| Regulacja gaźnika | |
Wysłany: Wto 9:40, 16 Cze 2009 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam! Mam Jawę 50 (skuter). Jeżeli silnik jest rozgrzany i ustawie obroty zeby mi nie zgasł to znowu jak odpalam go zimnego to ma bardzo wysokie obroty! Proszę o pomoc!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:44, 16 Cze 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To norma jest chyba. Ja też tak mam, ale jak silnik się rozgrzeje to ma wtedy niskie obroty takie jakie byc powinny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:32, 16 Cze 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
tom cio ci dobrze napisał to normalne poprostu ten typ tak ma. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:22, 16 Cze 2009 |
|
|
Rolnik1204 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2007 |
Posty: 101 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Janówek 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
swoiste ssanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:30, 25 Cze 2009 |
|
|
lewy |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Maj 2009 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
po prostu jak odpalisz to ci zejdzie z tych wysokich obrotów tak jest w karzdym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:52, 25 Cze 2009 |
|
|
DareczekSz |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2008 |
Posty: 116 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Długie (koło Sanoka) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
lewy1993 napisał: | po prostu jak odpalisz to ci zejdzie z tych wysokich obrotów tak jest w karzdym |
chyba tylko w każdej pancerce bo w mustangach takiego czegoś nie ma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:05, 25 Cze 2009 |
|
|
lewy |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Maj 2009 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam tak w mustangu i moi kumple też, a powiedz mi czym się rożni silnik mustanga od skuterka ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lewy dnia Czw 20:06, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:07, 25 Cze 2009 |
|
|
DareczekSz |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2008 |
Posty: 116 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Długie (koło Sanoka) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
PRZEPRASZAM. ZWRACAM HONOR... u mnie jest normalnie, możliwe że tak jest bo nie doświadczyłem tego, moi koledzy też, SORRY |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:46, 25 Cze 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
u mnie też jak spiłowałem próg wymieniłem dysze zaworek i jakoś działa;zapalam na niskich obr |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|