Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Przestawianie zapłonu-wpływ na pracę silnika
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Przestawianie zapłonu-wpływ na pracę silnika
PostWysłany: Śro 14:47, 07 Cze 2006
hiszpan
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5


Witam, jak już wcześniej wspominałem mam nowy silnik wszystko jest picuś glancuś itp, ale był słaby pod górkę go dusiło, musiałem troszkę poczekać aż wejdzie na obroty. Więc z kolegą przestawiłem zapłon Wink.
Przekręciłem cały iskrwnik z godnie z ruchem wskazówek zegara do oporu a potem cofnołem o 2 milimetry(właściwie cała regulacja w jawce wynosi około 10 mm bo te wypustki w silniku potem hamują cewki).
Ale jak przekręcam w prawo to opóźniam, i czy silnik się przez to nie zniszczy o wieeele szybciej oraz czy według was jeżeli chodzi super ,mogę tak zostawić? Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:34, 07 Cze 2006
Gość

 


tego się nie robi na oko. iskrownikiem kręcisz tak aby po wcześniejszym ustawieniu 0,4 mm na przerywaczu 1,8 - 2 mm przed gmp można swobodnie poruszać bibułką pomiędzy platynkami, albo jeszcze lepiej jak masz szczelinomierz to powinno byc wtedy 0,05 mm.
PostWysłany: Śro 15:46, 07 Cze 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


W prawo zmniejszaj opóźnienie Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:46, 07 Cze 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


zależy jeżeli zapłon jest stary to tak naprawde trzeba ustawiać go metodą prób i błędów---------jeżeli najlepiej chodzi na tym ustawieniu to radze tak zostawić--------------silnik będzie sie bardziej zużywał ale pewnie tego nie odczujesz---------------------------------------------------ale tak naprawde na stosunkowo nowym silniku ja bym ustawił tak jak w serwisówce pisze ale jak kto woli


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:16, 07 Cze 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


e tam niekoniecznie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:25, 07 Cze 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


Jak chodzi dobrze, to nic nie ruszaj lepiej. Po co od nowa ustawiać ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:31, 07 Cze 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


też tak sądze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:32, 07 Cze 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


tak a przy tym można zrobić gorzej niż jak było więc się ciesz że dobrze chodzi SmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:45, 07 Cze 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


jak chodzi dobrze to już nie ruszaj bo jak coś przestawisz to będzie bieda i stracony czas


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:46, 07 Cze 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


no i nie pojeździ Laughing :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:15, 09 Cze 2006
Bigos1988
>Pirat drogowy Bigi<
>Pirat drogowy Bigi<

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku


no jasne ze ma wplyw na prace.Ja zawsze ustawiam na ok ozaplon i pzrerwe i jest gites i sobie zaznaczylem jak ma byc ustawiony ij est git


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:10, 09 Cze 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


Dobra chyba mogę zamknąć, bo wszyscy stwierdziliśmy, ze jak dobrze chodzi, to gites.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Przestawianie zapłonu-wpływ na pracę silnika
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin