| przerywa | |
Wysłany: Pon 20:53, 12 Cze 2006 |
|
|
damian9310 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Cze 2006 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam problem z jawka mustang jest tak że jak odpale to jesk ok jedzie i jest mocna ale po ok 2 km robi sie słaba i często gaśnie a gdy wykręce świece to jest cała czarna wymienilem świece bo to podstawowa sprawa i jest to samo zmieniłem kondensator i przeczyściłem paltynki i jest to samo a tak wogóle to mam słabą iskre myślałem że to mieszanka za bogata ale to nie to bo nawet gdy raz przejechałem na czystaj benzynie to było to samo jechałem tylko kilka metrów żeby sie nie zatarło a ma jeszcze załorzon ą cewke butelke 12v czy to morze być dlatego bo jest iskra dosyć słaba a myslalem jeszce że morze simering od strony sprzęgła spieprzony tylko nie umiem sprzęgła rozbierać wiec morze powie mi ktoś co moge jeszcze innego zrobić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:27, 12 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
jesli jest zcarna i widac ze czarna z paliwa to mzoe sie zalewa i mniej paliwa jej dac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:26, 12 Cze 2006 |
|
|
damian9310 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Cze 2006 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak to ustawic jawke mam dopiero od misiaca i jeszcze dokładnie nie znam sie na niej wcześniej mialem rometa a tu jest troszke inaczej więc jak bys mi powiedział ktur.a srubką czy morze czymś innym?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:49, 12 Cze 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz na którym ząbku masz iglice... [ wykręcasz takie coś z gaźnika, co linka gazu do tego wchodzi ] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:13, 19 Cze 2006 |
|
|
radziowdz |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Kwi 2006 |
Posty: 141 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: cHyLiCe |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak ja kiedyś miałem nieco słabą iskre to wymieniłem cewke zapłonową i pomogło. (Na agmocie można kupić za 7,50) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:33, 19 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ustaw bobrze zapłon-----wszystko jest opisane na stronie w dziale naprawa
zobacz czy kondensator ci nie lata po całym silniku i spróbuj pojeżdzić na kondensatorze od simsona(miałem podobny przypadek) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:39, 19 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
a cewka butelka 12v powina dawac lepsza iskre? bo ja mam 8v i orginalnie tyle jest.
moze to wlasnie nie paliwo a slaba iskra(i by nie spalalo dobrze przez to?)a moze za duzo paliwa to iglica na inny zombek i blaszke w komorze plywaka mozna odgiac do dolu troche |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:16, 20 Cze 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powinna być cewka butelkowa 6v. Jak masz ósemkę, to mozesz mieć przez to słabszą iskrę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 6:49, 20 Cze 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:45, 20 Cze 2006 |
|
|
GUZOSLAW |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łdz |
|
|
|
|
|
|
|
|
byc moze to nie wina slabej iskry mi tez kiedys przerywalo byla to wina syfa ktury tworzyl sie w zardzewialym baku i zapychal:kranik,filtr paliwa,gaznik,.Gdy wszystko przeczyscilem a bak przepukalem ropa usterka znikla.Poprostu zbyt malo paliwa trafialo do komory silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:45, 20 Cze 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
No ale ma czarną święcę, więc paliwo mu dochodzi raczej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:52, 20 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
kozioł napisał: | Powinna być cewka butelkowa 6v. Jak masz ósemkę, to mozesz mieć przez to słabszą iskrę |
W instrukcji jest napisane, że cewka W/N musi być 8 V. Ja mam taką u siebie i iskra jest dobra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:37, 20 Cze 2006 |
|
|
damian9310 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Cze 2006 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
mialem załorzoną cewke właśnie 12v ale zmieniłem na orginal czyli 8v i jest to samo tłumiki mam dwa więc dałem na jedeb i to samo juz niewiem co robić zobacze morze mam już słabą kompresje bo załorzony był zestaw 60 ccm w wakacje a one sie szybko zurzywają |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:50, 20 Cze 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
A docieraleś cylinder 60cm3? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:17, 21 Cze 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
oj niewiem czy tak szybko zużywają sie tak jak wszystkie zależy od tego jak docierasz i ile katowałeś na tym dotarciu. To nie wina cylindra bo czy polski czy czeski są robione z tego samego materiału |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|