| rozgrzany silnik- ciężko zapalić | |
Wysłany: Pon 21:55, 22 Maj 2006 |
|
|
myszor |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 10 Maj 2006 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mam problem taki!!
jak silnik jest zimny to pali od jednego kopa natomiast jak jest ciply to z 4 razy spokojnie musze kapnac!! czym to moze byc spowodowane?? moze zla swieca(jaka najlepiej ) ??
p.s. mam jeszzce jedno pytanie!!
jak macie zakrecone przednie kolo(na osce mam jedna tylko srube taka z zaokraglonym koncem(oczywiscie nie mowie o tej na stale Smile) - ktora lubi sie odkrecac ) jak to zabespieczyc !!??zrobic kontre??jak wy to macie u siebie!!ja nie bardzo wiem jak to jest w orginale bo ja swoja jawke kupilem w czesciach Smile)
z gory dzieki za pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 7:43, 23 Maj 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak to może być świeca zimna zapala, a jak sie przegrzeje to nie chodzi. Najlepsze są NGK, z dobrych Boscha i Championa, a najpopularniajsze i najtańsze są Iskry.
P.S. stosunek paliwa do oleju 1:30 (olej też nie najgorszy) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:06, 23 Maj 2006 |
|
|
jasiok |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2006 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Albo świeca jak mówi welzi albo przerywacz- ustaw sobie przerwe 0,5mm i powinno byc ok a tak wogóle to ja bym sie cieszył jakby mi zapaliła jak jest ciepła z 4 kopnięcia :P bo jawki tak maja że jak cipeła to nie zabardzo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:05, 23 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
przerywacz i przerwe na świecy najlepiej ustawić na 0,4 mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:56, 23 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam przerywacz i świece ustawioną na 0,4 mm i dalej dupnie pali
Wydaje mi się, że to coś z paliwem.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:00, 23 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
może masz jakieś chrzczone,raz zalałem z takiej gównianej stacji to myślałem że sie zaciera,zalałem róskiej to jak nówka-------------radze zmienić stacje paliwową |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:01, 23 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chodziło mi o paliwo, ze moze za duzo idzie do gaźnika.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:04, 23 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:08, 23 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
A może ktoś też tak miał i zrobił to? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:12, 23 Maj 2006 |
|
|
|
daj mniej paliwa. silnik zimny potrzebuje wiecej paliwa, jak sie rozgrzeje to juz nie. i jeszcze dotego jak masz stary gaźnik to gniazdo iglicy jest wyrobione i wali mu paliwa że hej. daj najmniej jak sie da |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:11, 23 Maj 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja bym wogle się cieszył z tego jawet jak by mi z 5 odpalał, no ale niestety mi niee odpala z kopki co może być sorki że tak się wwalam ale chciałbym żeby mi z kopniaka odpalała bo lipa na pych brać cały czas aż odciski mam od ciągania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:07, 23 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
wyreguluj idealnie zapłon,to podstawa,daj nową świece,przeczyść i ustaw gażnik----------------że sie tak brzydko wyrażed odcisku jeszcze nikt nie umarł-jawka jest godna poświęcenia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:47, 23 Maj 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
nom tak. zapłon mam ustawiony gażnik byłczyszczony ze 2 tyg.temu świece mam wymienioną na iskre 95. Tylko tego gaźnika zabardzo nie moge wyregulować bo pewnie przesto mi gaśnie jawka jak gaz puszcze.Pewnie to jest przyczyną.
A jeszcze pytanko: czy przez np mocniej linkę podciągniętą traci się na osiągach bo niejestem pewien ale chyba nie ale zawsze dobrze się zapytać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:57, 23 Maj 2006 |
|
|
|
ta iskra 95 sie za bardzo nie nadaje. mi Jawka pochodzila na niej b krotko.
daj jej iskre 70, albo ngk |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:27, 23 Maj 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
a tą ngk za ile można kupić??????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|