| Regulacja gaznika | |
Wysłany: Czw 22:13, 15 Lis 2012 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Otoz czytalem temat o regulacji gaznika nie udalo mi sie zeby srubka regulacji gaznika reagowala lecz jawa nie gasla, lecz jest bardzo slaba
Zeby byla prawidlowo jechac musi osiagnac dana ilosc obrotow na wolnych obrtotach totalny mul
Co robic pomuzcie regulowalem na przepustnicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:29, 15 Lis 2012 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
najpierw sprawdź przepustnicę czy nie wyrobił się otworek do regulacji obrotów wyczyść gaźnik popróbuj z przestawianiem iglicy bo może zalewa poczytaj jeszcze trochę bo tego jest dużo i może będą z tego kokosy.. Aha i do tego ci dodam że gaźnik reguluje się na ciepłym bądź gorącym i jeszcze jedna rada nie zdziw się kiedy ją odpalisz na zimnym i będziesz miał duże obroty po prostu poczekaj aż się nagrzeje pzdr |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez route66 dnia Czw 22:31, 15 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 15:56, 16 Lis 2012 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miałem tak kiedyś na zimnym wysokie obroty
Przepustnica kupowana w lecie nie może być wyrobiona.
Miałem na najmniejszym słabo dałem na najwieksze lepiej ale też muł |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 19:11, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:03, 16 Lis 2012 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może być wyrobiona owszem nawet nie jesteś w stanie wiedzieć jak bardzo może być wyrobiona to jest aluminium a ta śrubo od obrotów tak rozjeżdża tę tulejkę że masakra lepiej sprawdź 5 minut sprawdzenia a możesz mieć przyczynę z głowy.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:40, 28 Lis 2012 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przepustnica jest wyrobiona ale to nic nie znaczy narazie mam inny problem
Nie wiem co się dzieje gdy kopię w kopnik odpala 2 sekundy gasnie odkręcam swiece, zalana
Ustawiłem na przepustnicy na 1 ząbek i regulowalem na pływaku blaszka lecz nic to nie daje
Nie miałem założonego filtra, gdyż jawa lepiej działała bez, lecz dziś założyłem tez nic się nie zmieniło
Blaszkę odgiąć w dół czy w gorę? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 19:14, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 23:11, 28 Lis 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
JAk dla mnie to poziom paliwa w komorze pływakowej nie ma nic do odpalenia.
Poziom paliwa powinien być równy z pływakiem po zanurzeniu. A regulacja blaszki zaworka iglicowego wygląda tak:
Blaszka w dól paliwa mniej
Blaszka w gore paliwa więcej.
Lepiej sprawdź jak masz iskrę czy nie gubi czasem.
A i filtr musi być bo tak ma za dużo powietrza. Śrubke od regulacji wkręć na maksa wykreć 2 obroty i odpal, przejedź sie kawałek by rozgrzać silnik i wyreguluj obroty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 15:10, 29 Lis 2012 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale to nic nie daję. Iskra jest spora, cały czas go zalewa
Jak wytrę świece na zamkniętym kraniku to odpali na kopa wskoczy na obroty i gaśnie! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 19:15, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:17, 29 Lis 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No na zamkniętym kraniku to jak ma ci chodzić jak paliwa nei dostaje, a może by tak popchnąć gada ?.
Zapłon ustaw to że jest irka nie oznacza że w dobrym momencie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 18:55, 29 Lis 2012 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kranik był zamknięty ale paliwo było
Dziś zauważyłem ze urwana jest igła na głowicy, rozebrałem wszystko lecz urwana jest przy samym gwincie. Rozwierciłem to nagwintowałem lecz to nie ten gwint jutro załatwię odpowiedni. Po drodze zauważyłem ze uszczelki wyjebane, tłok uszczerbany i pierścień pęknięty. Jutro jadę po części składam wszystko i wtedy zacznę regulować!!!
I pytanie czy jawy lepiej chodzą bez uszczelki pod głowicą?
czy moze zalozyc glowice od simson s 51? Bo nabylem nie dawno |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 19:17, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:27, 29 Lis 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogólnie do jawki pod głowice nie ma żadnej uszczelki nie wiem ktą ją wymyślił.
Wsadź bez uszczelki i głowica ma być od jawki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:04, 29 Lis 2012 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jutro wszystko sie zrobi nawet wloze zebatke od wsk z 16 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:54, 29 Lis 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z 14 owszem ale 16 nawet nie wiem czy ci wejdzie i po za tym na 16 będzie miał za pieruna ciężko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:30, 30 Lis 2012 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale to tak na próbę zacznę od 14 jak będzie dobry v-max to zostawię
Byle by 70 osiagała |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 19:18, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:50, 01 Gru 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi na 12z 75Km/h według GPS leciał. To nie tylko od przełożenia zależy.
A nawet nie wiem czy 16z tam zmieścisz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:07, 01 Gru 2012 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Człowieku ja autem mierzyłem i 58km/h było masz zrąbany gps i TYLE
najwyżej będę przerabiał dekiel ale się nie ugnę
A dzisiaj wszystko złożyłem okazało się ze problem był inny-zepsuta świeca
Ale wymiana tłoka rozwiązało większość moich problemow ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 19:20, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|