| Problem znowu ;] Ogar 200 | |
Wysłany: Czw 20:07, 03 Wrz 2009 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
odpalalem ogarka .. chodzil na pol kopa przejezdzil 2h z przerwami .. zaczal przerywac i przestal palic .. wykrecilem swiece okazalo sie ze jest czarna elektroda , po probie odpalaniu na pych zaczelo strzelac ogniem z tlumika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:09, 03 Wrz 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź czy zapłon ci się nie przestawił i zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:14, 03 Wrz 2009 |
|
|
adamstd |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2009 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak ci strzela z tłumika to pewnie masz zapłon za póżny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:25, 03 Wrz 2009 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no ale jak !! tak o w 5 sekund ? SIlnik chodzil chodzil przejechal 50m i nagle zaczal sie problem ? A przez 2h wczesniej jezdzil ?!?!?!
Dodam ze teraz nie chce z kopa odpalic a przed tym ... odpalal z Pol-kopa |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Requiemm dnia Czw 21:27, 03 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:48, 04 Wrz 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Regulacja zapłonu. Mogły się poluzować śrubki, które trzymają aparat zapłonowy i przestawił się o x stopni. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:54, 04 Wrz 2009 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mlody1432 napisał: | Regulacja zapłonu. Mogły się poluzować śrubki, które trzymają aparat zapłonowy i przestawił się o x stopni. |
Mam nadzieje ze pomoze ;] dzis to sprawdze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:25, 04 Wrz 2009 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi też cośjakby strzelała brakło mocy a tam chyba gaźnik się coś tam opory stawiał a dawkę na iglicy masz dobrą?
Zerknijcie to tego ankieta wymiary kierownicy napisałem coś na zachęte dam pocwałe jak ktoś raczy swój kufer podnieść wziąć linijkę i zmierzyć to co tamj jest potrzebne |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Joker dnia Pią 15:29, 04 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:45, 15 Wrz 2009 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nosz przepraszam za wyrazenie .. do kur** nedzy ! Juz ustawianie zaplonu na platynkach nic nie daje !! CO TERAZ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:59, 15 Wrz 2009 |
|
|
gasto25 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 10 Gru 2008 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej i wyczyść filtr zalewa ci go też kiedyś tak miałem fajnie to wygląda w nocy na samym kolanku jak odcinka w ścigajkach sprawdź dokładnie stan gaźnika przy okazji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:16, 15 Wrz 2009 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filtr Stozkowy Nowo kupiony ..
Toc Gaznik dopiero co ustawialem !! Jezdzil normalnie i w momencie zaczal sie problem .. doslownie 2h jazdy .. odpoczynek .. znowu jazda i buuuu
A Ku**a SILNIK PO REMONCIE !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Requiemm dnia Wto 23:20, 15 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 7:27, 16 Wrz 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Requiemm napisał: | Nosz przepraszam za wyrazenie .. do kur** nedzy ! Juz ustawianie zaplonu na platynkach nic nie daje !! CO TERAZ |
zapłon ustawia się kręcąc całym iskrownikiem, a nie platynkami. Na platynkach ustawiasz tylko przerwę |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Śro 7:28, 16 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:26, 17 Wrz 2009 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Problem rozwiazany !
Jedna ze srubek aparatu zaplonowego miala zerwany gwint.. przez co zaplon przestawial sie podczas pracy silnika (wibracji).
Owy gwint zostal przegwintowany na wiekszy rozmiar oraz zostala zamontowana nakretka dzieki czemu skubaniec nie ma prawa sie odkrecic (sam); )
Do zamkniecia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|