| Ratunku!!! Gaśnie jak ciepła. | |
Wysłany: Wto 23:21, 19 Cze 2012 |
|
|
royal93 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2010 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam poważny problem, jawka kiedy jest zimna zapala i ma dużo siły ale po chwili kiedy silnik złapie temperaturę przerywa i gaśnie na 2 i 3 jeśli zdąże zredukować na 1 to czasami nie zgaśnie, po tym nie daje się odpalić, wymiana świecy nie pomaga(próbowałem na 4), wymiana cewki butelkowej też(próbowałem na 2), ani zapłonowej w iskrowniku(próbowałem na 2)
Zapłon ustawiony suwmiarką i szczelniomierzem(próbowałem od 1,6mm do 2,1mm przed GMP), wymieniony kondensator i platynki(nowe), masa jest dobra, instalacja cala na nowiuśkich kablach(1,5mm2). Co do układu paliwowego kranik, filterek, przewody wszystko czyste, jikov był już ustawiany we wszystkich mozliwych kofiguracjach, dodam ,że na K60b jest identycznie. Założony jest zestaw pseudo 60ccm z lekkim, oryginalnie dwupierścieniowym tłokiem który nie ma zrobionych 100km(tłok nie puchnie). Ratunku!!! bo mam już dość, a pół gminy nie ma pomysłu na to co się z nią dzieje:( |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:41, 19 Cze 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Stawiam na świece, miałem to samo u siebie. Ewentualnie kondensator, cewka WN. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:27, 20 Cze 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A przerwe na świecy ustaw 0.4 mm
i na platynach to samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:31, 20 Cze 2012 |
|
|
royal93 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2010 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przerwa i tu i tu jest 0,4mm a, próbowałem na 4 świecach kondensator nowy, cewka WN tez wymieniana |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:27, 20 Cze 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może ten tłok został kiedyś poprostu przegrzany ale... 2 pierścieniowy tłok i 60ccm? coś mi tu nie gra... moze ten tłok jest nie taki albo ma za mały luz montazowy. To bym obstawiał jako pierwsze.
Za mały luz i gdy lekko się rozszerzy pod wpływem temp. to sie zacina w tuleii. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:58, 20 Cze 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
a świeca jak jest wypalona? silnik traci moc i gaśnie? dzieje się to od razu czy przerywa po drodze? jaki tłok jest zamontowany i czy był wygrzewany przed montażem? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 12:48, 21 Cze 2012 |
|
|
royal93 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2010 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Świeca jest wypalona na kolor kawy z mlekiem, silnik nie traci mocy tylko jak zapale, wsiadam jade jedynką potem dwójka i wrzucam trójke i obroty zaczynaja rosnąć i gdzieś około 4000rpm zaczyna przerywac i gaśnie zaraz, potem się nie daje uruchomić aż wystygnie. Co do tłoka to miałem nowy 3-pierścieniowy który puchł(ciemnosiwy) i wymieniłem go na drugi nowy 2-pierścieniowy(jasnoszary) który kupiłem u takiego dziadka w sklepie mówił że, to jakaś końcówka serii ma oznaczenie CX 40 i jest o wiele lżejszy od poprzedniego, ten nie puchnie. Dlatego że, tamten puchł nie mogę rozstrzygnąć kiedy zaczeły się problemy z tym gaśnieciem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 16:08, 21 Cze 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jakich świec używasz??
według mnie może to być też zatkany wydech. odkręć tłumik z kolankiem, zacznij czyszczenie od wydechu w cylindrze, pozniej kolanko i tłumik. troche to zajmuje czasu, ale efekt na pewno będzie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 9:43, 16 Lip 2012 |
|
|
kdn19999 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Ropa/Skwirtne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jesli wyczysci wydech moc sie podwyzszy? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:24, 16 Lip 2012 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak masz brudny wydech to jak najbardziej się moc podwyższy.
Ja również jak najbardziej obstawiam zapchany wydech.
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:06, 17 Lip 2012 |
|
|
Stefek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Lip 2012 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wyczysc wydech i kolanko i napisz nam co sie bedzie dzialo... a jesli to nie pomoze to ja juz nie wiem... moze masz cos w tłumniku zepsute? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|