| przednia elektryka niedziała | |
Wysłany: Pon 20:34, 01 Mar 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siema jestem właśnie w fazie testów simsonowskiego gaźnika 16n1-12
i niemam jak narazie filtra powietrza więc naciągnołem na ten wlot kawałek podkolanówki od mamy (były tego 3 warstwy) i tak sobie jechałem spokojnie a gdzy silnik się już rozgrzał wcisnołem troche w manete i tu nagle na wysokich obrotach ogar zaczął przerywać regulacja nie pomagała więc ściągnołem tą podkolanówke i ogar odrazu zaczął się ładnie wkręcać (pewnie była za mała przepustowośc) ale gdy już miałem ruszać patrze a tu światła z przodu nie działają i klakson, a z tyłu wszystko wpożądku sprawdzałem kable, wszystko jest dobrze podłączone raczej żaden kabel nie jest przetarty co to moze być??? dodam jeszcze że nigdy nie miałem w nim problemów ze światłami tylko czasem żarówki się paliły. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:22, 01 Mar 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może zwarcie? Najlepiej jakbyś podłączył prostownik w miejsce wtyku kabla do cewki i zobaczył cały obwód. Rozbierz przednią lampę i zobacz, czy przy żarówce te dwa przewody się nie dotknęły. Być może przez chwilę było zwarcie i spaliło ci żarówkę... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:46, 01 Mar 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kurde chyba niemam prostownika a żarówka nie jest spalona. Gdzie indziej mogło zrobić się zwarcie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:47, 01 Mar 2010 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja bym obstawiał na przełącznik swiateł. A tak na marginesie nie zakładaj jakis ponczoch czy skarpet na gaźnik... Kup filter stozkowy. Ja jak załozyłem gaźnik od simsonka odrazu zapodałem ten filterek i nie bylo zadnych problemów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:47, 01 Mar 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A wszystko masz dobrze podłączone? Może robiłeś coś na "skrętki" i ci się zerwało pod izolacją, a tego nie widzisz? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:46, 01 Mar 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no właśnie tak robiłem wywaliłem ten przełącznik na kierownicy bo nie pasował na nową kierownice i miałem te kable poskręcane żeby mi światła świeciły a teraz nie działają ani światła ani (jak złącze inne kabelki) klakson |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 8:37, 02 Mar 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na początku wydrukuj sobie schemat elekryki, zdejmij bak, siedzenie i sprawdź czy kable idą wedle logiki tego układu. Najlepiej by było gdybyś skołował sobie prostownik pod 6V. Podłączasz go wtedy tak jakby miał lecieć prąd z cewek i patrzysz po kolei, czy np. klakson działa, światła itp. Możesz też zwykłym miernikiem sprawdzić instalację. Na odpalonym silniku ustaw na mierzenie napięcia zmiennego i przyłóż do kabla, który prowadzi do światła, klaksonu. Jak pokaże się jakieś napięcie, to znaczy, że coś w dalszej częsci jest nie tak, czyli np. przełącznik, lub też spalony klakson, światło. Jeśli nie masz takiej możliwości to zrób instalację "na krótko", narazie bez izolacji, tylko na "skrętki" i patrz po kolei, czy światło świeci, klakson trąbi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 15:11, 02 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jaką masz stacyjke w ogóle ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:55, 02 Mar 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam orginalną stacyjkę na lampie i wydaje mi się że jest z nią wszystko w porządku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:16, 02 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Porób zdjęcia i zobaczymy co z nią masz nie tak |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:34, 02 Mar 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki chłopcy z tą elektryką już wszystko wpożądku Tata mi to jakoś zrobił ale pojawił się następny problem otóż założyłem sobie stary stożkowy filtr powietrza ( nie zakłądałem go wcześniej bo guma zesztywniała ale po potraktowaniu wrządkiem jest git) i ogar jeździł cały czas bez problemu mam tylko takie coś że jak jade i puszcze gaz to po jego kolejnym dodaniu ogar tak gdzieś na 1-1,5 sek. robi BUUUU i nagle chyta ale to mi nie przeszkadzało w jeździe lecz gdy dzisiaj wracałem z kumplem z nad wody to chciałem se troche prześpieszyć i ogar zaczoł przyśpieszać ale za chwile przestał przyśpieszać i zaczoł przerywać i teraz cały czas kiedy dochodzę już do wysokich obrotów ogar przerywa i trzęsie albo robi BUUUUU i łapie dopiero na niskich obrotach i teraz właśnie niewiem czy dostaje za mało czy za dużo paliwa i dziwi mnie to że tak się w jednej chwile rozregulował dodam jeszcze że ma teraz ogromne problemy z zapalaniem jak się troche rozgrzeje prawie cały czas musze na pych |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 0:17, 03 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Za dużo paliwa dostaje i się przylewa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:38, 03 Mar 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czyli co mam opuścić iglice czy zmniejszyć poziom paliwa? i wytłumaczcie mi jak to jest możliwe że nagle motorek sobie zmienia kaprys i niechce już tak dużo paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:54, 03 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wywal stożek i wróć do fabrycznego
jak przylewa to ustaw iglice na drugi rowek od góry |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Śro 8:55, 03 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 19:33, 03 Mar 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie moge dać na drugi rowek od góry bo właśnie na nim miałem więc aby zuboższyć mieszankę dałem iglicę na pierwszy rowek od góry ale teraz V max jest 50km/h (było około 70km/h) jeszcze dzisiaj gdy odpaliłem motor na starym ustawieniu iglicy gasł na wolnych obrotach (mam je dobrze ustawione) a problem z odpalaniem nie ustał. Błagam pomóżcie bo mnie k***wica weźnie wpakowałem już w tego złoma z 1000zł dbam o niego jak niewiem (rozgrzewam przed każdą jazdą,leje dobry olej,nie przegrzewam, nie jeżdżę szybciej niż 50-55km/h) a on się dalej psuje jeszcze nie udało mi sie nigdy przejeździć całego tygodnia bez awari |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|