| Silnik zablokowany i odblokowany | |
Wysłany: Sob 9:09, 12 Lip 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Podczas ustawiania zapłonu jest duża różnica. Za bardzo się nie wiem jak to rozpoznać w motorze. Wiem tyle że chodziło coś o moc jakaś różnica ale jak to rozpoznać.
Albo ja nie ogarniam, albo weź zadaj konkretnie i po ludzku te pytanie./Joker i ja też 50g |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel_lisek dnia Sob 15:38, 12 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 9:26, 15 Lip 2014 |
|
|
kowal8127 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2014 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na odblokowanym silniku ustawiasz zapłon na 1.8 mm przed GMP tłoka, a na zablokowanym 1.6mm jeśli dobrze pamiętam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kowal8127 dnia Wto 9:34, 15 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:54, 17 Lip 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kowal8127 napisał: | Na odblokowanym silniku ustawiasz zapłon na 1.8 mm przed GMP tłoka, a na zablokowanym 1.6mm jeśli dobrze pamiętam. |
WIEM ale jak to odróżnić ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 11:35, 17 Lip 2014 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo przy zablokowanym silniku masz dłuższe kolanko i zblokowany króciec.Jeśli już wiesz czy masz odblokowaną jawkę czy zdławioną to przechodzisz do następnego kroku , ustawienia wyprzedzenia zapłonu.Możesz użyć do ustawienia zapłonu suwmiarki.Z tym że 0,4 mm na przerywaczu ustawiasz wtedy kiedy styki przerywacza są najbardziej rozwarte.Literatura podaje błędnie że trzeba przerwę na przerywaczu ustawiać w GMP.Owszem może tak być ,ale nie zawsze .Oczywiście do ustawiania przerwy musisz mieć szczelinomierz.A tak wgle kolego to masz wszystkie odpowiedzi na pytania na forum ,wystarczy poszukać.Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 15:07, 17 Lip 2014 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W przypadku Jawki krzywka jest tak ułożona że przez znaczną część owalną przerwa jest maksymalna, a w przypadku Jawki nie ma innej opcji niż max rozwarcie w GMP, więc w czym problem? Instrukcja jest napisana do Jawki, nie do ogółu.
Ja u siebie w ogóle nie regulowałem kąta wyprzedzenia zapłonu, 0,2mm to ja mam błędu pomiarowego jeśli na śrubie ustawiam, toteż no... Zresztą instrukcja podaje chyba 1,6-2,0mm, czy jakoś tak, nie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:32, 17 Lip 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
O to dzięki wymienie szpilke, reguluje i jade w długą |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|