| problemy gaźnik zaplon | |
Wysłany: Wto 0:16, 26 Sty 2010 |
|
|
golab1234 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sty 2010 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hej mam pytanko Jak odkrece kranik to z gaznika kapie mi paliwo jak odpali mi jawka to bardzo szybko sie grzeje , zaplon mam na max w lewo inaczej mi nie pali . jak zapali to tez kapie paliwo ale mniej ,zgasze znow kapie . musze zakrecac kranik wtedy po chwili nie kapie .ustawilem zaplon tak jak tu na forum opisane jest ale nie mialem iskry o co chodzi w tym silniku normalnie mi rece opadaja |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:21, 26 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź izolację platynek i przeszlifuj styki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:29, 26 Sty 2010 |
|
|
golab1234 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sty 2010 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
platynki papierem sciernym wziolem ,dysze przeczyscilem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 1:40, 26 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:37, 26 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może zaworek iglicowy w komorze pływakowej się zacina? Zapłon opóźnij, bo przy takim ustawieniu to nie dziwota, że się grzeje. Wina tego, że na innym ustawieniu ci nie pali może leżeć także w gaźniku. Jak masz ustawioną blaszkę? Który rowek na iglicy?
Edit:
Może ci świece zalało i dlatego iskry nie ma, albo tak jak wyżej kolega napisał sprawdź izolację przerywacza, może też kondensator. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Wto 8:40, 26 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 11:03, 26 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbuj przeczyścić świece a do gaźnika to sprawdz zaworek iglicowy i zrób dobrą uszczelkę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Wto 11:05, 26 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:18, 26 Sty 2010 |
|
|
Grzeniu |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak leci paliwo z gaznika przy otwartym kraniku to znaczy że, albo zaworek iglicowy nie trzyma, albo masz za wysoko ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej. W tym przypadku należy blaszkę przy zaworku podgiąć w dół. Może też być, że masz dziurawy pływak. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grzeniu dnia Wto 23:24, 26 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:50, 27 Sty 2010 |
|
|
golab1234 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sty 2010 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no dobra z zaplonem by bylo troche opuznilem i zmienilem kondensator wstawilem nowa uszczelke pod gaźnik z hermetykiem blaszka jest podgieta na doł plywak jest nowy a i tak leje moze ten zaworek jakos nie trzyma da sie go jakos naprawic? iglica jest po srodku 2 rowek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:31, 27 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyjmij przewód paliwowy z kranika i dmuchnij energicznie przy tym naciskając na zaworek. Jak przy zamkniętym będzie przepuszczał to do wymiany. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:03, 27 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może ci się poprostu zacina najlepiej odrazu kup nowy i spokój |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:20, 28 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zaworek można rozebrać i wyczyścić po co od razu nowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:49, 28 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak jeśli można wiedźieć ?? on jest wciskany bo nigdy nie rozbierałem tego ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:56, 28 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wykręcasz go z pokrywki i jak się dobrze przyjrzysz to zauważysz niewielką szczelinę w górnej części zaworku na boku, taka jakby pokrywka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:01, 29 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Muszę jutro to zobaczyć bo nigdy nie widziałem tego ,a po co kupywać nowe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|