| Producenci cylindrów itp | |
Wysłany: Pon 13:33, 03 Mar 2014 |
|
|
mark |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2014 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam forumowiczów.
Jestem posiadaczem Jawki 50 Mustang od dobrych kilku lat. Niestety gdy byłem młodszy bawiłem się w tuningowanie jawki co nie wyszło mi na dobre. Mianowicie kupiłem w necie zestaw (cyl, tłok itp 60cm3) i jawka puchła po krótkim czasie.
Teraz postanowłem znowu do niej zajrzeć. Chciałbym wrócić do 50cm3 lecz niestety nie posiadam oryginalego zestawu. Pytanko do Was jakich producentów polecacie?. Myślę, że część z Was miała podobny problem i w praktyce sprawdziła różne zestawy. Wiem, że istotny jest aspekt z jakiego stopu jest wykonany tłok (czy nie puchnie).
Mam jeszcze kilka pytań, na które mam nadzieję pomożecie mi znaleźć odpowiedź. Ostatnio jak sprawdziłem iskre była ale dość słaba. Kondensator, cewka zapłonowa, przerywacz jest ok. Zapłon ustawiłem 2mm przed GMP. Czy przyczyną może być cewka butelkowa??
Kolejną rzeczą, która mnie martwi jest fakt, że jak odpale jawkę strasznie szybko wchodzi na wysokie obroty i z nich nie schodzi. Towarzyszy temu w przypadku dodawania gazu duszenie się jawki. Myślalem, że może to mieć związek z lewym powietrzem. Na obecną chwilę rozpołowiłem silnik w celu wymiany łożysk i simeringów. No i mam zamiar kupić nowy cylinder tłok itd.
Z góry dzięki za pomoc! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| Re: Producenci cylindrów itp | |
Wysłany: Pon 18:30, 03 Mar 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mark napisał: | Mianowicie kupiłem w necie zestaw (cyl, tłok itp 60cm3) i jawka puchła po krótkim czasie. |
Jak jawka puchła? Jeżeli już to tłok.
mark napisał: | Pytanko do Was jakich producentów polecacie? |
Oryginalny czeski cylinder i tłok z epoki.
mark napisał: | Ostatnio jak sprawdziłem iskre była ale dość słaba. |
Też mam słabą iskrę a Jawa pali jeździ jak powinna
mark napisał: | Kolejną rzeczą, która mnie martwi jest fakt, że jak odpale jawkę strasznie szybko wchodzi na wysokie obroty i z nich nie schodzi |
Lewe powietrze lub za mało paliwa dostaje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:59, 03 Mar 2014 |
|
|
mark |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2014 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oczywiście pisząc, że jawka puchła miałem na myśli tłok. Co do czeskiego ok, jest dobry ale koszt 300zl mnie nie interesuje. Wolałbym jakiegoś polskiego sprawdzonego producenta. Za mało paliwa nie wchodzi w grę, bo z gaźnika kapie paliwko jak zamocno przeleje.
Moglibyście podać nazwę producenta albo link do stronki, z której zakupiliście cyl, tłok itp? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:09, 03 Mar 2014 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
KUP UŻYWANY CZESKI CYLINDER WYSZLIFUJ GO I DO TEGO ORYGINALNY TŁOK Z ALLEGRO |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:55, 03 Mar 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylinder używka na allegro do szlifu i do tego tłok z epoki np. [link widoczny dla zalogowanych] Oni mają różne rozmiary |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:58, 03 Mar 2014 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dokładnie o tym mówię Postaraj się też w miarę możliwości zdobyć oryginalny-lżejszy sworzeń. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:07, 03 Mar 2014 |
|
|
mark |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2014 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki za rady. Postawie na org tłok 2 szlif i do tego org cylinder i na szlif. Pytanie mniej ambitne. Jeśli kupie tłok na 2 szlif pierścienie będą miały średnicę 38,50? W takim wypadku średnica tłoka jaka powinna być?38,25? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:28, 03 Mar 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zależy w jakim stanie będziesz miał cylinder i to od jego stanu zależy jaki minimalny szlif będzie dobry. Tłok na drugi szlif ma 38,50mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:16, 04 Mar 2014 |
|
|
mark |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2014 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zakupiłem sobie zestaw org cyl + tłok. Myślę, że to dobra okazja:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:46, 04 Mar 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli oryginalne wszystko z epoki i nowe to super zestaw. Cylinder widzę że czech (literka B) jednak na tłoku tylko rozmiar widzę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:03, 05 Mar 2014 |
|
|
mark |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2014 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy na głowicach czeskich tez były jakieś oznaczenia i w ogóle czy da się jakoś rozpozać nie wiem zmierzyć jaka to głowica (czyt., np. 50cm3 czy 60cm3)? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:58, 05 Mar 2014 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Są raczej identyczne ,na oznaczenia się przyglądałem ,ale nie ma różnicy. Nie jestem pewien czy do 60ccm nie idzie głowica śr.40mm. Trzeba by to sprawdzić ,ale to ma bardzo małe znaczenie ,jeśli założysz 40mm do seryjnej 50ccm to troszkę ,ale bardzo mało spadnie kompresja. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:39, 05 Mar 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To są pseudo 60 tak naprawde maja 55ccm głowica będzie pasować bo to tylko 2mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:10, 05 Mar 2014 |
|
|
mark |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2014 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok czyli gitara. Jutro dojdzie do mnie ten zestawik org. Zobaczymy czy wartwo było. I tak pierścionki jeszcze muszę dokupić. A właśnie, kiedyś słyszałem opinię, że tłoki na 3 pierścienie są gorsze, że oryginalnie miały 2. Potem słyszałem, że jawki były produkowane z 2 i 3 pierścieniami. Jak to jest właściwie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:04, 05 Mar 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tłoki są 1,2,3 pierścieniowe. Im mniej pierścieni tym mniejsze tracie, a im więcej znów kompresja idzie w górę ale czy to takie odczuwalne w 2p i 3p tłokach?! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|