| Raz pali raz nie. | |
Wysłany: Wto 20:06, 07 Kwi 2009 |
|
|
Polak |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lut 2009 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Krowie Rogi Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam forowiczów i proszę o radę. Z jawką mam ten problem : odpalę ją, chodzi dobrze, ma moc pojadę pewien czas, zgaśnie sama jak zawsze, iskrę albo ma albo nie ma ale silnika uruchomić się nie da. Zaprowadziłem do domu, nastęny dzień zapaliła z kopa wszystko ok potem znów to samo. Wymieniłem cewkę butelkową, pojechałem zobaczyć czy pomogło, znów zgasła po jakimś czasie, wymieniłem kondensator na jakiś inny mniejszy, zapaliła ładnie, ale miała mało mocy, i później znów to samo. Gdy silnik już zgaśnie to nie ważne czy ma isrkę czy nie i tak nie zapali nawet jak ostygnie. Postoi dzień, znów to samo. Gaźnik dobry, kumpel na nim przejechał 8 km non stop, żadnych problemów. świeca ma prawidłowy osad, będę wymieniał kable na nowe, może to coś pomoże. Iskrę sprawdzam nie tylko porzez wykręcenie świecy , ale również wsadzam paluch do fajki i próbuję, raz mocno kopie, raz lekko trzepie tylko, raz nic nie czuć. Na wszystkich świecach to samo. Zastanawiające jest to, że mniej więcej po takim samym odcinku trasy silnik odmawia posłuszeństwa, pniżej 1 km. Macie jakiś pomysł? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:17, 07 Kwi 2009 |
|
|
trociu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2009 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi jak zmieniałem na 3 bieg to gasła wymieniłem całą elektryke i pomogło tylko ze sa tez koszty... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:22, 07 Kwi 2009 |
|
|
Polak |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lut 2009 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Krowie Rogi Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kondensator kupowałeś nowy ze sklepu? Ile kosztował? Jaka jakość? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:25, 07 Kwi 2009 |
|
|
trociu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2009 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nom nowy chodzi juz rok i wszystko dobrze. chyba cos koło 10 zł zapłaciłem nie pamietam dokładnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:29, 07 Kwi 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Koło 10zł kosztuje i pamiętaj żeby był TESLI ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:39, 07 Kwi 2009 |
|
|
Polak |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lut 2009 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Krowie Rogi Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A więc kupię nowy kondensator, powiem by nie był tesli, może będzie wiedział sprzedawca o co chodzi, ja nie muszę. A kable tak czy siak wymienię, co wy na to? Może tam gdzięś się coś styka? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:45, 07 Kwi 2009 |
|
|
mateunio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kondenstator właśnie tesli , musisz kupic tesli |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:51, 07 Kwi 2009 |
|
|
trociu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2009 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mefisto napisał: | Koło 10zł kosztuje i pamiętaj żeby był TESLI ! |
ŻEBY BYŁ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:55, 07 Kwi 2009 |
|
|
Polak |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lut 2009 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Krowie Rogi Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale zagapa, przepraszam, ON MA BYĆ TESLI, ta sobie teraz myślę, że nie ma możliwości aby olej zalał, lub przewód się przerwał i lekko przylegał, bo co? po jakimś czasie sam by się złączył? olej znikł?
EDIT byłem w Lubaczowie, i nie mają kondensatorów do jawek, cholera |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Polak dnia Śro 12:52, 08 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:48, 11 Kwi 2009 |
|
|
Piotrek_j |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2009 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miałem podobnie sprawdź podkładki izolujące, zobacz czy kranik nie jest zły bo może uszczelka się zepsuła i nie przepuszcza benzyny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:18, 11 Kwi 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może masz luz na wale i ci się zapłon rozstawia i raz iskra jest raz nie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:28, 11 Kwi 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miałem podobnie w starym silniku
łożyska na wale kończyły swój żywot i do tego była zużyta krzywka.
zdejmij iskrownik i spróbuj ręką poruszać wirnikiem na boki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|