się podniosłabo drugi tłumik mam sprawny
tylko nie moge go na stałe bo na drugiej jawce jeździ mój dziadek
a tłumik tak czy siak chce kupuić nowy
[ ajak sie bez tłumika jeździ to pierścienie mogą popekać]
to co napisałeś z wikipedji jest o silnikach czterosówowych |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 19:34, 05 Gru 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lol czytaj wszystkie posty bo sie nie bede powtarzał...Ten sam kształt cylindra jest w czterosuwach co w dwusówach(nie mówie o kanałach i innych pierdołach). Kompresja to inaczej ciśnienie wytwarzane w cylindrze...I nie ma do tego nic tłumik. A tłumik mógł być zapchany i dlatego nie miałes mocy. Wypal go i wyczyść a nie pieprzysz tu głupoty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:45, 05 Gru 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rutkowski napisał: | dwusówy nie mają zaworów |
mogą mieć
Poza tym trochę mylicie pojęcia. Stopień kompresji to stosunek objętości komory spalania do maksymalnej objętości nad tłokiem (pojemność skokowa + komora spalania). Stosunek ciśnień początku i końca sprężania to stopień sprężania. Taki mały OT ode mnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:59, 06 Gru 2007 |
|
|
Adam 1992 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 06 Gru 2007 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
weż go najpierw odpal bez tłumika (najlepiej gdzieś na polnych poza miastem) i wtedy stwierdzisz czy to jest od tłumika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:33, 07 Gru 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ehhh... A jak to stwierdzi? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:24, 07 Gru 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bez Tłumika powinna być ogólnie większa moc ale może tez w ogóle nie odpalić. Jak mi ostatnio tłumik odpadł to na pych nawet nie łapał bez tłumika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:31, 07 Gru 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
bez tłumika wcale nie odpala
prubowałem z tłumikiem który porzyczyłem od mojego kolegi
i odrazu sie osiagi poprawiły jak go założyłem
a jak sprawa wygląda jak sie tłumik z simsona zaloży
a jesli codzi o grzechotanie to przegroda sie posypała |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pią 16:20, 07 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:46, 07 Gru 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale czy odpali bez tłumika to też jest sprawa dobrze ustawionego zapłonu.
A jeśli chodzi o tłumik z simsona to niech inni się wypowiedzą. Ja nigdy go nie miałem założonego, tylko odblokowany Jawki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|