| silnik gaśnie przed i po remoncie | |
Wysłany: Sob 23:34, 14 Lip 2012 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silnik przed remontem gasł bo było rozszczelnienie po między kraterami i brał za dużo oleju i w małym stopniu wylatywał czarny tłumikiem i była czarna benzyna jak kopało się kopniakiem bez świecy.
Po remoncie wymienione :
* łożyska
* simmeringi
* pierścienie
* tarcze sprzęgłowe
* nowe uszczelki (wszystkie smarowane silikonem do silników)
* filtr paliwa
zapłon został ustawiony i silnik z początku miał bardzo ciężko odpalić, łapał i gasł. Został odstawiony na godzinę i zapalił z pierwszego następnie zostało wymienione:
* świeca
* przewód WN
silnik dużo lepiej pracuje lecz po bardzo krótkiej jeździe gaśnie i potem ciężko ma odpalić lub nie odpala wcale. Świeca po wykręceniu jest okopcona na czarno (mniej niż przed remontem) po przeczyszczeniu łapie lecz też ciężko ma załapać. dodam tylko że cylinder 60ccm, króciec gaźnika rozwiercony, poprzedni właściciel dorabiał sam blaszkę do komory pływakowej. Świece były wkręcane różne:
* Iskra F75
* Iskra F95
* NGK R
wszystkie nowe i efekt ten sam.
Iglica w gaźniku ustawiona na pierwszy ząbek. Olej do benzyny był lany 25ml/1l Na koniec jeszcze lepiej się coś rozwaliło tak że kopniak nie odbija (penie sprężyna w karterach zeskoczyła).
Jeszcze dodam że gaźnik był czyszczony.
I według mnie podejrzewam:
* gaźnik
* kondensator na zapłonie
* cewka?
Więcej nie mam pomysłów i proszę o pomoc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 11:26, 15 Lip 2012 |
|
|
Cthulhu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cthulhu dnia Nie 11:43, 15 Lip 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:42, 15 Lip 2012 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 6:47, 16 Lip 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniem zapłon, wymień kondensator, wyczyść platynki i jeszcze raz wszystko ustaw. Powinno działac. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 12:14, 16 Lip 2012 |
|
|
kdn19999 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Ropa/Skwirtne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja ,mysle ze to gaznik wyczysc dokladnie przepukaj kilka razy... jestem tego zdania co Ogarek-200- |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:20, 16 Lip 2012 |
|
|
Stefek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Lip 2012 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
... a te simmery dobrze założyłeś ? może uszkodziłeś podczas zakładania ? jak na pałę młotkiem biłeś to 80-90 % że rozjeb.. go a 3 sprawa wszystko dobrze skręcone, dobrze zapłon itp ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:57, 17 Lip 2012 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Simmeringi były wciskane rękoma, młotkiem nie... Jak juz pisałem zapłon jest dobrze ustawiony.
;]
Kondensator i cewka wymienione, z sprzęgłem coś się powaliło i nie mam jak sprawdzić
a przerwa na przerywaczu jaka powinna byc bo jest ustawiona 1mm? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Wto 10:01, 17 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:22, 17 Lip 2012 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przerwa na przerywaczu ma wynosic 0.4mm. Polecam ustawianie szczelinomierzem, wtedy silnik dopiero dobrze chodzi, a nie to co ustawianie na oko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:59, 17 Lip 2012 |
|
|
Stefek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Lip 2012 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
takie ustawianie na oko nigdy nie wychodzi chyba ze chcesz sie bawic dalej z ta jawka :P jak ustawisz to powiedz czy chodzi??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stefek dnia Wto 12:01, 17 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 10:25, 18 Lip 2012 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nO tO tAk! Nie chcę go przechwalać bo znowu coś się rozwali ^^.
Przerwa na przerywaczu ustawiona szczelinomierzem 0.40
* trochę lepiej pali
* lepiej odchodzi
Lecz świeca nadal zakopcona ale delikatnie kolor wchodzi w brązowy. Przejechałem około +/- 3km i mi zgasł (możliwe że to z mojej winy ponieważ na małej prędkości wrzuciłem 3 bieg i się mógł zalać) popchałem go łapał, odczekałem +/- minute: 1, 2, 3 ogień. Następne +/- 2km nie zgasł. Lecz jeszcze winowajcą może być gaźnik ponieważ blaszka od ustawiana pływaka jest dorobiona z puszki po konserwie i nie można dokładnie tego ustawić. W tygodniu pożyczam gaźnik od kolegi, sprawdzę i napiszę co i jak |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Śro 10:26, 18 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 13:31, 18 Lip 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jikov. On temu winien. czyszczenie, moczenie dmuchanie i perfekcyjna regulacja. Przydałby się tez zestaw naprawczy iglica przepustnica itp. to polecam wymienić.Mój miał cały gaxnik oryginalny a po remoncie nie mogłem tego ustawić, gasł na wolnych obr nawet jak były wysokie i go zamulało jak dodawałem gazu. wymiana przepustnicy dużo dała.
gaźnik jawki to tak niedokładny gaźnik, który potrzebuje idealnej regulacji, przez to te gaźniki są takie upierdliwe A i wszystkie części gaźnika muszą być dobre. a tą blaszkę to koniecznie wymień |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:40, 18 Lip 2012 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiem wiem postaram popytać w sklepach o zestawy naprawcze itd
/EdIT
ogar pije 50l/100km |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Czw 15:35, 19 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|