| | |
Wysłany: Wto 11:35, 10 Kwi 2007 |
|
|
Kanciapa770 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2007 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Biłgoraj |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzisiaj sciagnolem cylinder i zmierzylem sufmiarką tłok i cylinder, wszystko sie zgadza, pierscienie są dobre, caly gaznik wyczyscilem, zalorzylem wszedzie uszczelki na caly gaznik i na cylinder. Problem nie znikną juz sam niewiem co mam robic, ostatnio pojawil mi sie taki problem ze jak ją odpale to zaraz gasnie i musze ją rozgrzac na karzdym biegu bo inaczej przerywa i gasnie. Po rozgrzaniu problem znika, ale jest słaba jak cholera, na prostej asfaltowej drodze na pełnym gazie zamiast sie rozpedzac to zwalnia i musze redukowac na 2, jedyny sposob na zalapanie trojki to zjechanie z BARDZO stromej górki, a na 1 biegu to nawet pod malutkie wzniesienie nie podjedzie, wyczyscilem dysze, caly gaznik i nic niepomoglo, ostatnio zrobilem remont silnika, wycentrowalem wal, wymienilem lorzyska, simmerringi, wszystko co bylo choc troche zuzyte i po wsadzeniu juz 200 zl na naprawy jestem załamany. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 12:34, 10 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi to wygląda na zbyt ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną i radzę ją wzbogacić (zapytasz jak to dostaniesz WARNA bo jest to poisane w dziale problemy rozwiązane). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:06, 14 Kwi 2007 |
|
|
Kanciapa770 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2007 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Biłgoraj |
|
|
|
|
|
|
|
|
Regulowałem iglice w każdy mozliwy sposob, nic niepomoglo. Jawka jest dalej bardzo słaba i sie bardzo grzeje. Ostatnia rzecz jaką zrobie to wymenie pierscienie, jak to niepomorze to chyba bede musial ją sprzedac i kupic nową albo cos w tym stylu bo juz niemam siły w nią inwestowac skoro i tak to nic niepomaga, a włorzylem juz w nia 200 zl przez ostatnio miesiac i ją kupilem za 200 z papierami . Niestać mnie na dalsze inwestycje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 15:10, 14 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
kurcze mać jest w dziale "Problemy rozwiązane" opis regulacji gaźnika i jest tam napisane, że ważny jest również poziom paliwa w komorze pływakowej. Bo co z tego jak iglica będzie ustawiona na mieszankę bogatą jak poziom paliwa będzie za niski i nie będzie ska brać tej wachy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 17:51, 14 Kwi 2007 |
|
|
Kanciapa770 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2007 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Biłgoraj |
|
|
|
|
|
|
|
|
To jest oczywiste i łatwe do zrobienia, zrobilem to na samym początku ale bez obaw, znalazlem rozwiazanie, dysze byly rozkalibrowane i je wymienilem i mi dodalo tak z 1 KM wiecej... Jest teraz duzzzzzzzzo szybsza ale i tak niema tyle mocy co niektore jawki na nominalnym szlifie, ale teraz przynajmniej da sie jezdzic bo wczesniej sie niedalo wiec jestem happy jak cholera. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:22, 18 Kwi 2007 |
|
|
Dexart |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"dysze byly rozkalibrowane i je wymienilem"
jakie dysze? i co to znaczy rozkalibrowane xDD :P jak mozesz odpisz thx |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 13:28, 18 Kwi 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kanciapa770 napisał: | no tak, tylko ze jeszcze miesiąc temu robiłem po 20 kilometrow dziennie i mi normalnie jezdzila i sie nie grzala a teraz jednego kilometra nie zrobie i się gotuje. Aha, też myslałęm ze to wina oleju i zamiast mixolu lałem czerwony olej orlen (to samo co stihla) ktory kosztuje 6 zl za 100 ml przez jakis czas ale niestety nic nie pomoglo
gniewny : no włąsnie odrazu o tym pomyslalem ale kompresje mam dobrą także mysle ze w cylindrze jest wszystko ok ale jeszcze jutro sprawdze zeby sie upewnic i dam znac. |
jeżdziłes na mixolu i zmieniłes na orlen !!!! nieiwesz o tym ze jak sie zmienia olej to trzeba ocyscic tłok z nagaru |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 13:32, 18 Kwi 2007 |
|
|
Noro18 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Lis 2006 |
Posty: 95 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radomsko |
|
|
|
|
|
|
|
|
moze i cos daly ci te dysze ale wedlug mnie to grzanie silnika to nie byla wina tych dysz powinienes sprawdzic cylinder czy tuleja nie ma przzebarwien a moze tlok jest do dupy poniewaz jak jest zimna to jest wszystko oki a jak ciepla to nie ma mocy poniewaz jest przegrzana i po nagrzaniu tlok puchnie i ciezko chodzi w cylku i go tak mocno grzeje wiec wymien jak najszybciej tlok ten na 2 pierscienie i go dotrzyj jezdz delikatnie bo bedziesz mial to samo a jak bedziesz tak jezdzic dalej to bedziesz musial wymienic cylinder wiec zapobiegaj niz pozniej miec wiecej klopotow i wydatkow
pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 14:34, 18 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozkalibrowane - poprzez drobne zanieczyszczenia w paliwie dysze powiększa się przepustowość dysz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|