| Silnik nie odpala . POMOCY | |
Wysłany: Wto 13:13, 26 Paź 2010 |
|
|
luki041194 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam , jestem od niedawna posiadaczem ogara 200 . Mam problem , ponieważ ogar nie chce odpalić . W ogarze jest nowy gażnik , paliwo dostaje , zapłon jest dobrze ustawiony , iskra mocna niebieska . Nieraz coś mu odwali i po kawałku pchania odpali na wysokich obrotach jedzie na 1 a jak obroty lekko spadną gasnie . Czy to może być wina simmeringów??
Ps. Od której strony połozyć silnik przy rozpolawianiu żeby nie wypadły tryby szkrzyni od strony kopki czy od sprzegla ?
Z góry dziękuję ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 14:38, 26 Paź 2010 |
|
|
łukasz16 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2010 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: nml Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:54, 26 Paź 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po co dwa tematy zakładasz? Sprawdź kabelki od cewki W/N, zmień kapturek bo może być uszkodzony, uszczelnij połączenie gaźnik --> króciec --> cylinder. Nie bierz się od razu za rozpoławianie silnika. Do wymiany simeringów wystarczy ściągnąć magneto z prawej strony, a z lewej zębatkę wału. Sprawdź najpierw to co napisałem bo to może być przyczyną, a nie simeringi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:21, 26 Paź 2010 |
|
|
luki041194 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posprawdzalem połaczenia kabli od cewki i zalożyłem nowe uszczelki i nadal to samo . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:41, 26 Paź 2010 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolego a jak ma te wysokie a dodasz mu gazu do go dusi i strzela z wydechu? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:56, 26 Paź 2010 |
|
|
luki041194 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie nie strzela jak mu dusze pełen gaz to jedzie a jak puszcze to już gaśnie . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:01, 26 Paź 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zalewa silnik. Dla pewności wykręć świecę i zobacz czy jest mokra. Ja przy aprilce mam rozwalony i to nawet sporo simering i moto nie ma siły wkręcić się na obroty a o jeździe nie ma mowy, na wolnych obrotach chodzi dobrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:49, 26 Paź 2010 |
|
|
luki041194 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zalewa ale zmniejsyzłem na iglicy dawke wyczysciłem świece to odpalił i na wysokich obrotach jechał a na niskch zgasł. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:51, 26 Paź 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej przez podgięcie blaszki do dołu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:54, 26 Paź 2010 |
|
|
luki041194 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W komorze pływakowej ta blaszke od zaworku wyginałem na rózne sposoby i nic nie pomogło . Dodam, że ogar byl nieruszany ok 6lat .I ja obstawiam na te simmeringi ale boje sie go rozbierac bo nie wiem czy dam rade go złożyc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:24, 26 Paź 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasz radę. Silnik 223 nie jest aż tak skomplikowany. Jeżeli będziesz miał jakieś problemy to spójrz w tutorialach, a jak nie znajdziesz tam odpowiedzi to pisz tu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:10, 26 Paź 2010 |
|
|
luki041194 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok dzieki kolego czyli rozpolawiać ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:09, 27 Paź 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozpoławiaj pomożemy ci nie bój nic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 1:26, 13 Lis 2010 |
|
|
luki041194 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Koledzy problem z głowy przyczyną był nie nałożony simmering od strony sprzegła . I teraz moje pytanie ile oleju do silnika ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:23, 13 Lis 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tam od strony sprzęgła masz kontrolke oleju lejesz tak długo aż się tam pojawi olej. a tak to chyba 0.5l wchodzi do silnika ale lepiej lej aż się pojawi na kontrolce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|