 | Remont |  |
Wysłany: Nie 22:21, 05 Paź 2008 |
|
|
pawel3200 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 05 Paź 2008 |
Posty: 53 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co polecacie wymienić podczas robienia remontu w jawce 50.
PS.Czy w sklepie można kupić tryb drugiego biegu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 23:00, 05 Paź 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Oczywiście łożyska, Simeringi, uszczelki. Zależy jeszcze czy będziesz robić szlif i w jakim stanie jest wał.
Zębatkę powinieneś kupić bez problemu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:51, 05 Paź 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tylko te zebatki beda słabej jakosci
polecam na alegro zakup orginalnych
tak jak kolega wyzej plus te czesci które beda zuzyte(oceniasz jak masz rozebrane) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:16, 06 Paź 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
do tego jeszcze tłoczek i pierścionki, no i filter paliwa[ale to opcjonalnie] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:57, 06 Paź 2008 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zaraz mu druga jawka wyjdzie ;p
Tyle że staraj sie dostać oryginalne czesci a nie to gówno co w stodołach robią prywaciarze..  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 13:28, 06 Paź 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
W remoncie chodzi o to by wymienić części na stan albo BDB albo idealne,nie polecam nowych podróbek lepiej znaleźć używki w bardzo dobrym stanie,co do łożysk FAG-i,KOYO,SKF to są jedne z lepszych firm około 60zł wyjdzie na wyposażenie silnika w łożyska FAG reszty nie wiem,wał jeśli ma luzy szukaj BDB używki albo kup dobrej jakości nowy,niech ktoś poda jakieś dobrej jakości wały z allegro bo ja niestety nie mam z tym doświadczenia a nie chce robić w ciula ;],simmeringi jakością mało co się różnią a co do kolorowych simmeringów to jest jeden pies tylko tam jest guma z dodatkiem barwnika,uszczelki to wiadomo ale bardzo polecam od Ajusta (www.Ajust.pl) lecz ja je kupiłem w sklepie na kartery uszczelki są typu papieru technicznego a na kolanko,gaźnik są z czarnej gumy z wtopioną aluminiową blaszką dzięki czemu dają bardzo dobre uszczelnienie owych układów,no i to na tyle z mojej strony o remontach.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 14:27, 06 Paź 2008 |
|
|
pawel3200 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 05 Paź 2008 |
Posty: 53 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Można kupić nowy tryb drugiego biegu?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:38, 06 Paź 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tak spokojnie go dostaniesz ale lepiej kup używke widziałem skrzynie do jawki na allegro co poszła za 50 zł a nowa zembatka kosztuje około 20 ale z jakością jest różnie
ja bym szukał uzywanej w dobrym stanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:38, 06 Paź 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A ja powiem zebyś wymienił tylko to co jest do wymiany bo poco marnować kase jak części dobre a tymbardziej orginalne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:37, 06 Paź 2008 |
|
|
pawel3200 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 05 Paź 2008 |
Posty: 53 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
puzon89 napisał: | A ja powiem zebyś wymienił tylko to co jest do wymiany bo poco marnować kase jak części dobre a tymbardziej orginalne. |
Ja mam tryb drugiego biegu do wymiany |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:14, 06 Paź 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To go wymień. To tak jak w samochodzie czy ciągniku... jesli pujdzie ci tryb w skrzyni to nie wymieniasz odrazu całej skrzyni tylko ten tryb. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:32, 08 Lis 2008 |
|
|
Holek |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 07 Lis 2008 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam kupilem jawke 50 wogole sie nie znam na motorach. chce zrobic jej generalny remont i przywrocic dawny blask. od czego zacząć w naprawianiu co sprawdzc czy jest dobre i jak to zrobic prosze o pomoc. za pare dni dam fotke z przed naprawy a na koncu z po:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:30, 08 Lis 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Proponuję zacząć od rozbiórki, a potem silnika. Jesli nie chodzi to generalkę. Resza sama pójdzie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:31, 08 Lis 2008 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |

|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wiesz, jesli sie kompletnie nie znasz sie na jawkach to proponuje ci kupic jakąś ksiazke o jawkach czy cos w tym rodzaju, albo najlepiej pójsc do kogos dobrego zeby ci zrobil, moglbys byc przy nim i nauczylbys sie co nie co |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:31, 09 Lis 2008 |
|
|
Holek |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 07 Lis 2008 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mam kolege co sie zna na motorach ale chce zeby ktos z forum poprowadzil mnie dobrym tropem co powinno byc najpierw zropbione w moterze i tak pokolei az do pomalowania i jakis bajerow z diodami. takze zaproponujcie co najpierw sprawdzic czy mam dobre czy trzeba naprawic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|