| Problem ze świecami | |
Wysłany: Nie 10:51, 24 Cze 2012 |
|
|
piotr0806 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 10 Kwi 2012 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Gnojnik, Małopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Zamontowałem ostatnio do jawki cewke 12v poprawa w jeździe była duża; szybciej sie zbierała itp. ale zaczęło mi pierdzielić świece była coraz słabsza aż w końcu nie dawała iskry. Kupiłem kolejną a z nią to samo. i tak kilka świec. Czy jeśli zmieniłem cewke to musze mieć jakieś inne świece?
Poprzednio miałem cewke 8v. Używam świec NGK 5510 B8HS |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 11:41, 24 Cze 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie rozumiem jaki cewka może mieć wpływ na przyśpieszenie itp. xD Jedynie mozę poprawić bądź pogorszyć się iskra.
Od czego to jest cewka? nie kupuj nowych świec tylko spróbuj wkręcić starą PRL'owską świecę.
Ja tak miałem w simsonie że simson jak to simson chodził najlepiej na Isolatorach a jak wkręciłem od malucha to nie chciał na nich chodzić tylko na starych iskrach od malucha chciał. A znowu mój kolega w ogarze 205 miał tak że tylko na starych PRL'owskich chodził. Na nowych nie tylko nie zapalał, ponadto strzelał z gaźnika tak że filtry niszczyło.
A najlepiej to polecam założyć oryginalną dobrą cewkę, uwierz poprawianie fabryki nie jest dobrym pomysłem. oryginalna cewka została stworzona pod ten motór, pod te wszystkie cewki, magneta i instalacje, uwierz że wymianą cewki na niestandardowe można tylko zaszkodzić silnikowi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 11:41, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:36, 24 Cze 2012 |
|
|
piotr0806 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 10 Kwi 2012 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Gnojnik, Małopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko ta oryginalna cewka zapłonowa jest zepsuta a nie mam innej ani kasy na inną. Również starych świec nie mam. ;( Chodzi mi tylko o to czy ta mocniejsza cewka czy coś innego uszkadza świece. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:08, 24 Cze 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zależy od czego i od ich właściwości. Tak jak mówiłem poszukaj jakiejś starej świecy. Takiej żeby miała z 40-20 lat
A jeszcze powiedz od czego ta cewka? Może daj świecę z samochodu? ale musiałbyśdać kilka podkładek żeby gwint nie był za długi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 2:01, 25 Cze 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
czy świeca po wypaleniu nad gazówką działa poprawnie? no i dobieraj świece według ciepłoty, są katalogi zamienników. Ja jeżdżę obecnie na PAL'u ale wcześniej miałem boscha i też nie było problemu, jedynie klucz woziłem w dawnych czasach fajkowy 16/17 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|