| Problem z ustawieniem sprzęgła w Jawie 50 mustang | |
Wysłany: Pon 16:27, 29 Cze 2009 |
|
|
pacek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 20 Kwi 2009 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam taki problem i mam nadzieję że ktoś mi pomoże
Chodzi o to że wymieniałem linkę sprzęgła i teraz nie do końca mi odbija i strasznie ślizga, próbowałem kręcić tą śrubką przy silniku (popychaczem) ale wydaje mi się że to nie to, bo nic nie pomogło. Już nie mam pomysłu co to może być? Bo za każdym razem jak wciskam sprzęgło to mi w żółwim tempie odbija ,więc wyobraźcie sobie jak to denerwuje w czasie jazdy czy możliwe że ta spręzynka jest za słaba ? Albo że linka sprzęgła jest trochę zagięta i to przez to ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:26, 29 Cze 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możliwe że jest to sprężynka albo klamka, a co do regulacji to spróbuj pokręcić śrubką przy manetce, a jeśli to nic nie da to chyba będziesz musiał sprawdzić w jakim stanie są tarcze sprzęgłowe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 19:14, 29 Cze 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Linkę należy podregulować jeszcze przy klamce bezkompromisowo...,należy to zrobić tak:
poluzować linkę na klamce i wkręcić śrubkę w kapie tak by popychacz oparł się ładnie (patrząc siedząc na moto) o prawą stronę kapy,gdy się nam oprze (nie dociągamy dalej!) to nakręcamy nakrętkę kontrującą i bierzemy się za wyregulowanie naciągu linki przy klamce,kręcisz śrubką w klamce do tego momentu aż popychacz się podniesie jeśli się tak się stanie wracasz pomału tak by swobodnie popychaczek się oparł i nie luzując bardziej linki potem kontra na śrubce przy klamce i sprzęgło powinno działać gites. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:48, 30 Cze 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zrób tak żeby przy zapalaniu się nie ślizgała i żeby nie ciągneła na sprzęgle |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 1:02, 01 Lip 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja ustawiam tak pierw musisz mieś krutki kulka długi pręcik i zakładasz kape i wkręcasz śrubę od regulacji do poczucia oporu lekkiego wtedy zacznie ci się podkręcac sprzęgło i ja wkręce do poczucia oporu i minimalnie więcej i kontruję i potem ustawiam luz na lince i wtedy zobacz czy jak wciśniesz sprzęgło i depniesz czy nie obruci ci się wał jak ci się obruci wkrę śrubkę troszkę więcej a najlepiej jak wciśniesz sprzęgło i wrzucisz 1 i pchniesz ja jak będziesz pchał to nie może ci się obracac wał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:31, 03 Lip 2009 |
|
|
pacek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 20 Kwi 2009 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
przełożylem spręzynę od starej linki i jeszcze przesmarowałem linkę i jest już gites.
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:32, 03 Lip 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No widzisz musisz wszystkiego próbowac i sprawdza każdą części odpowiadającą za sprzęgło itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|