Wysłany: Pią 14:44, 23 Lis 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
liczba oktanowa nie zmieni nic w pracy silnika, lepsze/inne dodatki do paliwa czasem coś dają, w jawce nie odczujesz
liczba oktanowa odpowiada za odporność paliwa na spalanie stukowe, w jawce mamy zbyt mały stopień sprężania więc przy poprawnie ustawionym gaźniku i zapłonie spalanie stukowe nie występuje i nie potrzeba lać lepszego paliwa. |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 19:27, 23 Lis 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Panie, czemuś Pan nie wspomniał o konieczności zmiany ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu przy paliwie z inną liczbą oktanową?
Taki profesjonalista, a o takich banałach zapomina... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 20:57, 24 Lis 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Irzyk napisał: | Panie, czemuś Pan nie wspomniał o konieczności zmiany ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu przy paliwie z inną liczbą oktanową?
Taki profesjonalista, a o takich banałach zapomina... |
Coś się tak uczepił? jakieś kompleksy? mały wacek?
No ale dobrze, że jest ktoś kto sprowadził mnie na ziemię, że zamiast rzeczowych i profesjonalnych odpowiedzi należy wyłącznie lać wodę i zaczynać odpowiedzi: "bo u mnie tak było więc to na pewno to".
I... tak wyprzedzenie zapłonu ma znaczenie, ale mówiliśmy o prawidłowo wyregulowanym zapłonie dla którego nie ma znaczenia czy oktanów mamy 95 czy 98 (dla ścisłości, według norm europejskich...).
Przypominam o wielkich literach zaczynając zdanie. Proszę o poprawienie. /mlody1432 |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Nie 1:04, 25 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 18:52, 25 Lis 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie będę rozprowadzał informacji o moim wacku i kompleksach, bo w męskiej płci nie gustuję. Także no... Przykro mi, że nie będziesz znał odpowiedzi na nurtujące Ciebie pytania.
Cytat: | że zamiast rzeczowych i profesjonalnych odpowiedzi |
Cytat: | mówiliśmy o prawidłowo wyregulowanym zapłonie dla którego nie ma znaczenia czy oktanów mamy 95 czy 98 |
Skoro jesteś taki profesjonalista, to powinieneś uwzględniać nawet to, że lejąc benzynę na stacji codziennie, ustawienie zapłonu nie będzie idealne.
Chyba że profesjonalizmu nie rozpatrzysz w kategoriach idealnych, tylko jakiś +- dobrych.
Pozdrawiam ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 19:00, 12 Gru 2012 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli tak bardzo chcesz mieć idealny zapłon i idealną pracę silnika to wywal parę tysięcy na profesjonalny system zapłonowy z mapą porządnymi czujnikami i tak dalej. Wtedy masz jakąś pewność że jest dobrze a tak to jawka to jest staroć i pojedzie na każdym paliwie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 1:12, 13 Gru 2012 |
|
|
ReBeL03 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2012 |
Posty: 99 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Staroć nie staroć, ale cieszy :P Ja kiedyś nie miałem kasy to wlałem 1litr 95 1litr ropy (ukradłem tacie z ciągnika:D)i 25ml mixolu i jawka jeździła.
Choć brakowało jej mocy:(. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|