| Problemy po rozgrzaniu :/ | |
Wysłany: Pon 17:42, 07 Lis 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam taki problem w Jawce. Jak silnik jest zimny, odpale go i troche sie przejade to czuć że ma moc i wgl fajnie chodzi a jak sie zagrzeje to już jest problem bo słabnie i jak np na zimnym silniku na jedynce rozpędzam sie do połowy obrotów, przełączam 2 i ładnie ciągnie do wyższych tak na ciepłym silniku to musze już pocisnąć na 1 i dopiero na 2 i niezbyt ochoczo sie wkręca. Po prostu ciepły silnik chodzi gorzej. Bez filtra powietrza identyko, przy naciskaniu zatapiacza tak samo. Zmieniałem pierścienie i nic to nie pomogło. Tlok 3 pierścieniowy, cylinder 55/4 (czeski przeszlifowany). Po dotarciu już jakieś 1500 km. Kiedyś takiego problemu nie było, tylko miałem problemy z głowicą (gwint), potem zmieniałem kruciec gaźnika na taki fabrycznie odblokowany, wydech zmieniałem bo mój tłumik był przyspawany do kolanka i wgl zniszczony to kupiłem nowe kolanko i tłumik od simsona. jakoś teraz tak sie dzieje Na nowych pierścieniach przejechałem jakieś 80 km. Olej jaki leje to Mixol, benzyna 95 ;p
Aha i jeszcze jeden problem - Iskra jest tylko gdy przerywacz mam na minimum 0,5-0,6 mm na takiej przerwie jak zaleca producent czyli 0,4 wgl nie ma iskry. Zapłon rozkręcałem z 10 razy, zmieniałem przerywacz i wszystko sprawdzałem na spokojnie i nic ! Nie wiem, może (raczej tak) ma to jakiś wpływ ?? No i jak silnik sie zagrzeje to jest dosyć ciepły i śmierdzi takim przegrzaniem jakby, a wcale nie muszę go piłować. Może to być wina np zbyt wczesnego zaplonu ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:38, 07 Lis 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oddaj komuś ogara/jawkę co się zna żeby porządnie silnik zrobił bo zaśmiecasz to i inne forum.Najprawdopodobniej tłok puchnie , ustaw zapłon bo też przez to silnik może się nadmiernie grzać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:07, 07 Lis 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sam zaśmiecasz. Forum jest od pomocy a jak mi jej nie udzielisz to wyp..
Dlaczego tłok puchnie ?? Kiedyś tego problemu nie miałem to czemu teraz by sie wziął ? Zapłonu nie ruszałem już nie pamiętam od kiedy.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:16, 07 Lis 2011 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaźnik i zapłon to przyczyna Twoich problemów
Nie żaden puchnący tłok który jest mitem wręcz, tylko ten zasrany gaźnik jikov który podaje ZA DUŻO benzyny!!! Zmień go na jakiś lepszy, choćby simsonowski i będzie pięknie śmigał i na ciepłym dobrze zapalał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:09, 07 Lis 2011 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dokładnie, to co przedmówca. Blaszkę pod zaworem iglicowym (komora pływakowa) wygnij w dół (z umiarem). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|