 | |  |
Wysłany: Pon 15:09, 18 Lip 2011 |
|
|
maciek24f |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 03 Lip 2011 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja bym ustawił zapłon i gażnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:56, 18 Lip 2011 |
|
|
kl1997 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 08 Lip 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ustawiałem zapłon i gaźnik nic . . . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:30, 18 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
weź tą blaszke taką złotą nad pływakiem odegni na doł.
Powiedz mi jeszcze jaki masz filter, stożek czy standardowy.
I platyny ustaw na 0.4 i świece tak samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 19:25, 18 Lip 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co bym zrobił na twoim miejscu??
Posprawdzał wszystkie przewody czy wszystko dobrze się trzymie, a nie np. jakiś kabelek zwisa sobie, następnie porządnie ustawił gażnik, najlepiej na iglicy 2 rowek od góry, potem poziom paliwa w komorze pływakowej, tak żeby jak naciśniesz pływak to benzyna pokrywała ten pływak, oprócz kołnierza, czyli tego o co dotyka ta blaszka regulująca, i nią ustawiaj to. Następnie zapłon, najlepiej na gwożdzia, zaznacz sobie krawedz glowicy, potem odmierz 1,8 mm, cofnij wał do tego momentu, odkrec iskrownik, ustaw tak zeby platynki sie wtedy otwieraly, zakrec, potem platynki usstaw przerwe 0.4 mm. Sprawdź jaki kolor ma iskra |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez evL dnia Pon 19:26, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 20:36, 18 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja tak miałem jak kolega pisze, to sie platynki przestawiły. to ustawiłem od nowa na 0.4mm świece tak samo na 0.4mm, świeca to zamiennik iskry f95 firmy bosh i wszystko gra i tańczy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:53, 18 Lip 2011 |
|
|
kl1997 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 08 Lip 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to co muwicie wszystko ustawione ale jedna jeszcze kwestia motor notorycznie dymił nie no to dolełem czystej bezyny nic siwieca była zaolejona myslę że to może simering puszcza ale niewiem bardzo jaki ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:06, 18 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no to wymień simeringi to zobaczymy oko 8zł 2 więc drogie nie są, a problem może sie wyjasnić.
Ile lejesz na litr benzyny oleju?
i jaka masz przerwe na świecy jak 0.4 to daj na 0.45/0.5 |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kondzio310 dnia Pon 22:08, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:28, 18 Lip 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kup simmeringi 17 x 30 x 7, kup sobie odrazu 2, wymień tylko ze strony sprzęgła, czyli lewego dekla. A drugi może Ci się przydać, jest on od strony iskrownika.
Wyczyść sobie wszystkie świece te zapaćkane olejem szczotką drucianą |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez evL dnia Pon 22:29, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:10, 19 Lip 2011 |
|
|
kl1997 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 08 Lip 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a jak wymienić ten simering ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:03, 19 Lip 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Trzeba spuścić olej, odkręcić lewą pokrywę od sprzęgła, zdjąć sprzęgło z zębatką i masz odsłonięty simering, który możesz spokojnie wyjąć śrubokrętem czy co tam pod ręką znajdziesz, potem wbijasz nowy na miejsce starego i składasz wszystko w odwrotnej kolejności. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 2:05, 21 Lip 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja proponowalbym wymiane obydwu simeringow
kasy duzo nie wydasz roboty tez a simeringi jak są nieszczelne to jest słaba kompresja |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 13:41, 21 Lip 2011 |
|
|
kl1997 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 08 Lip 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Okazało się że zapomnieliśmy założyć simeringu od strony kosza sprzęgłowego, po założeniu zabrałem się za zapłon i problem gotowy. A więc ustawiłem zapłon no i kopie czy jest iskra niema . Miernikiem sprawdziłem tą śróbkę mozującą kmłoteczek do kowadełka i okazało się że że jest przebicie (cały czas jest połączenie miedzy kowadełkiem a młoteczkiem) odkręciłem nakrętkę ze śróbki i zdjąłem kabelki z cewek wtedy było normalnie tak jak powinno być powiedcie co to może byc co z tymi cewkami podkreśle że na dziesięć kopnieć to ze trzy razy iskra strzeli. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 17:12, 21 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
źle ustawione zapłon i platynki. Ja przez to przechodziłem całkiem nie dawno.
Odkręć śruby mocujące iskrownik przekręć go do końca w lewo i przesuń w prawo może z 1.4cm (tak orientacyjnie), platynki na 0.4 świeca tak samo na 0.4.i wtedy patrz co się bedzie działo jak znowu bedzie raz na któreś kopnięcie iskra albo wcale to przesuwaj zapłon aż do momentu kiedy nawet lekko kopniesz i iskra będzie duża.
weź kable posprawdzaj czy się nie zwierają, Ja tak robiłem i teraz śmigam jak chce i gdzie che. Ale powiedz mi teraz jak masz połączoną cewke butelkową ( który kabel z iskrownika, czy oby dwa) ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 18:16, 21 Lip 2011 |
|
|
kl1997 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 08 Lip 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
iskra sie pojawiła ,teraz ustawiłem bardzo dokładnie zapłon i motor nie trzyma wolnych obrotów , zalewa fgo ogólnie nie ma siły , po odkręceniu głowicy zobaczyłem że tłok w cylindrze się minimalnie rusza czy to ma tak być czy ma byc nieruchomo? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
 |
|
|