| Problemy z jawką. słabo ciągnie. | |
Wysłany: Sob 14:29, 28 Kwi 2007 |
|
|
P-men |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Lut 2007 |
Posty: 74 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam.
Mam problem z moją jawką, otóż na 3 biegu praktycznie wcale nie ma sił, z małymi gurkami ma problemy, trzeba redukować na dwójke. Dodam że waże 90 kg. Gdy dałem mojemu koledze się przejechać który waży 60 kg jawka szła jak szalona. Mam zembatke z12. Posiadam jeszcze ogarcza 200 jak wsiąde na niego to spokojnie 65 wyciaga. Co może być z jawką, słychać troche pierscionki. Może to zapłon??
Prosze nie usuwać tego tematu, gdyż przeczytałem wiele postów i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
Z góry dziękuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 14:45, 28 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No jak z kolegą dobrze ciągnie to może czas zacząć się odchudzać...
Napisz coś więcej - jak zapala, jak okopcona jest świeca itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:01, 28 Kwi 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie jestem modem ale szap twój post nic nie wnosi do tematu a co do problemu to radziłbym rozkręcić cylinder "bo słychać trochę pierścienie" pewnie pierścienie ci pękły i trzeba wymienić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:10, 28 Kwi 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szap jak widzę takie wypowiedzi to zaczynam tak robić jak ten gość z twojego emblematu a odnośnie tematu to może trochę podnieś poziom paliwa to będzie silniejsza no i tak jak napisał kam@$ sprawdz pierścionki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 21:07, 28 Kwi 2007 |
|
|
P-men |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Lut 2007 |
Posty: 74 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Więc tak:
Jawka odpala bez problemu, za 1 lub 2 kopnięicem. Chodzi normalnie, ale o jeździe nie można tego powiedzieć. Na pierwszym biegu jakoś sobie radzi ale 2 i 3 do bani.
Dziś rozkręciłem cylinder na którym były 5 ogromnych rys po 1 mm. Więc niestety ale cylinder pójdzie na śmietnik. Po dłuższych ględzinach tłoka i pierścionków stwierdziłem że są w pożądku. Więc zabrałem się za założenie innego cylindra.
Po złożeniu silnik odpaliłe elegancko, ale właśnie jest to jedno ale, wszystko dzieje się tak samo ja na wcześniejszym cylindrze, nawet troche gożej. Może trzeba wymienić tłok i pierścienie?? dodam że zapłon mam ustawiony 1,8 przed GMP. Wyczyszczony gaźnik, przerwa na przerywaczu 0,4 mm. Świeca okopcona prawidłowo.
Wynika z tego że motorek powinien dobrze chodzić. Ale tak nie jest.
Jeśli ktoś się borykał z takim problemem i go rozwiązał proszę o odpowiedź.
Z góry dzięki.
Acha, bym zapomniał o czymś, takie powiedzenia typu "No jak z kolegą dobrze ciągnie to może czas zacząć się odchudzać..." takie powiedzenia do innych uzytkowników forum mogą być obraźliwe nadodatek wypowiadane przez moderatora to już hańba dla całego forum. A przecież punkt 8 regulaminu mówi "Staramy się nikogo nie obrazić naszymi wypowiedziami, w przeciwnym wypadku będzie to karane" Chodziło mi o pomysł na rozwiązanie problemu, a nie pomysły co mam zrobić z sobą.
A tak pozatym to jak ktoś coś wie co dzieje się z moją jawką niech pisze, albo odrazu wali na GG.
Pozdrawiam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:09, 28 Kwi 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
wymień tłok i pierścienie!!! wymiana samego cylindra jest bez sensu, musisz dac nowy tłok i pierścienie wszystko ładnie dotrzeć i zobaaczyć jak smiga motorek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:39, 28 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
P-men napisał: |
Acha, bym zapomniał o czymś, takie powiedzenia typu "No jak z kolegą dobrze ciągnie to może czas zacząć się odchudzać..." takie powiedzenia do innych uzytkowników forum mogą być obraźliwe nadodatek wypowiadane przez moderatora to już hańba dla całego forum. A przecież punkt 8 regulaminu mówi "Staramy się nikogo nie obrazić naszymi wypowiedziami, w przeciwnym wypadku będzie to karane" Chodziło mi o pomysł na rozwiązanie problemu, a nie pomysły co mam zrobić z sobą. |
To miał być żart i myślę, że nie był wcale obraźliwy.
Co do tematu to moim zdaniem do wymianki tłok i cylinder. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:02, 28 Kwi 2007 |
|
|
P-men |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Lut 2007 |
Posty: 74 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
gniewny napisał: | P-men napisał: |
Acha, bym zapomniał o czymś, takie powiedzenia typu "No jak z kolegą dobrze ciągnie to może czas zacząć się odchudzać..." takie powiedzenia do innych uzytkowników forum mogą być obraźliwe nadodatek wypowiadane przez moderatora to już hańba dla całego forum. A przecież punkt 8 regulaminu mówi "Staramy się nikogo nie obrazić naszymi wypowiedziami, w przeciwnym wypadku będzie to karane" Chodziło mi o pomysł na rozwiązanie problemu, a nie pomysły co mam zrobić z sobą. |
To miał być żart i myślę, że nie był wcale obraźliwy.
Co do tematu to moim zdaniem do wymianki tłok i cylinder. |
Jak to był żart to ok. Niektórzy piszą takie rzeczy aby obrazić innych ale jak tak sprawa wygląda to spoko.
A teraz pare pytań:
1. Czy moge zastosować cylinder który kiedyś był wyczyszczony wodą i porobiła się taka jak by rdza, ale w malutkich ilościach.
2. Ile mniej więcej może kosztować tłok z pierścieniami, najlepiej 2 pierścieniowy, ceny w odniesieniu do sklepów w waszych regionach, nie internetowe!
3.Ile trzeba docierać tłok z pierścionkami, wiem że same pierścionki ok 500 km. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:06, 28 Kwi 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
koszt tłoka u mnie w okolicy kosztuje 14zł a pierścienie 2zł ja kupiłem za 4,50 od simsona niemieckie a docieranie tego wszystkiego zajmuje około 1000km |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 1:19, 29 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
kup tłok 2 pierścieniowy orginał(maciek konik ma,u mnie w sklepie kosztuje taki około 30 zł ale jest świetny)
pierścienie(do jawki a nie sima) około 1-3 zł
cylinder oddaj do szlifu(po co niszczyć prawie nowy zestaw,koszt około 25-40 zł)a do tego po szlifie jak już kupujesz nowy tłok to na pierwszy szlif(jeśli jest robiony pierwszy),maciek konik ma na pierwszy szlif jak coś
dotarcie tego(na orginale 2 pierścienie) trwa około 1500 km(dal jednych dużo dal innych mało)
dotrzyj to na dobrym oleju(do pił itd.)
ps. polecam komplet 60 cm(koszt około 70-100 zł ale wszystko nowe i jawka będzie mocniejsza
koniecznie daj nowy sworzeń i segery9stare jeszcze wypadną i zrobią szkód na niepotrzebna kwote |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:05, 29 Kwi 2007 |
|
|
Kanciapa770 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2007 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Biłgoraj |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mialem taki sam problem i po wymianie dyszy dodalo mi duzo mocy bo mialem je rozkalibrowane ale i tak jest jescze słaba bo na 3 nie wrzuce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|