Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » przednia elektryka niedziała Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
przednia elektryka niedziała
PostWysłany: Pon 20:34, 01 Mar 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


Siema jestem właśnie w fazie testów simsonowskiego gaźnika 16n1-12
i niemam jak narazie filtra powietrza więc naciągnołem na ten wlot kawałek podkolanówki od mamy (były tego 3 warstwy) i tak sobie jechałem spokojnie a gdzy silnik się już rozgrzał wcisnołem troche w manete i tu nagle na wysokich obrotach ogar zaczął przerywać regulacja nie pomagała więc ściągnołem tą podkolanówke i ogar odrazu zaczął się ładnie wkręcać (pewnie była za mała przepustowośc) ale gdy już miałem ruszać patrze a tu światła z przodu nie działają i klakson, a z tyłu wszystko wpożądku sprawdzałem kable, wszystko jest dobrze podłączone raczej żaden kabel nie jest przetarty co to moze być??? dodam jeszcze że nigdy nie miałem w nim problemów ze światłami tylko czasem żarówki się paliły.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:22, 01 Mar 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Może zwarcie? Najlepiej jakbyś podłączył prostownik w miejsce wtyku kabla do cewki i zobaczył cały obwód. Rozbierz przednią lampę i zobacz, czy przy żarówce te dwa przewody się nie dotknęły. Być może przez chwilę było zwarcie i spaliło ci żarówkę...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:46, 01 Mar 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


kurde chyba niemam prostownika a żarówka nie jest spalona. Gdzie indziej mogło zrobić się zwarcie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:47, 01 Mar 2010
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


Ja bym obstawiał na przełącznik swiateł. A tak na marginesie nie zakładaj jakis ponczoch czy skarpet na gaźnik... Kup filter stozkowy. Ja jak załozyłem gaźnik od simsonka odrazu zapodałem ten filterek i nie bylo zadnych problemów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:47, 01 Mar 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


A wszystko masz dobrze podłączone? Może robiłeś coś na "skrętki" i ci się zerwało pod izolacją, a tego nie widzisz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:46, 01 Mar 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


no właśnie tak robiłem wywaliłem ten przełącznik na kierownicy bo nie pasował na nową kierownice i miałem te kable poskręcane żeby mi światła świeciły a teraz nie działają ani światła ani (jak złącze inne kabelki) klakson


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:37, 02 Mar 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Na początku wydrukuj sobie schemat elekryki, zdejmij bak, siedzenie i sprawdź czy kable idą wedle logiki tego układu. Najlepiej by było gdybyś skołował sobie prostownik pod 6V. Podłączasz go wtedy tak jakby miał lecieć prąd z cewek i patrzysz po kolei, czy np. klakson działa, światła itp. Możesz też zwykłym miernikiem sprawdzić instalację. Na odpalonym silniku ustaw na mierzenie napięcia zmiennego i przyłóż do kabla, który prowadzi do światła, klaksonu. Jak pokaże się jakieś napięcie, to znaczy, że coś w dalszej częsci jest nie tak, czyli np. przełącznik, lub też spalony klakson, światło. Jeśli nie masz takiej możliwości to zrób instalację "na krótko", narazie bez izolacji, tylko na "skrętki" i patrz po kolei, czy światło świeci, klakson trąbi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:11, 02 Mar 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


A jaką masz stacyjke w ogóle ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:55, 02 Mar 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


mam orginalną stacyjkę na lampie i wydaje mi się że jest z nią wszystko w porządku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:16, 02 Mar 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Porób zdjęcia i zobaczymy co z nią masz nie tak Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:34, 02 Mar 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


Dzięki chłopcy z tą elektryką już wszystko wpożądku Tata mi to jakoś zrobił ale pojawił się następny problem Sad otóż założyłem sobie stary stożkowy filtr powietrza ( nie zakłądałem go wcześniej bo guma zesztywniała ale po potraktowaniu wrządkiem jest git) i ogar jeździł cały czas bez problemu mam tylko takie coś że jak jade i puszcze gaz to po jego kolejnym dodaniu ogar tak gdzieś na 1-1,5 sek. robi BUUUU i nagle chyta ale to mi nie przeszkadzało w jeździe lecz gdy dzisiaj wracałem z kumplem z nad wody to chciałem se troche prześpieszyć i ogar zaczoł przyśpieszać ale za chwile przestał przyśpieszać i zaczoł przerywać i teraz cały czas kiedy dochodzę już do wysokich obrotów ogar przerywa i trzęsie albo robi BUUUUU i łapie dopiero na niskich obrotach i teraz właśnie niewiem czy dostaje za mało czy za dużo paliwa i dziwi mnie to że tak się w jednej chwile rozregulował dodam jeszcze że ma teraz ogromne problemy z zapalaniem jak się troche rozgrzeje prawie cały czas musze na pych


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:17, 03 Mar 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Za dużo paliwa dostaje i się przylewa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:38, 03 Mar 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


Czyli co mam opuścić iglice czy zmniejszyć poziom paliwa? i wytłumaczcie mi jak to jest możliwe że nagle motorek sobie zmienia kaprys i niechce już tak dużo paliwa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:54, 03 Mar 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


wywal stożek i wróć do fabrycznego

jak przylewa to ustaw iglice na drugi rowek od góry


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Śro 8:55, 03 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:33, 03 Mar 2010
2124415
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pszczyna
Płeć: Mężczyzna


Nie moge dać na drugi rowek od góry bo właśnie na nim miałem więc aby zuboższyć mieszankę dałem iglicę na pierwszy rowek od góry ale teraz V max jest 50km/h (było około 70km/h) jeszcze dzisiaj gdy odpaliłem motor na starym ustawieniu iglicy gasł na wolnych obrotach (mam je dobrze ustawione) a problem z odpalaniem nie ustał. Błagam pomóżcie bo mnie k***wica weźnie wpakowałem już w tego złoma z 1000zł dbam o niego jak niewiem (rozgrzewam przed każdą jazdą,leje dobry olej,nie przegrzewam, nie jeżdżę szybciej niż 50-55km/h) a on się dalej psuje jeszcze nie udało mi sie nigdy przejeździć całego tygodnia bez awari Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
przednia elektryka niedziała
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin