Wysłany: Nie 18:10, 27 Paź 2013 |
|
|
GaZoWaNy |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 27 Kwi 2012 |
Posty: 87 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tam pisze 4T a ja mam 2T, a zaleje tym luxem, nic nie ma na wieki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Nie 18:56, 27 Paź 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Gazowany postaram się tobie to wyjaśnić kolejny raz na spokojnie. Różnica w motocyklu 2T i 4T jest m.in taka, że inaczej smaruje się cały silnik
W motocyklu 2T
Potrzebujesz 2 oleje
-jeden do sporządzenia mieszanki,
-drugi do smarowania skrzyni biegów i mokrego sprzęgła
W motocyklu 4T
Potrzebujesz jeden olej
-służy on zarówno do smarowania wału, cylindra, tłoka pierścieni i rozrządu, a także do SMAROWANIA ZESPOLONEJ SKRZYNI BIEGÓW I MOKREGO SPRZĘGŁA.
Oleje motocyklowe 4T mają specjalną formułę WŁAŚNIE DO MOKRYCH SPRZĘGIEŁ I SKRZYŃ BIEGÓW.
ŻADEN OLEJ SAMOCHODOWY NIE POSIADA TYCH WŁASNOŚCI.
mimo że posiadasz 2T to chodzi tobie o zapewnienie prawidłowej BEZAWARYJNEJ PRACY twojej skrzyni biegów i MOKREGO sprzęgła. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dychul dnia Nie 18:57, 27 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 21:23, 27 Paź 2013 |
|
|
GaZoWaNy |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 27 Kwi 2012 |
Posty: 87 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|