| Przygasanie na wysokich obrotach. | |
Wysłany: Sob 21:40, 31 Mar 2012 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W Jawce wymieniłem simmering na wale, uszczelniłem wszystko i zaczęła mi działać. Wymieniony jest też tłok wraz z pierścieniami. Odpala z 1 kopa i to nawet ciepła, co mnie dziwi, bo nigdy tak nie było. Cyka elegancko, nie gaśnie. Gdy jadę na jedynce mogę dociągnąć do maks obrotów i nic, wrzucam dwójkę i na wysokich obrotach już lekko zaczyna przygasać, tak jakby na 4 uderzenia tłoka 1 to niewypał. Po wrzuceniu trójki jest już gorzej. Na trójce mogę jechać tylko z górki. Gaźnik jest wyczyszczony, dawka paliwa zwiększona odpowiednio do docierania. Ogólni Jawka ma mało mocy, wiem że się dociera, ale wcześniej docierałem tłok, pierścienie i cylinder, a takich cyrków nie miałem... Niepowinna przynajmniej przygasać. Co powinienem jeszcze zobaczyć? Może to być wina zapłonu? Wolałbym przy nim wiele nie grzebać, skoro tak ładnie odpala. Przerwa 0,4mm na świecy i platynkach, gdy tłok w gmp. Na postoju, gdy silnik zimny, to na pełnym gasie też lekko przygasa, ale tylko w dzwięku slychac takie przerwy tak jakby 1 niewypal na jakieś 6 pryknięć. Po rozgrzaniu silnika można dać pełen gaz i jest non stop normalnie.
Jakieś propozycje? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:36, 31 Mar 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaką masz świecę założoną? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:10, 31 Mar 2012 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cholera! Nie próbowałem świecy zmieniać. Mam Super Bosch'a, ciepłota... nawet nie wiem... Ma ten cypelek ( elektroda? ) wysunięty. O sprawnosci tej świecy też nic nie wiem, bo była w drugim silniku, którego nie odpalałem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 666komandos666 dnia Sob 23:11, 31 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:23, 01 Kwi 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbuj na innej. I pamiętaj o przerwie na świecy 0,4mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:58, 01 Kwi 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
dawkę paliwa pewnie zwiększyłeś na iglicy, a zaworek nad pływakiem pewnie puszcza za mało co skutkuje uboższą mieszanką przy okazji uzasadnia to że gorący silnik dobrze odpala, wyczyść zaworek, sprawdź odpowietrznik w korku od zbiornika, wymień filtr paliwa (lub wyczyść) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:39, 01 Kwi 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja też bym obstawiał że jest za mało paliwa w komorze pływakowej.Miałem ostatnio taki sam przypadek jak ty;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:53, 01 Kwi 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powiem ci tak ja wymieniałęm tłok i żeby go dotrzeć codziennie musze odpalać na pych i jeździć na jedynce bo jak wrzucę 2 to brak siły no i zwalnia. Ale odczuwam że jest coraz lepiej.
I zrób to samo daj się dotrzeć tłokowi, zrób to co koledzy piszą no i czas pokaże.
Nowy tłok nowe pierścienie no to dotrzeć się muszą. Docierać sie będą to i stopniowo mocy przebierać będą |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:39, 01 Kwi 2012 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm, ja nigdy nie miałem tak że musiałem docierać jakoś specjalnie tłok i pierścienie.. Po wymianie po prostu brałem na popych i jechałem jak zawsze, na początku właśnie u mnie najwięcej mocy miała, bo kompresja.. Zawsze od razu na prostą i jechałem te 40-45 km/h. Przygasanie na wysokich obrotach? No kolego tu nie ma co wiele mówić..
Co może być przyczyną?
- Nieodpowiednia przerwa na świecy lub przerywaczu - Powinna wynosić na tych elementach 0.4mm
-Uszkodzona świeca zapłonowa
-Za mała dawka paliwowa.
Pozdrawiam
evL |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez evL dnia Nie 20:39, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 22:20, 01 Kwi 2012 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj śmigałem na trzech różnych świecach i to samo. Przedmuchałem kranik paliwa, wyczyściłem gaźnik i filtr paliwa. Nie powiem, na dwójce już prawie wgl nie przygasa. Na trójce nadal słabo więc zwiększyłem poziom paliwa w komorze pływakowej. Niestety, zaczęło ją trochę zalewać. Może to być przez docieranie? Mogę się pomęczyć kilkanaście kilometrów tak, ale bez przesady... Wcześniej chyba tak nie miałem, z tego co pamiętam.
Edit: próbowałem też przejechać się bez filtra powietrza i jest to samo. Dodatkowo próbowałem też zatkać do połowy wlot powietrza i gdy dam na maksa gazu, to gaśnie, czyli prawidlowo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 666komandos666 dnia Nie 22:33, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 22:29, 01 Kwi 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
niedzielna praca w gówno sie obraca
powiem Ci ze ja miałęm to samo przy docieraniu ale juz jest ok |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:42, 01 Kwi 2012 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ba! Dodatkowo mam zębatkę 13z. Ona zmniejsza moc z tego co pamiętam? Świeca ma prawidłowy kolor, kawa z mlekiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 666komandos666 dnia Nie 23:02, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:47, 02 Kwi 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmniejsza ale prędkość chyba jest większa.A kawa z mlekiem to dobrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:57, 02 Kwi 2012 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj jechałem do szkoły i tak:
Na trójce już cyka, ale... przerywa mi na każdym biegu od ok. polowy obrotow. Nie zatrzymuje mi się, ale tak co jakiś czas przerywa i szczerze... przeszkadza mi to...Nie wiem czy to kwestia, że ją lekko zalewa, czy za mało paliwa, jak to określić? Dodatkowo, dlaczego kabel wysokiego napięcia ( przy włączonej Jawce ) razi mnie prądem? Szczególnie jak dotykam przy fajce. Taki przeskok duży? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 666komandos666 dnia Pon 15:06, 02 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:16, 02 Kwi 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdź kondensator, kabel kopać nie powinien więc fajka też do sprawdzenia lub kabel gdzieś ma przebicie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:11, 02 Kwi 2012 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra, teraz to juz wgl nie zła jazda... Wracam do domu i zaczęła tracić obroty na niskim biegu. Sprzęgło, luz, zatrzymałem się i... zgasła. Odpalam dodaje gazu leciutko i czuje jak przygasa. Tak na w miarę niskich obrotach... Po paru odpaleniach i przygazowaniach lekkich w koncu moglem mocno zaciągnąc gaz i ruszyc. Sytuacja powtórzyła się dwa razy. Fajkę wymieniłem... Nie wiem co to, zawsze mam problem ze zlokalizowaniem problemu. Skupić się na gaźniku czy zapłonie? Może to być lewe powietrze? Jakieś cyrki się z nią dzieją. Już nawet na jedynce przygasa na różnych obrotach i na jałowym raz na jakiś czas... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|