| problem z tłumikiem | |
Wysłany: Sob 14:26, 01 Gru 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam problem kupiłem sobie jawencje i ma strasz nie mało mocy
jak zdjołem tłumik i nim potrząsłem w środku coś grzechotało
wydaje mi się że przegroda odpadła
wydaje mi się że przez to silnik słabo ciągnie
Czy da się to naprawić, czy lepiej kupić nowy tłumik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 14:42, 01 Gru 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie ma innego sposobu jak tylko go rozebrać.
Odkręć go, wyciąg tą główkę a później ten dławik i zobaczysz czy coś tam lata. Tłumik może być przyczyną małej mocy. On ma bardzo duży wpływ nieraz na pracę silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:42, 01 Gru 2007 |
|
|
Qczi |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a moze to grzechotaja kawalki nagaru? koniecznie to sprawdz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:43, 01 Gru 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kawałki nagaru?? Raczej niee...
Ja bym stawiał że coś się tam sypło..
chociaż mogę się mylić.
(Qczi w tym samym momencie napisaliśmy post hehehe) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:48, 01 Gru 2007 |
|
|
Qczi |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no rzeczywiscie ;p
a co do tematu to ja nieraz jak chcialem wyczyscic swoj tlumik to jak nim potrzaslem to grzechotaly takie kawalki nagaru (cos jak wegiel) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:54, 01 Gru 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmmmm. Być może. Nie zaprzeczam nie potwierdzam ale to się okaże po rozebraniu tłumika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:04, 01 Gru 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tłumik ma spory wpływ na moc...Jak jest zapchany to nie pojeździsz...Jak już zdejmujesz tłumik to od razu zobacz jak wygląda kolanko w środku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:08, 01 Gru 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie tylko zobacz ale i wyczyść!
dzisiaj robiłem to samo tylko że jeszcze odblokowywałem dławik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:09, 01 Gru 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może być wiele przyczyn spadku mocy ale jeżeli jesteś pewien ze to tłumnik to go rozbierz i:
-tłumnik w środku przeczyść szczotką drucianą (chodzi mi o taką jak do butelek są).
-dławik i przegrodę wstaw na moczenie do benzyny ekstrakcyjnej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:17, 01 Gru 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak go zdejmowałem to stracsznie długie było kolanko
myślę że poprzedni właściciel wpychał na siłę i wypchnął przegrode
I tu mam pytanie jak ona jest zamocowana? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:48, 01 Gru 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przegroda...
Hmmm ona jest wprasowywana więc nie wiem czy coś zdziałasz.
Ale możliwe że da się ją z powrotem włożyć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:43, 01 Gru 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do tłumika to mi kiedyś grzechotały takie małe "kamyczki"... robiły rabanu jak cholera. To był po prostu syf.
A kolanko w nieodblokowanej jawce jest długie i raczej nie jest możliwe żeby wypchąć nim przegrode bo wtedy ci mocowania nie pasują. A przegrody nie zamocujesz na tyle dobrze, żeby sie trzymała. Więc lepiej po prostu wyciągnij i sprawdź jak będzie bez niej. Przed tym wszystko wyszyść. Jeśli motor z tak rozwalonym tłumikiem nie bedzie dlaej pracowac tak jak chcesz to kup używany, stary tłumik wyczyśc i załóż. Powinno byc ok. Ja jeżdże z tłumikiem potraktowanym przez młotek owszem hałasuje ale przyzwyczaiłam się i ważne że spaliny swobodnie wylatują |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:51, 01 Gru 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zbyt swobodnie to one też nie moge wylatywać bo w 2T zmniejszy to moc i zwiększy zużycie paliwa, a w 4T spowoduje szybsze wypalanie się zaworow wydechów i ich gniazd. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:43, 05 Gru 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale u mnie przegroda jest wypchnięta
a jawke kupiłem od pijaka
i pewnie po kilku głebszych zakładał tłumik i rozwalił przegrode
i to napewno przegroda bo mam niskie sprężanie
a tłok i pierścienie mam nowe
a co do wymiany tłumika to od jawki nie moge dostać nowego a na szrotach nie majom
ichciałbym wiedzieć czy od simsona tłumik by się nadał
i jak to wpłynie na osiagi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:53, 05 Gru 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najlepszy jest oryginalny tłumik...A pozatym to że masz nowy tłok i pierścienie to nie musi od razu znaczyć że bedziesz miał super kompresje. Czesami cylinder jest wykończony(i nie chodzi tu o rysy. W tym cylindrze który kupiłem od Włosa kompresja uciekała przy oknach. Ale było to widoczne dopiero jak troche podrdzewiał ) Noi tłumik nie wpływa na kompresje(albo w jakimś niewielkim stopniu). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|