Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » problem z tłumikiem Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
problem z tłumikiem
PostWysłany: Sob 14:26, 01 Gru 2007
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


mam problem kupiłem sobie jawencje i ma strasz nie mało mocy
jak zdjołem tłumik i nim potrząsłem w środku coś grzechotało
wydaje mi się że przegroda odpadła
wydaje mi się że przez to silnik słabo ciągnie

Czy da się to naprawić, czy lepiej kupić nowy tłumik Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:42, 01 Gru 2007
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


Nie ma innego sposobu jak tylko go rozebrać.
Odkręć go, wyciąg tą główkę a później ten dławik i zobaczysz czy coś tam lata. Tłumik może być przyczyną małej mocy. On ma bardzo duży wpływ nieraz na pracę silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:42, 01 Gru 2007
Qczi
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


a moze to grzechotaja kawalki nagaru? koniecznie to sprawdz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:43, 01 Gru 2007
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


Kawałki nagaru?? Raczej niee...
Ja bym stawiał że coś się tam sypło..
chociaż mogę się mylić.
(Qczi w tym samym momencie napisaliśmy post hehehe)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:48, 01 Gru 2007
Qczi
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


no rzeczywiscie ;p
a co do tematu to ja nieraz jak chcialem wyczyscic swoj tlumik to jak nim potrzaslem to grzechotaly takie kawalki nagaru (cos jak wegiel)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:54, 01 Gru 2007
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


hmmmm. Być może. Nie zaprzeczam nie potwierdzam ale to się okaże po rozebraniu tłumika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:04, 01 Gru 2007
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Tłumik ma spory wpływ na moc...Jak jest zapchany to nie pojeździsz...Jak już zdejmujesz tłumik to od razu zobacz jak wygląda kolanko w środku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:08, 01 Gru 2007
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


Nie tylko zobacz ale i wyczyść!
dzisiaj robiłem to samo tylko że jeszcze odblokowywałem dławik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:09, 01 Gru 2007
mateusz001
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Puławy


Może być wiele przyczyn spadku mocy ale jeżeli jesteś pewien ze to tłumnik to go rozbierz i:
-tłumnik w środku przeczyść szczotką drucianą (chodzi mi o taką jak do butelek są).
-dławik i przegrodę wstaw na moczenie do benzyny ekstrakcyjnej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:17, 01 Gru 2007
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


jak go zdejmowałem to stracsznie długie było kolanko
myślę że poprzedni właściciel wpychał na siłę i wypchnął przegrode
I tu mam pytanie jak ona jest zamocowana?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:48, 01 Gru 2007
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


Przegroda...
Hmmm ona jest wprasowywana więc nie wiem czy coś zdziałasz.
Ale możliwe że da się ją z powrotem włożyć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:43, 01 Gru 2007
Trinixi
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo
Płeć: Kobieta


Co do tłumika to mi kiedyś grzechotały takie małe "kamyczki"... robiły rabanu jak cholera. To był po prostu syf.

A kolanko w nieodblokowanej jawce jest długie i raczej nie jest możliwe żeby wypchąć nim przegrode bo wtedy ci mocowania nie pasują. A przegrody nie zamocujesz na tyle dobrze, żeby sie trzymała. Więc lepiej po prostu wyciągnij i sprawdź jak będzie bez niej. Przed tym wszystko wyszyść. Jeśli motor z tak rozwalonym tłumikiem nie bedzie dlaej pracowac tak jak chcesz to kup używany, stary tłumik wyczyśc i załóż. Powinno byc ok. Ja jeżdże z tłumikiem potraktowanym przez młotek owszem hałasuje ale przyzwyczaiłam się Smile i ważne że spaliny swobodnie wylatują Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:51, 01 Gru 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Zbyt swobodnie to one też nie moge wylatywać bo w 2T zmniejszy to moc i zwiększy zużycie paliwa, a w 4T spowoduje szybsze wypalanie się zaworow wydechów i ich gniazd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:43, 05 Gru 2007
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


ale u mnie przegroda jest wypchnięta
a jawke kupiłem od pijaka
i pewnie po kilku głebszych zakładał tłumik i rozwalił przegrode
i to napewno przegroda bo mam niskie sprężanie
a tłok i pierścienie mam nowe

a co do wymiany tłumika to od jawki nie moge dostać nowego a na szrotach nie majom
ichciałbym wiedzieć czy od simsona tłumik by się nadał
i jak to wpłynie na osiagi Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:53, 05 Gru 2007
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Najlepszy jest oryginalny tłumik...A pozatym to że masz nowy tłok i pierścienie to nie musi od razu znaczyć że bedziesz miał super kompresje. Czesami cylinder jest wykończony(i nie chodzi tu o rysy. W tym cylindrze który kupiłem od Włosa kompresja uciekała przy oknach. Ale było to widoczne dopiero jak troche podrdzewiał Very Happy ) Noi tłumik nie wpływa na kompresje(albo w jakimś niewielkim stopniu).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
problem z tłumikiem
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin